Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peijas vai dextra?

Vierailija
24.12.2013 |

Hei, olen ollut kipeänä lauantaista asti, kova märkä yskä ja hiukan kuumetta. eilen olo oli sitten paljon parempi, ja uskoin toipuvani. Nyt olo on taas ihan kauhea ja kuymetta nyt 38.4. Ei tää vielä ihan hirveää ole, mutta tänään on yksi lääkäriasema auki, ja huomenna ei yksikään ( paitsi lapsille). Kumpi olisi järkevää, mennä nyt dextraan tai sitten luottaa siihen, että peijakseen pääsee ja ei tartte siellä koko joulua viettää, jos kuume vielä nousee Tai oireet muuten pahenee.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viides kuumepäivä, mutta kuume pn hiukan laskenut. Joulu meni yllättävän hyvin, ja kaikilla oli kivaa. Ruoka ei tosin minulle maistunut. Mutta yskä jatkuu, onneksi on codesan compia, jotta saa nukutuksi. Epäilen nyt itsekin, että minulla on influenssa, ei sen vakavampaa.

Vierailija
2/11 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dextraan ehdottomasti. Ei Peijaksessa noilla oireilla lääkärin vastaanotolle pääse, varsinkaan näin pyhinä. Tai ainakin joutuu jonottamaan tuntitolkulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä usko, että mun pitää nyt lääkärille mennä. Jos keuhkot on näin kipeät vielä perjantaina, niin meen työpaikkalääkärille.

Vierailija
4/11 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

menisittekö itse nyt? Olenko turhan huolestunut, ja pitäis van odottaa? Entä jos huomenna kuume vaan pahenee, ja sitten ainoa paikka on peijas. Olen vienyt lapsen sinne n kahdeksan vuotta sitten arki-iltana, ja meno oli hurjaa. Onko se rauhoittunut? kuka jonottanut jouluna? 

Vierailija
5/11 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oireistasi on sellainen, että arvelet sen vaativan pikaista lääkärin apua? Eikö tuo ole tavallinen flunssa, joka paranee sairastamalla?

Vierailija
6/11 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri ei mitään kuumeelle voi. Lepää ja ota särkylääkettä.

Vierailija
7/11 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun keuhkoihin koskee kovin ja yskä on todella repivää. Minulle harvoin nousee kuume, pelkään et tää muuttuu keuhkokuumeeksi. Haluaisin että keuhkot kuunneltais. Ehkä tää huolettaa enempi yöhön tunteina.

Vierailija
8/11 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene päivystykseen heti amulla, jos kuume edelleen korkea ja ykä hakkaavaa.

Vierailija
9/11 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap lisää, että lisäksi on ollut kovat jäsensäryt, muttei muita oireita, kuten nuhaa yms. Mua ottaa tää sairaus lisäksi kovin päähä, sain lomaa täksi viikoksi ja se menee näin. Suurin osa ruuasta tekemättä. mies ja lapsi on siivonnut , mutta kaikki kapinoivat, vessat , ja lattiat pesemättä. Ja lahjat käärimättä.

Vierailija
10/11 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Influenssa?

Vierailija
11/11 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oireiden perusteella vaikuttaa tosiaan influenssalta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi