Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luin palstaa ja aloin vihata naisia

Vierailija
23.12.2013 |

Luin näitä ketjuja pari päivää ja aloin vihata naisia. Että ihan tosissaan naiset on niin oksettavia juntteja kuin tällä palstalla? Olen helvetin onnellinen, että mulla on ihan omaa luokkaansa oleva nainen, eikä sellainen miehiä vihaava lehmä kuin 99 prosenttia palstalle kirjoittavista. Hyi!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reps :D

Vierailija
2/9 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoista se on, anonyymi nettikeskustelu. Miehillä on ihan samanlaista nokittelua ja ilkeilyä omilla palstoillaan - jos niitä lukee liikaa, alkaa vihata miehiä.

Ei siis kannata ottaa niin tosissaan. Ja jos on herkkä mieli, älä lue ollenkaan tällaisia palstoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma akkas käy kuitenkin täällä provoilemassa minkä kerkii.

Vierailija
4/9 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näitä nettipalstoja lukee liian tosissaan, alkaa helposti vihata ihmiskuntaa. Näitä juttuja ei tosiaan kannata ottaa ihan kirjaimellisesti.

Vierailija
5/9 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on oikeassa. Nämä akat täällä ovat pahansuopia, ilkeitä, häijyjä, typeriä, jankkaavia, häirikköjä. Enimmäkseen.

Vierailija
6/9 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 10:37"]

Jos näitä nettipalstoja lukee liian tosissaan, alkaa helposti vihata ihmiskuntaa. Näitä juttuja ei tosiaan kannata ottaa ihan kirjaimellisesti.

[/quote]

Miksei kannata? Ehkä netti paljastaa ihmisen syvimmästä olemuksesta jotain. Se ei muutu sillä, että laitetaan silmät kiinni.

Vierailija
7/9 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 10:35"]Semmoista se on, anonyymi nettikeskustelu. Miehillä on ihan samanlaista nokittelua ja ilkeilyä omilla palstoillaan - jos niitä lukee liikaa, alkaa vihata miehiä.

Ei siis kannata ottaa niin tosissaan. Ja jos on herkkä mieli, älä lue ollenkaan tällaisia palstoja.

[/quote]

Miehiä minä vihasin jo valmiiksi. :D

Ap

Vierailija
8/9 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltteys on tylsää. Monet miehet eivät varmaan ollenkaan tajua naisia, vaan heillä on jokin ruusunpunainen kuva naisista. Pahimpia provoilijoita täällä ovat varmaan ne, jotka elävässä elämässä joutuvat esittämään sitä pullantuoksuista ja höpsöä pikkuvaimoa. (Joutuvat siis esittämään, jotta saavat miehen pidettyä ja elatuksen). Jossainhan se mieli on purettava. Ne joilla on voimaa olla oma itsensä myös IRL ovat täällä niitä kivoja. Ja kyllä tämä on vain minun henkilökohtainen mielipiteeni.

Vierailija
9/9 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 10:54"]Kiltteys on tylsää. Monet miehet eivät varmaan ollenkaan tajua naisia, vaan heillä on jokin ruusunpunainen kuva naisista. Pahimpia provoilijoita täällä ovat varmaan ne, jotka elävässä elämässä joutuvat esittämään sitä pullantuoksuista ja höpsöä pikkuvaimoa. (Joutuvat siis esittämään, jotta saavat miehen pidettyä ja elatuksen). Jossainhan se mieli on purettava. Ne joilla on voimaa olla oma itsensä myös IRL ovat täällä niitä kivoja. Ja kyllä tämä on vain minun henkilökohtainen mielipiteeni.

[/quote]

Kiltteys ei ole tylsää vaan vaatii paljon enemmän selkärankaa ja lujuutta kuin katkera haukkuminen ja öykkäröinti. Kuka tahansa osaa olla kusipää, mutta vain parhaimmat osaavat olla kilttejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi