Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies järjestää suhteettomia raivotilanteita

Vierailija
06.10.2020 |

Esim.eilen katsottiin telkkua ja hämmästyin yhtä kohtaa sanomalla,oho. Hän raivostui häirinnästä niin paljon että jouduin menemään nukkumaan. Nyt ollaan oltu kotona, ja hän täysin puhumaton, täynnä raivoa. Ei suostu katsomaan päinkään. Suunnilleen sitä tasoa, että avioero on pakollinen.
Kestäisittekö tällaista elämää? Jutella tuosta Naurettavasta asiasta ei voi, koko kylä kuulisi, kuinka hän huutaisi minulle.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla tapana puhua lähetyksen päälle?

Puhua lähetyksen päälle?. 😀😀 Tuliko itse possu paikalle?

Jos meillä käy näin ja se on ei-toivottavaa, niin sanotaan että älä puhu päälle kiitos. Jälkeenpäin sanotaan, että mua häiritsee jos et anna katsoa telkkaria rauhassa, oletko kiltti ja yrität vähentää tuommoista.

Eikä suu verisessä vaahdossa räyhätä kuin joku trooppisen taudin riivaama pussieläin.

Oho, ei ole puhumista. Etenkin jos äijä on itse puhunut hetki sitten renkaanvaihdot ja kaverinsa toilailut.

Vierailija
22/40 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on usein tällainen. Anteeksi ei pyydä mitään, koska esim minähän tuon ”oho” menin laukomaan.

Telkkaria katsoessa hänen käyttäytyminen tulee hyvin esiin. Kun se on auki, mies istuu kaukosäädin käsissä, käsi ohentunut suoraksi kun näkee että.olisin sanomassa jotain, siis mitä vain vaikka tärkeää elämästä ei ohjelmasta. Jos yritän puhua, käsi suorana volyymi nousee. Itse hän kyllä puhuu samaan aikaan miten haluaa.

Tämän nyt on hiton naurettava juttu telkun vuoksi, mutta kuvastaa millaista elämä muuten on.

Piilota se kaukosäädin, jos ukolla jo kädetkin ohentuu ja aivot poksahtelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisin meidän elämästä helvetin hyvän draamaleffan, tai kirjan että menisi jo huumoriksi. Kuvitelkaa nyt tuo kohtauksia;:

kaukosäädin käsi suorana kohti telkkua, ja heti nytkähtää jos akalla elettäkään on aukaista suu.

Tossa ei ole mitään hauskaa, vaan se on sairasta ja pelottavaa. Kukaan täysjärkinen ei käyttäydy noin.

Vierailija
24/40 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta.

Vierailija
25/40 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ukko oli tuollainen, elämä oli täysin järkyttävää kun sitä nyt ajattelee. Hän suuttui yllättäen ihan mistä vain, vika oli aina mun, vaikken ees tajunnut asiaa.

Saattoi huutaa täysillä ” Hullu ämmä” torilla, jossa oli tuttavia kuulolla. Saattoi kiihdyttää itsensä raivoon, kun kävelin hänen mielestään epämiellyttävän näköisesti ja kun yritin hillitä haukkumistaan julkisilla paikoilla, tuli tuo hillitön ämmittely.

Tämän jälkeen meni yleensä vielä hakemaan viinaa, jolloin tilanne saattoi mennä täysin väkivaltaiseksi.

Hänellä nuo raivokohtaiset olivat ihan järjettömiä jos alkoa oli mukana. Pelkäsin häntä, veti hiuksista, heitti kaljapullot pitkin seiniä,ym ym. Niitä ei koskaan pyytänyt anteeksi. Vaati että pyydän anteeksi sitä, että olen niin ärsyttävän näköinen. Kaikki kuulemma inhosivat minua.

Vierailija
26/40 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ukko oli tuollainen, elämä oli täysin järkyttävää kun sitä nyt ajattelee. Hän suuttui yllättäen ihan mistä vain, vika oli aina mun, vaikken ees tajunnut asiaa.

Saattoi huutaa täysillä ” Hullu ämmä” torilla, jossa oli tuttavia kuulolla. Saattoi kiihdyttää itsensä raivoon, kun kävelin hänen mielestään epämiellyttävän näköisesti ja kun yritin hillitä haukkumistaan julkisilla paikoilla, tuli tuo hillitön ämmittely.

Tämän jälkeen meni yleensä vielä hakemaan viinaa, jolloin tilanne saattoi mennä täysin väkivaltaiseksi.

Hänellä nuo raivokohtaiset olivat ihan järjettömiä jos alkoa oli mukana. Pelkäsin häntä, veti hiuksista, heitti kaljapullot pitkin seiniä,ym ym. Niitä ei koskaan pyytänyt anteeksi. Vaati että pyydän anteeksi sitä, että olen niin ärsyttävän näköinen. Kaikki kuulemma inhosivat minua.

Ja eron jälkeen oli ihana huomata, että olin rakastettava ihminen. Samaa toivon sinulle!

Vierailija
27/40 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisin meidän elämästä helvetin hyvän draamaleffan, tai kirjan että menisi jo huumoriksi. Kuvitelkaa nyt tuo kohtauksia;:

kaukosäädin käsi suorana kohti telkkua, ja heti nytkähtää jos akalla elettäkään on aukaista suu.

Tuollainen  pois sulkeminen tällaisilla asioilla (vastaava on esim. se, että puoliso poistuu aina huoneesta, kun toinen  tulee paikalla, puoliso kääntää katseensa tai laittaa käden otsalle, kun toinen tulee keittiönpöytään vastapäätä istumaan, jne.) on merkki siitä, ettei miehesi pidä sinusta. Hän raivostuu heti, kun muistutat pienelläkään eleellä, että olet hänen elämässään mukana. Valitettavasti tilanne on tämä. Hän ei uskalla poistua suhteesta, kuten et ehkä itsekään ja niin te rimpuilette suhteessanne onnettomana sellaisena tavallisena onnettomana avioparina, joita tämä maa on pullollaan. Mutta pointti tuossa eleessä ei ole se, että häiritset tv:n katsomista, vaan se, että miehesi inhoaa sinua. Olen pahoillani tilanteestanne.

Vierailija
28/40 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa olisikin trolli, mutta noin sairas mies pitää olla jos haluaa pitkän parisuhteen ja avioliiton.

Vierailija
29/40 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunpa olisikin trolli, mutta noin sairas mies pitää olla jos haluaa pitkän parisuhteen ja avioliiton.

Mitä ihmettä tarkotat?

Vierailija
30/40 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Why Does He Do That? Inside The Minds of Angry Men: https://www.docdroid.net/py03/why-does-he-do-that-pdf

Kaikkien naisten pitäisi lukea tämä.

Vierailija
31/40 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

B-vitamiinin vajaus aiheuttaa myös hermojen palamista, joten joku vahva ja laadukas B-vitamiini usein auttaa asiaan.

Vierailija
32/40 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sivusta kyselen. Joillakin ihmisillä on tapa tehdä television katselusta vaikeaa, kun koko ajan kommentoivat enemmän tai vähemmän ohjelmaan liittyviä tai liittymättömiä asioita. Vähän samaan tapaan, kuin jotkut keskustelevat elokuvissa tai teatterissa ja sitten näyttävät hapanta naamaa, jos joku kehtaa pyytää olemaan hiljaa.

Vierailija
33/40 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi rauhallisesti kysyä mikä pännii joskus kun teevee on kiinni. Kaukosäätimen herruus vaikuttaa valtaristiriidalta. Jos olette naimisissa, kannattaisi setviä asiaa pariterapiassa.

Aika alistuvalta vaikutat itse. Menet nukkumaan kiukun tieltä kuin kuuliainen lapsi. Pelkäät naapureiden kuulevan niin ettet edes uskalla edes puhua asiasta. Nyt ryhtiä, voihan olla että käyttäytyy noin, koska olet päästänyt hänet liian määräävään asemaan.

Alkuper. vastaa. Hänen kanssaan ei voi setviä,asioita. Hän kiihtyy kiihtymistään. Koskaan ei ole onnistunut. Tällaista asiasta voisi tulla tappo, jos en antaisi periksi.

No hyvä, tämä osa asiaa on nyt selvä. Sitten vaan miettimään mitä sä haluaisit tehdä. 

Olehan nyt tarkkana:

Jos joku sun kaverisi kertoisi tuollaisesta käytöksestä, niin miten sä häntä neuvoisit toimimaan? Antamaan periksi vaan seuraavat ööö nelkyt vuotta? 

Ja siten, kun ne vuodet on kuluneet niin yhdessä ihmettelisitte että miten hyviä ja onnentäyteisiä nuo menneet vuodet olivatkaan, eikö? 

Vierailija
34/40 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä rakastat häntä niin kovasti, muuten on aivan ihana ja teillä menee oikein mukavasti, ja miten sinun rahat riittäisivät yksin? Siinäpä monta hyvää syytä olla eroamatta.

Mutta  ajattele sitä mukavaa ja rauhallista miestä, joka rakastaisi ja kunnioittaisi sinua, ja jonka kanssa voisit olla oma itsesi pelkäämättä. Et vaan voi tavoittaa häntä niin kauan kuin roikut nykyisessä.

Miksi sinä et omasta mielestäsi ole ansainnut parempaa elämää ja puolisoa vaan on velvollissuus sietää tuollaista? 

Vierailija
35/40 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko lähdit vai mitä jäit odottelemaan?

Vierailija
36/40 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos meillä käy näin ja se on ei-toivottavaa, niin sanotaan että älä puhu päälle kiitos. Jälkeenpäin sanotaan, että mua häiritsee jos et anna katsoa telkkaria rauhassa, oletko kiltti ja yrität vähentää tuommoista.

Eikä suu verisessä vaahdossa räyhätä kuin joku trooppisen taudin riivaama pussieläin.

Eli tv menee kumppanin edelle?

Että voitko vähentää tuommosta, voi v..

Olisit meillä lentänyt jo pellolle yksinäs tv:n kanssa.(ei siis väkivaltaisesti vaan se olisi ero)

Vierailija
37/40 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä rakastat häntä niin kovasti, muuten on aivan ihana ja teillä menee oikein mukavasti, ja miten sinun rahat riittäisivät yksin? Siinäpä monta hyvää syytä olla eroamatta.

Mutta  ajattele sitä mukavaa ja rauhallista miestä, joka rakastaisi ja kunnioittaisi sinua, ja jonka kanssa voisit olla oma itsesi pelkäämättä. Et vaan voi tavoittaa häntä niin kauan kuin roikut nykyisessä.

Miksi sinä et omasta mielestäsi ole ansainnut parempaa elämää ja puolisoa vaan on velvollissuus sietää tuollaista? 

Olen asunut viisitoista vuotta yksin jätettyäni hullun. Päivääkään en ole katunut päätöstäni tai tuntiessani itseni yksinäiseksi kaivannut hänen luoksensa. 

Kotona on seesteinen ja hyvä tunnelma. Mahdollinen uusi  hyvä kumppani olisi vain lisäbonus, kyllä oleellisinta oli poistaa häiriötekijä elämästä. 

Vierailija
38/40 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi rauhallisesti kysyä mikä pännii joskus kun teevee on kiinni. Kaukosäätimen herruus vaikuttaa valtaristiriidalta. Jos olette naimisissa, kannattaisi setviä asiaa pariterapiassa.

Aika alistuvalta vaikutat itse. Menet nukkumaan kiukun tieltä kuin kuuliainen lapsi. Pelkäät naapureiden kuulevan niin ettet edes uskalla edes puhua asiasta. Nyt ryhtiä, voihan olla että käyttäytyy noin, koska olet päästänyt hänet liian määräävään asemaan.

Alkuper. vastaa. Hänen kanssaan ei voi setviä,asioita. Hän kiihtyy kiihtymistään. Koskaan ei ole onnistunut. Tällaista asiasta voisi tulla tappo, jos en antaisi periksi.

Tota noin, pelkäätkö että tekee t ap on jos jätät? Vai miksi ihmeessä olet tuollaisen kanssa?

Turvakodit on keksitty juuri kyseisten ihmisten takia.

Vierailija
39/40 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko pakko mennä ohottelemaan?!

Vierailija
40/40 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli tv menee kumppanin edelle?

Että voitko vähentää tuommosta, voi v..

Olisit meillä lentänyt jo pellolle yksinäs tv:n kanssa.(ei siis väkivaltaisesti vaan se olisi ero)

Ei. En todellakaan tarkoittanut tuota.

Mutta ilmeisesti sun mielestäsi taas se, mitä puoliso kulloinkin tekee, esimerkiksi katsoo televisiota, on täysin yhdentekevää, koska sun pitää päästä sanomaan tai tekemään joku juttu just NYT? Ja sitten väität, että puoliso ei huomioi sua, vaikka itse et huomioi puolisoa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme