Lue keskustelun säännöt.
eilen aloitettu rahan lainaamista koskeva keskustelu, saa jatkoa!
23.01.2014 |
Tervehdys taasen :)
Aloitin eilen tämän "olenko itsekäs, kun en lainannut rahaa" keskustelun ja nyt tämä tarina on saanut aika järkyttävän käänteen!
Tämä "ystäväni" jolle en uostunut lainaamaan tuota 550 euroa omien mokiensa takia on nyt onnistunut mykyttämään muutaman kaverini minua vastaan :( Nyt alkaa olemaan eirittäin paska fiilis, jos en sanoisi!
Mitä ihmettä tässä tilanteessa voin enään tehdä?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Hommaa sellaisia kavereita, jotka eivät ole sinusta taloudellisesti tai emotionaalisesti liian riippuvaisia. Siinä neuvoni, ja olen täysin tosissani.
Olen kokenut todella pahan tilanteen omassa elämässäni, joka myöskin alkoi siitä että ystäväni yritti lainata minulta rahaa (en pystynyt lainaamaan kun minulla ei ollut, ja hän ei uskonut tätä). Nyt hän on entinen ystävä ja rehellisesti sanoen en edes tiedä, onko hän myrkyttänyt myös joitakuita yhteisiä tuttujamme minua vastaan. Mutta en aio välittää tästä. Jos joku uskoo hänen valheitaan ja on mieluummin hänen kuin minun ystäväni, saa mennä. Itse haluan elämääni jäävän vain sellaisia ihmisiä, jotka arvostavat rehellisyyttä ja näkevät roskapuheiden läpi. Elämäni onkin nyt selvästi parempaa, vaikka pidän aktiivisesti yhteyttä pienempään määrään ihmisiä.
Ei se määrä vaan se laatu; pätee myös ystävyyssuhteissa.