Uskaltaako pakasteita tilata kotiinkuljetuksella vai saapuvatko sulaneina?
Jos tilaa esim. Prismasta ruokaa kotiin, niin oletteko tilanneet pakasteita? Onko tulleet jäisinä?
Kommentit (21)
Cittarista oon tilannu ja pakasteet on aina tulleet ihan jäässä perille. Ei mitään ongelmaa sen suhteen, Prisman toimituksista en tiedä.
En tilaa Prismasta vaan K-kaupasta. Pakasteet tulee yleensä erillisessä muovipussissa (muut ruoat pahvilaatikoissa), eli ovat pakkasessa toimitukseen asti. Ei ole tullut sulanutta tavaraa eikä muutenkaan ole ikinä ollut moitteen sanaa verkkokaupasta tilattaessa.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen, että saapuvat sulaneina. Ei tuollainen iso kauppaketju varmaan ole huomioinut tuollaista seikkaa...
Joo ei pakasteita tietenkään huomioida mitenkään, ja jääkaappitavarankin kanssa on vähän arpapeliä, ettei ole liian lämmin ilma, kun näitähän kumminkin kärrätään kaupalta ihan kottikärryillä tilaajien osoitteisiin.
#facepalm
Alepasta ja K-kaupasta tilaan. Aina tulleet jäisenä perille erillisessä muovikassissa. Muut tarvikkeet pahvilaatikossa.
Mulle kulmätuotteet tulivat sulaneina aina keväällä. Kuivatarviketta voi tilatakin. Kylmätuotteet haen kaupasta harvoin ja kerralla monta ja pakastin täyteen. Ja maski päällä tietenkin, se on itsestäänselvyys.
Ei pakasteita toimiteta kotikuljetuksina. Totta kai ne sulaisivat matkalla ja kuljetusta odottaessa.
k-kaupasta olen tilannut ja kuljetusautossa on pakastin sisällä. Pakasteet ovat muovikassissa siellä koko toimitusketjun ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen, että saapuvat sulaneina. Ei tuollainen iso kauppaketju varmaan ole huomioinut tuollaista seikkaa...
Joo ei pakasteita tietenkään huomioida mitenkään, ja jääkaappitavarankin kanssa on vähän arpapeliä, ettei ole liian lämmin ilma, kun näitähän kumminkin kärrätään kaupalta ihan kottikärryillä tilaajien osoitteisiin.
#facepalm
Sarkasmitutkasi on epäkunnossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#facepalm
Sarkasmitutkasi on epäkunnossa?
Mä tarkoitin niinku kompata tuota toista. Sori jos tästä ei lähtenyt tarpeeksi vahvaa signaalia sun tutkaasi!
Jos saat sulaneista pakasteita niin sitten voit reklamoida, pitäisihän ne korvata.
Vierailija kirjoitti:
Cittarista oon tilannu ja pakasteet on aina tulleet ihan jäässä perille. Ei mitään ongelmaa sen suhteen, Prisman toimituksista en tiedä.
Sama kokemus. Pakasteet oli ihan yhtä hyviä kuin jos itse olisin käynyt kaupassa hakemassa.
Parisen vuotta Cittarista tilannut ja aina on pakasteet tullut umpijäisinä muovikasseissa perille saakka. En mä itse haettuna, niitä noin jäisinä sais kotiin.
Kysyin asiaa Prisman kotiinkuljetuspalvelusta, kun toimitus oli myöhässä, ja mukana oli pakasteita. Aspa kertoi, että kylmäkontissa tuodaan pihaan.
Pakasteet ovat aina omissa pusseissaan, erillään muista tuotteista. Pussissa on tarra, jossa lukee, kenen tilaamat tuotteet pussissa on, ja lisämä maininta "pakaste". Myös tulostetussa tilauslapussa on maininta, jos tilaus sisältää pakasteita.
Käytännössä ne kotiin kuljetuspalvelun toimittamat pakasteet ovat vähemmän sulia kuin ne, mitä tuon itse kylmälaukulla kaupasta kotiin. Jäätelöistä sen parhaiten huomaa. Kotiinkuljetuspalvelun tuomat jäätelöt ovat kuin suoraan pakasteesta otettuja. Kun taas kylmälaukulla kotiin tuodut ovat hiukan pehmenneitä.
Minä tilaan Cittarista , siellä kuljetusautossa on pakastin.
Kysyin Alepan kuskilta, sillä oli pakastin autossa.
Meille tulee cittarista tai supermarketista, pakasteet olleet jäässä ja muutenkin kylmät tuotteet kylmiä.
Vierailija kirjoitti:
Kysyin asiaa Prisman kotiinkuljetuspalvelusta, kun toimitus oli myöhässä, ja mukana oli pakasteita. Aspa kertoi, että kylmäkontissa tuodaan pihaan.
Pakasteet ovat aina omissa pusseissaan, erillään muista tuotteista. Pussissa on tarra, jossa lukee, kenen tilaamat tuotteet pussissa on, ja lisämä maininta "pakaste". Myös tulostetussa tilauslapussa on maininta, jos tilaus sisältää pakasteita.
Käytännössä ne kotiin kuljetuspalvelun toimittamat pakasteet ovat vähemmän sulia kuin ne, mitä tuon itse kylmälaukulla kaupasta kotiin. Jäätelöistä sen parhaiten huomaa. Kotiinkuljetuspalvelun tuomat jäätelöt ovat kuin suoraan pakasteesta otettuja. Kun taas kylmälaukulla kotiin tuodut ovat hiukan pehmenneitä.
Juuri näin. Pakasteet saan itsekin parempana Prismasta kotiinkuljetuksella kuin jos ne kävisin kaupasta hakemassa. Pyrinkin nykyään siihen että kaikki pakasteet tilaan silloin kun käytän kotiinkuljetusta.
Mikä on maksupolitiikka, onko heillä makspääte mukana?
entä jos tilaa keräilyn ja noutaa itse niistä lokeroista? niissäkin kun näytti olevan parin tunnin aikaikkuna, niin mietin että mitenkäs pakasteiden kanssa toimii..