Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies järjestää suhteettomia raivotilanteita

Vierailija
06.10.2020 |

Esim.eilen katsottiin telkkua ja hämmästyin yhtä kohtaa sanomalla,oho. Hän raivostui häirinnästä niin paljon että jouduin menemään nukkumaan. Nyt ollaan oltu kotona, ja hän täysin puhumaton, täynnä raivoa. Ei suostu katsomaan päinkään. Suunnilleen sitä tasoa, että avioero on pakollinen.
Kestäisittekö tällaista elämää? Jutella tuosta Naurettavasta asiasta ei voi, koko kylä kuulisi, kuinka hän huutaisi minulle.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät itsekin: sianjättöaika.

Vierailija
2/40 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden tällaisten on pakko olla trololooviestejä. Ei kukaan aikuinen ihminen seurustelisi noin lapsellisen "miehen" kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se ero taitaakin olla paras ratkaisu. En katselis hetkeekään moista raivotautista.

Vierailija
4/40 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa, että sinä olet jättäjä. Saa sitten uhriutua.

Vierailija
5/40 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oleko tosissasi? Jos olet, olen pahoillani. Elät helvetissä. Sinuna järjestelisin itselleni uuden asunnon mieheltä salassa ja muuttaisin pois. 

Vierailija
6/40 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos se on niin ihana kun kerran vuodessa pyytää anteeksi

Vierailija
7/40 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuiko se oho-kommentti kenties telkkarissa olleesta puolialastomasta miehestä? No sama se, dorkan-jättö-aika. Jos yhdestä sanasta noin kiehuu niin mitä sit tekee kun joudut kokonaisen lauseen sanomaa, tai joudut kritisoimaan? Sutha pahoinpidellään sit. Hommaa äkkiä uus vuokrakämppä salassa. Kyl niit miehiä riittää ja hyvänki löytää kunhan etsii

Vierailija
8/40 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sanoit "Oho" ja mies alkoi raivomaan siitä?

Pakene ja nopeasti

Vierailija
9/40 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä tilannettanne, mutta oudoista asioista räjähtely ja suhteeton raivo ovat usein seurausta valtavasta stressistä, jonka alainen kyseinen suuttuilija on.

Pelkääkö miehesi tulevaisuuden puolesta nyt, onko valtava velka niskassa ja pelko työn menettämisestä, ahdistaako lomautus mahdollisesti jne. Usein tällainen ihminen kokee, ettei hänellä ole mitään turvaverkkoja ja kaikki mahdollinen on hänen harteillaan, niin hänen omat murheensa kuin muidenkin. Kokeeko hän olevansa perheen elättäjä, jonka yksin vedettävänä on koko perheen kuorma ja jos hän menettää työnsä, hän joutuu pelkäämään sitä, että on samalla tullut pilanneeksi sinun ja lasten tulevaisuuden? Tällaisia pelkoja on etenkin miehillä usein ja kärsivät ahdistuksensa yksin, mutta siitä purskahtelee ulos hillitsemättömiä vihanpurkauksia, jotka todellisuudessa ovatkin pelkoa.

En tosiaan tiedä tilannettanne, mutta jos mikään tässä vähänkään resonoi tilanteenne kanssa, ehkä se avaa polkuja jotenkin alkaa ratkaista asiaa tai ainakin pikkaisen ymmärtää  myös sitä vastapuolta. Tämä siis vain sillä edellytyksellä, että välität miehestäsi ja haluat asiaan ratkaisua. Itse en usko siihen, että useimmiten "jätä se sika" olisi oikeasti hyvä ratkaisu. Miehesi voi olla tällä hetkellä hyvin ahdistunut, peloissaan ja yksin pelkojensa kanssa. Mutta kuten sanottu, en tiedä tilannettanne, luin vain aloitusviestin.

Vierailija
10/40 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potkupallossa kannustettu joukkue hävisi? Auto ei mennyt katsastuksessa läpi? Töissä sihteerillä oli menkat? Aivan kaikki ei ehkä ole aina sinusta johtuvaa.

Vierailija
11/40 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on usein tällainen. Anteeksi ei pyydä mitään, koska esim minähän tuon ”oho” menin laukomaan.

Telkkaria katsoessa hänen käyttäytyminen tulee hyvin esiin. Kun se on auki, mies istuu kaukosäädin käsissä, käsi ohentunut suoraksi kun näkee että.olisin sanomassa jotain, siis mitä vain vaikka tärkeää elämästä ei ohjelmasta. Jos yritän puhua, käsi suorana volyymi nousee. Itse hän kyllä puhuu samaan aikaan miten haluaa.

Tämän nyt on hiton naurettava juttu telkun vuoksi, mutta kuvastaa millaista elämä muuten on.

Vierailija
12/40 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla tapana puhua lähetyksen päälle?

Vierailija
13/40 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä hlvettiä? Kuulostaa ihan joltain raivotautiselta apinalta eikä ihmiseltä. Ammu nukutusnuoli ja pakene viidakosta. Täällä odottaa sivistys ja rauhalliset keskustelut toisiaan kunnioittavien ja rakastavien ihmisten kesken.

Vierailija
14/40 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansalliset sianjättöviikot taas täällä!

Vierailija
15/40 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhua lähetyksen päälle?. 😀😀 Tuliko itse possu paikalle?

Vierailija
16/40 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhua lähetyksen päälle?. 😀😀 Tuliko itse possu paikalle?

Jos meillä käy näin ja se on ei-toivottavaa, niin sanotaan että älä puhu päälle kiitos. Jälkeenpäin sanotaan, että mua häiritsee jos et anna katsoa telkkaria rauhassa, oletko kiltti ja yrität vähentää tuommoista.

Eikä suu verisessä vaahdossa räyhätä kuin joku trooppisen taudin riivaama pussieläin.

Vierailija
17/40 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi rauhallisesti kysyä mikä pännii joskus kun teevee on kiinni. Kaukosäätimen herruus vaikuttaa valtaristiriidalta. Jos olette naimisissa, kannattaisi setviä asiaa pariterapiassa.

Aika alistuvalta vaikutat itse. Menet nukkumaan kiukun tieltä kuin kuuliainen lapsi. Pelkäät naapureiden kuulevan niin ettet edes uskalla edes puhua asiasta. Nyt ryhtiä, voihan olla että käyttäytyy noin, koska olet päästänyt hänet liian määräävään asemaan.

Vierailija
18/40 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisin meidän elämästä helvetin hyvän draamaleffan, tai kirjan että menisi jo huumoriksi. Kuvitelkaa nyt tuo kohtauksia;:

kaukosäädin käsi suorana kohti telkkua, ja heti nytkähtää jos akalla elettäkään on aukaista suu.

Vierailija
19/40 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähdin vaikka on näin työelämästä syrjäytyneenä vaikea taloudellisesti pärjätä. Meillä oli miehellä vähän samantapaista käytöstä plus ainaista valitusta töistään.

Vierailija
20/40 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi rauhallisesti kysyä mikä pännii joskus kun teevee on kiinni. Kaukosäätimen herruus vaikuttaa valtaristiriidalta. Jos olette naimisissa, kannattaisi setviä asiaa pariterapiassa.

Aika alistuvalta vaikutat itse. Menet nukkumaan kiukun tieltä kuin kuuliainen lapsi. Pelkäät naapureiden kuulevan niin ettet edes uskalla edes puhua asiasta. Nyt ryhtiä, voihan olla että käyttäytyy noin, koska olet päästänyt hänet liian määräävään asemaan.

Alkuper. vastaa. Hänen kanssaan ei voi setviä,asioita. Hän kiihtyy kiihtymistään. Koskaan ei ole onnistunut. Tällaista asiasta voisi tulla tappo, jos en antaisi periksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän