Missä vaiheessa pitää tajuta että antaa olla?
Hei! Olen tapaillut ja ollut yhteyksissä erään miehen kanssa nyt reilu kuukauden. Tykkään hänestä kovasti, mutta (etenkin) viime aikoina tuntuu, että hän ei tee ollenkaan aloitetta yhteydenpidon suhteen:( vastaa kuitenkin nopeasti ja on kiinnostuneen oloinen edelleen, kun mä olen laittanut viestiä.
Olen siis noin 4-5 viime kertaista viestittelyä aloittanut itse. Mitä mieltä olette, kannattaisiko mun vaan olla laittamatta viestiä enää ja antaa olla, jos ei mieskään enää ota yhteyttä?
En halua vaikuttaa epätoivoiselta tai yli-innokkaaltakaan... olen kuitenkin tuonut esiin kiinnostusta ja ollut aloitteellinen koko ajan. Kiitos
Kommentit (6)
Jos sillä ei ole mitään asiaa sinulle niin hän ei viesti. En minäkään viesti tyypeille jotka ei kiinnosta. Vastaan kyllä jos jotain kysytään. En kuitenkaan ota yhteyttä itse, koska ei kiinnosta enkä ajattele.
Kiinnostuksenne ei ole samalla tasolla. Miksi ylipäätään viestitellä? Jos homma ei etene tapailuun niin antaa olla.
Ai että ihan viiden viestin perusteella teet johtopäätöksiä, onko suhteella tulevaisuutta?
Missä vaiheessa? No minusta kuulostaa että nyt heti olisi hyvä hetki.
Kiitos vastauksista. Tuntuu että tykästyminen hälventää järjen käytön näissä asioissa.. en halua olla mikään roikkuja, joten en laita viestialoitetta enää. Pelkään pahoin etten kuule hänestä enää sen jälkeen, mutta jos asian laita on niin, niin miksi pitkittää vääjäämätöntä.. ap
Haluatko kumppanuutta, vai sitä että egoasi hivellään lähettelemällä sinulle viestejä ensimmäisenä? Voihan toki olla kyse myös pelimiehestä, mutta pelimies yleensä ei vastaa nopeasti vaan sitten joskus kun viitsii, jaksaa ja ei ole kukaan muista naisista näkemässä.