Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Julkisilla kulku Alicantessa lentokentältä

Vierailija
23.12.2013 |

Onko kokemuksia? Ja siis olen googlannut jo aihetta, suomalaiset kulkevat Alicantessa vain taksilla, joten sen vuoksi kyselenkin, onko joku käyttänyt paikallisliikennettä.

Olen kiinnostunut lentokenttäkuljetuksesta mutta saa kommentoida muitakin kokemuksia.

Kommentit (10)

Vierailija
2/10 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 11:51"]

http://www.forestry.gov.uk/website/recreation.nsf/LUWebDocsByKey/ScotlandHighlandGlenUrquhart

[/quote]

"Sorry this page is not avalable"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä haet, jos et löydä. Kirjoita googleen alicante airport bus. Sieltä löydät kaiken mahdollisen tiedon, bussien lähtöpaikan, reitit, hinnat jne

Vierailija
5/10 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miksi toi linkki ei toimi, googlaa niin löydät

Vierailija
6/10 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 11:56"]

En tajua miksi toi linkki ei toimi, googlaa niin löydät

[/quote]

Juu, kyllä mä saan googlattua muuten, ajattelin kysyä, jos palstalaisilla on kokemuksia.:) t: ap

Vierailija
7/10 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sieltä bussi kulkee. Viime joululomalla oltiin siellä ja oli kyllä niin hirveä ja masentava paikka, ettei toiste tarvitse mennä. Ehkä kesäkaudella ihan ok, mutta ainakin näin talvella todella ankeaa ja kuollutta.

Vierailija
8/10 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 12:46"]

Kyllä sieltä bussi kulkee. Viime joululomalla oltiin siellä ja oli kyllä niin hirveä ja masentava paikka, ettei toiste tarvitse mennä. Ehkä kesäkaudella ihan ok, mutta ainakin näin talvella todella ankeaa ja kuollutta.

[/quote]

Ok. Kiitos tästäkin. Harrastan juoksua joten ajattelin, että jos ilmat siellä ei ole niin kummoiset, niin on kuitenkin kiva käydä juoksemassa. Tuossa tapauksessa 16 asteen ilmat on täysin hyvät.  En ole biitsilomatyyppejä kuitenkaan. Jos ei ihan lumimyrskyä ole niin se riittää.:)

Vierailija
9/10 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

9=ap

Vierailija
10/10 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa sama juttu oli meillä mielessä, harrastetaan juoksua ja ajateltiin että siellä olis hyvät lenkkikelit ja maastot. Kelit oli ok, mutta juoksureiteissä ei ollut kehumista. Samaa tylsää rantabulevardia sahattiin koko viikko, luojan kiitos ei oltu buukattu pidempää reissua. 

8

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi