Mistä kannattaisi komean ja mukavan, mutta pitkäaikaistyöttömän etsiä rikasta naista?
Tosiaan kaikki muu on hyvin, mutta rahaa voisi olla enemmän.
Mistä voisin saada rikkaan naisen?
M34
Kommentit (32)
Kannattaa ujuttautua ratsastuspiireihin. Kunnon kilpatallille pääkaupunkiseudulle. Sieltä löytyy rahasukujen prinsessat. Tosin osa treenaa Keski-euroopassa mutta nyt korona ajanut useita koti- Suomeen.
Vierailija kirjoitti:
Ap:lla hieman liikaa vaatimuksia. Lapsenteko ikäisissä niin vähän tarvetta rahattomalle siipiveikolle ja paljon pyrkijöitä, kilpailijoita. :)
Höpsis. Uranaiset nimenomaan mielellään ottavat miehen, joka on valmis jäämään koti-isäksi ja sisäköksi. Monille se olisi ainoa keino sekä pitää ura että hankkia perhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kerta olet komea, niin ala myymään seksipalveluja. Saat molempia, naista ja rahaa.
Ei miehet tienaa tolla...oon käyny kattomassa sihteeriopistosta miesten ilmoituksia, ja surkealla hinnalla itseänsä myyvät.
Tyyliin 1/3 naisten hinnoista
Ai, että kerrankin joku on naisille sopivissa hinnoissa. Täytyykin käydä katsomassa.
Mun haave on rikastua ja pelastaa mun molemmat suosikkimiehet velkahelveteistään ja ostaa muutamat lelutkin heille, kuten autot tai moottorikelkat :)
Tää on kyllä paha. Itse varakkaan perheen naisena voin kyllä sanoa että naisten vaatimustaso on aika kova. En kyllä itse ottaisi elättiä. Mutta jos olet älykäs, komea, keskustelutaitoinen, pidät lapsista, osaat kokata hyvää ruokaa, ehdottomasti remonttitaitoinen ( asuntoja piisaa) niin ehkä. Mutta voin luvata että työttömäksi et jää; joudut autonkuljettajaksi, kokiksi, lastenvahdiksi, remontoimaan sijoitusasuntoja ja ehkä appiukko vielä keksii sulle jonkun homman firmassa😀. Mutta jos olet laiska, eikä nämä kiinnosta niin unohda koko homma.
Vierailija kirjoitti:
Höpsis. Uranaiset nimenomaan mielellään ottavat miehen, joka on valmis jäämään koti-isäksi ja sisäköksi. Monille se olisi ainoa keino sekä pitää ura että hankkia perhe.
Huom. Ap etsii RIKASTA naista. Suomessa on käytännössä mahdotonta olla lapsentekoiässä omalla palkkarahalla tullut niin rikkaaksi, että voisi elättää yhdellä palkalla koko perheen _rikkaasti_. Kun ei ole perheverotusta. Eli joku nuori perijätär pitäisi löytyä, mutta niitä on kyllä täällä harvassa. Kyllä johonkin muuhin maahan pitää suunnta, en vain tiedä mihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huom. Ap etsii RIKASTA naista. Suomessa on käytännössä mahdotonta olla lapsentekoiässä omalla palkkarahalla tullut niin rikkaaksi, että voisi elättää yhdellä palkalla koko perheen _rikkaasti_. Kun ei ole perheverotusta. Eli joku nuori perijätär pitäisi löytyä, mutta niitä on kyllä täällä harvassa. Kyllä johonkin muuhin maahan pitää suunnta, en vain tiedä mihin.
Eiköhän tuo rikkaus ollut kielikuva ja sanonta. Varakas varmasti kelpaa.
Mutta kuten edellä jo sanottiinkin, niin työttömäksi ei kotona sitten enää jäädäkään. Kaikki talouden hommat jää tietenkin sen vastuulle, joka ei tuo rahaa kassaan lainkaan. Sitähän se kotirouvuus tarkoittaa, työnkuvaa.
Tuo voi olla haastavaa.
Naisilla on nimittäin kaksi rimaa, jotka miehen tulee ylittää.
Ensinnäkin on tasorima. Tässä sinula ei ole haasteita, koska varallisuus ei nosta naisen tasoa yhtä paljon kuin miehen tasoa. Tasoriman ylittämiseksi sinun maskuliinisien ominaisuuksiesi (pituus, raamikkuus, komeus, raha, status, itsevarmuus) on siis oltava vähintään samalla tasolla kuin naisen feminiinisien ominaisuuksien (etupäässä kauneus ja naisellinen luonne).
Muta lisäksi on mies verrattuna naiseen-rima. Jos naisella on maskuliinisia ominaisuuksia, esim. nainen on pitkä tai menestynyt, on miehen ylitettävä nämä ominaisuudet. Vaikka olisit rikasta naista tasokkaampi, ellet yllä vähintään samaan rahan ja statuksen osalta, on nainen "mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa".
Käytännössä joutunet hyväksymään todella paljon matalatasoisemman naisen, ja sittenkin joudut etsimään poikkeustapausta joka on valmis pariutumaan alaspäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskity suoraan yli viisikymppisiin uranaisiin. Heistä löytyy varmasti joku, joka arvostaa kotitöistä huolehtivaa miestä. Miehen ylläpito tulee halvemmaksi mitä kaiken ulkoistaminen. Hyvä seura ja hyvä seksi tulee ilmaiseksi kaupanpäälle.
Tarkoitus on perustaa perhe, joten naisen täytyisi olla sopivassa iässä
ap
Sinulla on kaksi vaihtoehtoa, joista toisen voit saada. Valitse itse, kumpi on tärkeämpää sinulle.
Ap:lla hieman liikaa vaatimuksia. Lapsenteko ikäisissä niin vähän tarvetta rahattomalle siipiveikolle ja paljon pyrkijöitä, kilpailijoita. :)