Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suututtaa exät jotka pilaa ihmisten itsetunnon

Vierailija
06.10.2020 |

Seurustelen miehen kanssa ja yritän vakuutella että hän on minulle tarpeeksi hyvä ja riittää.

Entinen naisystävä oli rikas nainen joka oli myös mieheltä vaatinut tiettyjä merkkivaatteita, pettynyt saamiinsa lahjoihin ja kukkiin mieheltä, kertonut miltä pitäisi näyttää, millainen auto olla jne.

Mies on ollut minun kanssa todella epävarma vaikka olen täysin erilainen kuin tuo entinen.
Ei ole mukavaa yrittää nyt paikata toisen itsetuntoa tuollaisen narsistin jäljiltä :(

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen pilaa itse itsetuntonsa jäämällä tuollaisiin tilanteisiin väkisin.

Vierailija
2/29 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lapsuuden kasvuympäristö on mitätöivä, alistava, voi olla vaikea hahmottaa, mitä ei enää pidä sietää ja mikä on normaalia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on miehen itsensä eikä sinun tehtävä.

Vierailija
4/29 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies siis hommasi jälleen naisen, jonka pitää laittaa mieheen ryhtiä, tällä kertaa jonkinlaisena itsetunnonnostatusprojektina. Miehen kuuluu vastata menneistä valinnoistaan ihan itse.

Vierailija
5/29 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäköhän lienee totuus? Exästään uudelle kumppanille valittavat ovat usein itse ongelmaisia.

Vierailija
6/29 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos lapsuuden kasvuympäristö on mitätöivä, alistava, voi olla vaikea hahmottaa, mitä ei enää pidä sietää ja mikä on normaalia. 

Jos jos jos, nythän ei ollut kyse siitä vaan ilkeästä eksästä. Ei arvuuteltaisi, tai ainakaan laniattaisi teksitä joka ei siihen omaan sepustukseen liity oikein millään tavalla, jooko, pliis?

Vierailija
7/29 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos jos jos, nythän ei ollut kyse siitä vaan ilkeästä eksästä. Ei arvuuteltaisi, tai ainakaan laniattaisi teksitä joka ei siihen omaan sepustukseen liity oikein millään tavalla, jooko, pliis?

Onko sulla mitään muuta kautta tietoa suhteesta ja exästä kuin miesystäväsi? Kannattaa valmistautua yllätyksiin, miehen käytöksessä nimittäin.

Vierailija
8/29 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäköhän lienee totuus? Exästään uudelle kumppanille valittavat ovat usein itse ongelmaisia.

Ihmisillä on ihan oikeasti myös niitä narsisti-exiä ja muita tunnevammaisia entisiä kumppaneita. Jos heistä kertoo uudelle kumppanille, on automaattisesti itse ongelmainen? Mielenkiintoista.

Vierailija
9/29 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huonoon itsetuntoon liittyy se, ettei hahmota rajojaan ja ne voi olla vääristyneet mm. lapsuuden takia. Tämä liittyy keskusteltavaan aiheeseen. Mutta kai sitten täällä pitää selittää asiat tosi yksinkertaisesti. Eikä saa kertoa mielipiteitään, vaikka ne liittyvät käsiteltävään aiheeseen.

Vierailija
10/29 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä rikas ostaa itselleen mitä tarvitsee.

Vierailija
11/29 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex naisten ansiosta itsetuntoa löytyy korkeintaan viinapullosta. Eikä aina sieltäkään.

Vierailija
12/29 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisillä on ihan oikeasti myös niitä narsisti-exiä ja muita tunnevammaisia entisiä kumppaneita. Jos heistä kertoo uudelle kumppanille, on automaattisesti itse ongelmainen? Mielenkiintoista.

Ja mies on ap:lle kertonut, että hän on täysin erilainen kuin entinen seurustelukumppani? Silloin hälytyskellojen pitäisi soida ja lujaa. Narsisti voi tässä tapauksessa olla mies itse.

Vierailija
13/29 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä hetkeäkään ajatellut, että mies olisi itse jotenkin narsisti. Olen ihmetellyt hänelle juuri sitä, miksi ei heivannut naista pois elämästään heti, koska kohteli noin huonosti.

Mutta nainen oli ilmeisesti näitä hurmaavia narsisteja, jotka alussa osaavat olla niin ihania ja hurmaavia. Kunnes alkaa tapahtua ja käytös muuttuu. 

Suhde kärjistyi lopuksi siihen, että kun mies tuli makuuhuoneesta, nainen löytyi sohvalta selaamasta tinderiä. 

Ap

Vierailija
14/29 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksä kokee, että hänen piti ostaa minulle hienoja lahjoja ja että haluan jonkun hyvätuloisen hyvässä asemassa olevan ihmisen, paremmalla koulutuksella olevan miehen jne jne jne. Ihan hänen omia juttujaan ne kaikki.

Vierailija
15/29 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma vikahan se kuitenkin on, ellei siivoa muiden aiheuttamaa sotkua näin mt-ongelmista puhuessa.

Vierailija
16/29 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun meidän suhde ei toiminut, eksä keksi juuri nuo kaikki ap:n mainitsemat selitykset syyksi. Meillä vaan ei ollut hyvää keskinäistä yhteyttä eikä riittävästi yhteistä. Jos olisi ollut, oltaisiin minun puolestani jatkettu yhdessä. Mies kuvitteli, että jäin kaipaamaan jotain materiaa ja statusta, vaikka jäin kaipaamaan lämpöä ja yhteyttä. 

Vierailija
17/29 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap sulla ja miehellä muita aiempia kokemuksia parisuhteista kuin miehen ex? Niin naiivilta purkauksesi kuulostaa.

Miehen exä on ilmeisesti jättänyt miehen täysin rauhaan, ei kiusaa, ei vainoa. Mies itse vain elää menneisyydessä uhrina. Kuinka kauan tästä "itsetunnon vieneen suhteen" päättymisestä on ja kuinka kauan suhde kesti?

Vierailija
18/29 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex naisten ansiosta itsetuntoa löytyy korkeintaan viinapullosta. Eikä aina sieltäkään.

Lisätään ne syyt. Ensimmäinen 5 vuoden suhde loppui naisen pettämiseen. Toinen 7 vuoden suhde loppui kun nainen löysi uuden miehen. Kolmas 10 vuoden suhteen lopetin kun kahteen viimeiseen vuoteen nainen ei halunnut seksiä. Vähemmälläkin saa miehen itsetunnon hajoamaan.

Vierailija
19/29 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä perusteella ap diagnosoi materialistisen snobin narsistiksi? Jos miehesi ei ole itse kovin hieno, vaikea uskoa, että tuollainen nainen olisi edes ollut miehesi kanssa eli suhtautuisin vähän varauksella juttuihin. Miksi edes käsittelette eksää?

Vierailija
20/29 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun meidän suhde ei toiminut, eksä keksi juuri nuo kaikki ap:n mainitsemat selitykset syyksi. Meillä vaan ei ollut hyvää keskinäistä yhteyttä eikä riittävästi yhteistä. Jos olisi ollut, oltaisiin minun puolestani jatkettu yhdessä. Mies kuvitteli, että jäin kaipaamaan jotain materiaa ja statusta, vaikka jäin kaipaamaan lämpöä ja yhteyttä. 

Miten tämä liittyy ap:n tarinaan, kuka on nyt kuka ap:n tarinassa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi