Miksi parikymppiset naiset eivät arvosta itseään?
Kommentit (7)
Varmaan sen takia kun kaikkialla hehkutetaan miten hienoa on olla leikelty nainen, isoilla muovi palloilla, ja kuinka pitäs olla laiha ja silti kurvikas ja nenä maailman pienin tikku ja huulet kuin nyrkyllä lyödyt. Meneppä iltalehtien jne sivuille, niin jos tavallisesta naisesta on uutinen, se on aina jotain katso kuinka rupsahtanut tämä ja kuinka pyöristynyt. Sitten leikellyistä olioista on aina voi kun on kaunis ja säilynyt hyvänä..
LAITTASVAT EES ETTÄ 10000000000000000 leikkauksen, että 120000000000000000 e jälkeen.
Riippuu varmaan parikymppisestä. Harva 20-vuotias on vielä henkisesti niin kypsynyt että tietää oman arvonsa ja on niin sinut itsensä kanssa, että osaisi valita kumppania samalla tavalla kuin vaikka 25-vuotias. Itse tiedän kyllä arvoni, eikä minulle kelpaa todellakaan kuka tahansa. Nimim. 22-vuotias
On paljon niitäkin, jotka kuvittelevat vähän liikoja itsestään. Tämä on niin yksilöllistä.
Ikis, onko lapset tosiaan joulun isällään, kun sulla on aika täällä tehdä katkeroituneita aloituksia? Mites, ootko edes jouluruokaa tehnyt? Miehes nykyinen on varmaan tehnyt kaikki ihan itse, on niin nuori että jaksaa :)
ÖH :D Se on se kyrvänhimo. Se on niin voimakas ettei sitä mikään pidättele.
Ikis! Tee kunnon joulusiivous ja sitten pipareiden ja laatikoiden tekoon! Saat vähän muuta ajateltavaa.
Ikiksen lapset isällään joulun?