Ei tuo mies osaa vieläkään nauttia joulusta, vaikka muuta väittää :(
Ei ole ennen ollut mikään jouluihminen ja lähtikin ennen (lapsia ja minun tapaamistani siis) Thaimaahan joulua pakoon.
Nyt sitten muka on oppinut tykkäämään joulusta. Ja pah! Kiukuttelee, ei ole kiinnostunut joulukoristeista, jouluruuista, lahjoista tai yleensäkään mistään jouluisesta. Kaikki on turhaa hömpötystä vain kuulemma.
Ärsyttää tuollainen kiukuttelija mököttäjä, kun itse haluaisin nauttia joulusta. Rakastan joulua.
Jos olisin tajunnut ajoissa, olisin oikeasti lähtenyt lasten kanssa jouluksi sukulaisteni luokse ja unohtanut suosiolla perhejoulun.
Yritän parhaani mukaan laittaa joulua, koristella kotia, hankkia lahjoja, paketoida paketit, paistaa kinkun jne. Ja mies vain kiukuttelee :(
No.. yritän selvitä tästä joulusta kunnialla ja ensi jouluna olen kyllä sukulaisteni kanssa, jotka ovat aidosti jouluihmisiä.
Ihanaa Joulua kaikille!
Kommentit (6)
Onko se mies vai tenava? Kiukuttelua ei katsella lapseltakaan ja aikuiseltä mieheltä naaman nyrpistely on pelkästään naurettavaa.
Ymmärrän täysin miestäsi.Joulu on per*eestä. T. toinen mies.
[quote author="Vierailija" time="24.12.2013 klo 09:52"]
Sanot miehelle, että turpa rullalle ja rulla taskuun, menee istumaan sitten vaikka vessanpöntölle jos ei osaa olla hiljaa ja näyttämättä nyrpeää naamaa edes lasten seurassa. Kyllä aikuisen ihmisen pitää osata käyttäytyä ilman pyytämistäkin asiallisesti.
[/quote]
Olisiko sinusta ok jos miehesi puhuisi sinulle samaan tapaan jostain asiasta jossa itse et suoriudu mallikelpoisesti?
Luultavasti panee siellä halpoja thaikkuhuoria. Pyydä käymään testeissä kunhan tulee takaisin!
Jos mies ei pidä joulunvietosta, onko ihme, että häntä ärsyttää, kun yrität pakottaa hänestä jouluihmistä? Jospa ensi jouluna annat miehen olla viettämättä joulua ja tosiaan lähdet sinne sukulaisiin, saatte molemmat viettää tai olla viettämättä juhlapyhät niin kuin tahdotte. Mikä siinä oikein on ongelma?
Sanot miehelle, että turpa rullalle ja rulla taskuun, menee istumaan sitten vaikka vessanpöntölle jos ei osaa olla hiljaa ja näyttämättä nyrpeää naamaa edes lasten seurassa. Kyllä aikuisen ihmisen pitää osata käyttäytyä ilman pyytämistäkin asiallisesti.