Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mies oikein yrittää?

Vierailija
06.10.2020 |

Annoin pakit asiallisesti ja mielestäni selkeästi, sanoin muun muassa että olemme liian erilaisia ja perustelin asian, sain vastaväitteitä. Sanoin myös, että tavoitteemme tapailun suhteen eivät kohtaa, mikä on totta. Mies on valittanut ja kiukutellut muun muassa siitä, etten vastaa viesteihin tarpeeksi nopeasti ja että haluaa enemmän kuin mitä tarjoan, totesin, etten voi tarjota enempää. Olen vastannut viesteihin kyllä joka päivä useammankin kerran, mutta en ala lopettamaan harrastuksiani, jotta voisin joka vartti olla vastailemassa.

Mies ei pakkien jälkeen viimeisimpien viestien osalta vastannut minulle mitään useampaan päivään, toivoin, että asia olisi loppuun käsitelty, vaikka aavistin, että hän tekee vielä paluun jonkun ison ongelman kera. Tekihän hän, ja totta kai jotain traagista oli tapahtunut (ok, saattaa pitää paikkansa eikä mies välttämättä keksinyt asiaa, mutta hänestä on aiemmin tullut viboja valehtelusta). Nyt yhtäkkiä hänelle onkin ok se, etten viestitse aktiivisesti kunhan hän saa mahdollisuuden ja että lähentyä kuitenkin pitäisi jossain vaiheessa...

En haluaisi olla töykeä, mutta vaihtoehdot ovat aika vähissä. Mielestäni olen ollut tarpeeksi selkeä. Nyt kun hänen elämäntilanteensa on sekaisin eikä ole tahtonut pakkejani ymmärtää, niin koen olevani vaikeassa tilanteessa. Miten hienovaraisesti sanon sen, etten halua olla yhteyksissä enää niin, että mieskin tajuaa? Perustelin asian jo aiemmin hänelle, mutta hän tulee laittamaan vastaväitteitä taas eteen, jos sanon samat syyt.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghoustaa kylmästi. Olet yrittänyt selittää jo ja se ei selkeästi toiminut.

Vierailija
2/4 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kokemusta noista ja numeron vaihto jäi mulla ainaskin ainoaksi vaihtoehdoksi. Voisko joku mies selittää miksi roikutaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen pahoillani nykyisestä elämäntilanteestasia ja toivon vilpittömästi, että löydät sen ihmisen joka auttaa sinua näissä tilanteissa. Tsemppiä ja kaikkea hyvää jatkoon. Kyllä pärjäät!"

Sen jälkeen ghost forever.

Vierailija
4/4 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on oikeus seurustelukumppaniin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi