Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anaali kiihottaa mutta en sitten pidäkään siitä

Vierailija
23.12.2013 |

Minulla on aina ollut vähän outo ongelma. Anaaliseksi (peppupanot, peppudildoilu, pepun sormeilu, -nuoleminen jne) kiihottavat aina kovasti. Masturboidessani esim. usein kuvittelen irstaita anaalitouhuja. Mutta sitten tositilanteessa en oikein pidäkään siitä. Peppupanoa olen kokeillut muutaman miehen kanssa. Osa isommalla, osa pienemmällä varustettuja ovat olleet. Kenenkään kanssa se ei varsinaisesti tuskaa ole tuottanut, mutta se kiihotus, joka ennen aktia on valtoimenaan päällä, katoaa kyllä melkein heti kun kalu on pyllyyn työnnetty. Ei se tunnu ainakaan hyvältä, jos ei nyt kovin pahaltakaan. Mutta ei ainakaan kiihota. Olen hankkinut myös joitain ihan peppukäyttöön tarkoitettuja sauvoja ja tappeja, mutta vaikka olisin äärimmilleen itseni kiihottanut, niin ei se sauvan laitto peppuun ainakaan edesauta orgasmin saantia. Oikeastaan ainoa peppuseksi, josta oikeasti nautin on se, kun mies nuolee pyllyäni muun suuseksin yhteydessä. Ja ehkä hyvin likastetun sormen työntö pyllyyn suuseksin tai takaapäinpanon aikana on ihan kivaa. Mutta vaikka asia kiihottaa minua kuinka, ei se peppuun työntely oikein mitään seksuaalista nautintoa sitten tositilanteessa tuotakaan :(

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikalailla sama tilanne minulla. Ajatus kiihottaa, mutta toteutus vähemmän.

Vierailija
2/21 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ehkä löytänyt sitä oikeeta miestä joka hoitaisi homman niin että nauttisit!

Useimmilla on aivan liian kova kiire tunkea itsensä sisälle pyllyyn. Se vaatii aika pitkää valmistelua että anaali on lopulta täysin valmis ottamaan ison peniksen sisäänsä! Paljon hyviä, liukasteita, sormia, erilaisia anaalileluja ja ennen kaikkea aikaa ja vapautunutta tunnelmaa niin onnistuminen on jo aika lähellä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mieheni työntyy anukseeni ja masturboin samalla saan voimakkaita orgasmeja.

Vierailija
4/21 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aika samanlainen tilanne. Tosin tykkään itse didoilla pyllyyn, mutta lähinnä vain aika humalaisessa tilassa. Mutta jostain syytä miehen tekemä peppupano ei kyllä hyvältä tunnu, vaikka olisin itse jopa sitä kiihottuneena pyytänyt. Mielen kiihotus ja fysinen tunne eivät vaan kohtaa...

Vierailija
5/21 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän siinä tosiaan on, että peppuilu kiihottaa ajatuksena, mutta ei oikein sitten tuotakaan seksuaalista nautintoa tositilanteessa. Minulla se ei tunnu olevan kyllä yhtään seksuaalista mielihyvää tuottava alue ainakaan sisältä. Nuoleminen tuntuu hyvältä, mutta sisään työntely ei.

Vierailija
6/21 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin ne FANTASIAT on todellisuudessa niin kiihottavia kun omissa mielikuvissa.

Naisella ei ole "tuntoa" peräsuolessa kun ei ole sitä eturauhasta niinkuin miehellä.

Peräaukon ympäriltä (ulkopuoli) löytyy tuntoa ja siksi sormeilu ja nuolenta tuntuu ihanalta.

Turha siis perärööriä venyttää jos se ei tunnu edes hyvältä.

Vierailija
7/21 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla hieman sama -kiihottaa ajatuksena ja niin että mieheni sormettaa minua pyllyyn, aivan ihanaa. Viimeaikoina ollaan laajennettu repertuaalia, runsaasti liukkaria ja mies liukastelee anuksella työtyen terskanverran sisään. Ja yllättäen myös se tuntuu hyvälle...=)

Seksi on ihanaa

Vierailija
8/21 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 18:22"]Kun mieheni työntyy anukseeni ja masturboin samalla saan voimakkaita orgasmeja.[/quote]

Minä samoin! Tykkään kovasti, eli ap kaikki ei sovi kaikille. Makuasioita

Vierailija
9/21 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla hieman samanlaisia tuntemuksia kuin aloittajalla.

Kiihotun ja kiihottaa kun mies esim suuseksin aikana sormettaa minua pyllyyn tai nuolee pakaroiden välistä, mutta siinä se. En todellakaan voisi kuvitella että ottaisin sinne koko peniksen - juu,ei =). että ehkä se raja menee juuri tuossa .-  minulla.

Vierailija
10/21 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minä ratsastan, pidän siitä, että mies rasvaa vasemman käden keskisormensa ja työntää anukseen yhden nivelen verran. Tai kun hän tulee orgasmini jälkeen päälleni loppukiriään varten, hän nojaa olkapäänsä sänkyyn  ja työntää sen keskisormen kokonaan anukseen. Olemme kokeilleet penistäkin peppuun, mutta ei ole kummankaan juttu. Ei kuulemma ole mitään kummoista anuksen sulkijarenkaan takana hänenkään mielestä ja minun on vaikea saada orgasmi peppupanosta missään asennossa.

Vierailija
11/21 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 13:45"]

Naisella ei ole "tuntoa" peräsuolessa kun ei ole sitä eturauhasta niinkuin miehellä.

[/quote]

Niinhän sitä sanotaan myös emättimestä, silti emätinorkut on mahdollisia suurella osalla naisista. Kateellisten jorinoita nämä. Tai "jos en minä saa niin muutkaan ei saa" -tyyppien.

Vierailija
12/21 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nainen on niin isoperseinen, ettei minulla kyllä ratsastusasennossa sormet persreiälle yltä. Eikä hän mikään varsinaisesti lihava ole. A-vartaloinen vaan ja varsin isoperseinen. Ehkä itselläni myös lyhyet kädet. Mutta kyllä se kieltämättä vähän ärsyttää, kun entisen avovaimon kanssa totuin juuri ratsastusvaiheessa sormeilemaan neidon persreikää ja nyt en yltä sinne lainkaan....

Vierailija
13/21 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaapäin ja peukalo perseeseen on mun suosikki

Vierailija
14/21 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen mies ja ihan nuoresta lähtien jostain syystä anaalitouhut ovat olleet se ykköskiihotuksen kohde. Homo en ole vähääkään, enkä edes voisi kuvitella rakastuvani mieheen. En myöskään halua edes suudella miestä. Ei tunnu ollenkaan kiinnostavalta saati kiihottavalta. Mutta ajatus pyllypanoista  - oli kohde sitten mies tai nainen - kiihottaa. Mutta olen sen nyt jo tähän n. nelikymppiseen ikään mennessä ehtinyt huomata, ettei se nyt sitten olekaan sitä mitä sen luulee olevan. Naisten kanssa saan paljon paremman tyydytyksen ihan emätinyhdynnästä kuin mistään pepputouhuista. Ja ne pari miesseksikertaa eivät todellakaan olleet minun juttuni. Eli kyhyesti sanottuna: peppuseksi kiihottaa ajatuksena edelleen ja paljon. Mutta olen jo huomannut, ettei käytännön toteutus olekaan sitä mitä kuvittelee.

Vierailija
15/21 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 13:45"]

Harvoin ne FANTASIAT on todellisuudessa niin kiihottavia kun omissa mielikuvissa.

Peräaukon ympäriltä (ulkopuoli) löytyy tuntoa ja siksi sormeilu ja nuolenta tuntuu ihanalta.

[/quote]

Ei se peräreikä anaalissa veny normaalisti :D. Keskivertokyrpä voi olla ohuempikin kuin paskapökäle..  eli tällä teorialla ei kannata käydä paskalla ikinä jottei persereikä veny?

Vierailija
16/21 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääliöt!

Vierailija
17/21 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikalailla sama tilanne minulla. Ajatus kiihottaa, mutta toteutus vähemmän.

Vierailija
18/21 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juttelin juuri kaverini (hän ei saa anaaliseksistä nautintoa, minä saa) kanssa tästä aiheesta ja keskustelujen pohjalta tein seuraavan johtopäätöksen: anatomisista tai muista syistä johtuen peräsuolessa oleva penis stimuloi minulla erityisesti tietyssä kulmassa nimenomaan g-pistettä, jonka seurauksena voin saada orgasmin anaaliyhdynnässä. Kaverini ei taas lainkaan kuvannut omia tuntemuksiaan tällaisiksi, joten tästä voi päätellä helposti sen, että me olemme anatomisesti erilaisia ja kaikista ei tunnu samat jutut samalta. Itse myös tavallaan nautin siitä, että peräaukko venyy anaaliyhdynnässä, kun taas kaverini mielestä tämä tuntui ajatuksenakin inhottavalta.

Vierailija
19/21 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se turhaa ole jos toinen siitä nauttii.

Vierailija
20/21 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vissiin sanotaan fantasiaksi? Ajatus kiihottaa itsessään, toteutuksella ei väliä..  Eikös se ole nyt hyvä noin jos kumpikin tykkää?  Turhaahan sitä on harrastaa jotain, mistä ei pidä.