Miten saisin taas ihmiset luottamaan minuun kinkunpaistajan
Kun ennenkin sain paistaa kinkkua sukulaisilleni ja en enää saa niitä paistaa, vaikka haluaisinkin. Tiedän, että osaan paistaa kinkkuja, kun silloin nuorena tyttönä sain isänkin kanssa paistaa ja hän tietää, että niitä osaapatistaa. Enonkin on lihamestari ja tietää, että teen hyvää joulukinkkua, mutta eivät nyt enää osta mukaan paistamaan joulukinkkua, kun joskus olin vihainen ja polpian sen savusaunan pois, kun harmitti.
Kommentit (30)
Nyt aion sitten mennä nukkumaan, koska minä ehkä voisin herätä aamulla mukana, kun se äiti herää vauvan kanssa, jos ei sitä vauvaa sitten vielä tule ja isä mene sinne mukaan niin en sitten ole ainakaan yksin sen kanssa. Vaan joku on mukana ja saan apua ja minuun voidaan taas luottaa hoitajana. Ja sain sen kinkunkin sitten laittaa uuniin ja olen mukana sitä tekemässä ainakin loppuun ja jollen ole loppuun asti niin olen taas mukana ja ne tietävät, että se osaan, kun minulla on se hygieniapassikin ja hoitotahot sanoivat, että kannattaa sitä asiaa tehdä, kuisien osaa a muutkin on huomannut, että sen osaa ja sitä tehnyt.
Enoni oli varmastikin ylpeä, jos tietäisi, että täällä puhutaan ja meinasin, että varmaan tarvitsee sanoa, että täällä apua pyydetään kinkunpaistamisessa. Mutta se voi tulla liian myöhään, jos haluaa seen jouluksi, vaikka jotkut hoitiotahot ovatkin töissä jouluna ja voivat paistaa kinkun vasta joulun jälkeen. Uni ei vielä tule, kun katsoin vauvaa ja se kinkku huolettaa. Mutta, jos ne menee ja saa sen vauvan en tiedä, mitä teen kun pelkään muutenkin, että pieni vauva ei osaa tulkita ilmeitään, kun on ongelmia niiden ilmeisen ja tulkintojen kanssa.
Kyllä sen oman vauvakin haluaisin. Mutt, kun sinäkään ei tiedä välttämättä, että sen haluaisi. AP
täällä sitten joku on varmaan vastannut puolestani ja siitä en pidä. Ja kyllä minä sen vauvan haluaisinkin vaikka en voisikaan sitä ehkä sitten hankkia, kun jos en enää osaisi hoitaa, vaikka on sanottu, että voin tehdä hoitotoimia. Ja kun sen lapsen isäkin on mukana ja osaa jo tehdä hoitotoimia niin, ehkä se vauva on sitten meille joskus olemassa.
Minä kovasti haluaisin tehdä hoitotoimia jonkun vanhemman miehen kanssa ja pitäisin siitä jos hän työntäisi parrunsa perseeseeni ja läpsisi samalla minua perseelle raa'alla joulukinkulla jota voisimme myöhemmin paistella
[quote author="Vierailija" time="24.12.2013 klo 03:34"]Minä kovasti haluaisin tehdä hoitotoimia jonkun vanhemman miehen kanssa ja pitäisin siitä jos hän työntäisi parrunsa perseeseeni ja läpsisi samalla minua perseelle raa'alla joulukinkulla jota voisimme myöhemmin paistella
[/quote]
Minua suututtaa kun tehdään muka minuna tällaisia vitsejä! Minua ei kiinnosta vanhemmat miehet vaan downit jos siis saisin niin meillä voisi olla vauva ja isä tekisi hoitotoimia
Siis haluaisit vauvan down-miehen kanssa?
Mitähän tää sekoilee? Downin kanssa vauva? Siinä olis kyllä lapsella luotettavat vanhemmat.. Voi elämän kevät :D
Oletko AP ajatellut oman lapsen hankkimista? Oletko saanut kovaa kullia?