Montako kertaa olet käynyt koronatestissä?
Kommentit (51)
2 kertaa, molemmilla kerroilla negatiivinen.
En kertaakaan. Flunssia kyllä sairastellut.
Keväällä sellaista ei ehdotettu vaikka olin tosi kipeä. Syksyllä yritin kerran mutta jono oli nelisen päivää niin jätin menemättä ja olin kotona kunnes olin terve. Menen kyllä ens kerralla kun tulee mitään oireita.
En kertaakaan, enkä menekkään heti jos flunssaa pukkaa.
2 kertaa. Töihin ei ole asiaa, jos jää flunssaoireiden takia saikulle eikä mene testiin. Tästä tulee pitkä syksy..
Kerran, tuli negatiivinen. Perheenjäsen sai positiivisen. Oma otettiin niin pian, että nyt tulisi varmaan positiivinen. Eipä kai tuolla väliä, kun karanteenissa ollaan joka tapauksessa. Kaikki oireet molemmilla, mutta vielä henki kulkee.
Negatiivisista 15-20% on virheellisiä.
7 kertaa. Joo, jonkun täytyy matkustella Aasiassa nytkin.
En kertaakaan, olin vasta flunssassakin loppuviikosta mutta en käynyt, olin heti seuraavan viikon maanantaina taas töissäkin.
Sattuuko testin ottaminen, miten se otettiin?
Vierailija kirjoitti:
Sattuuko testin ottaminen, miten se otettiin?
Joskus sattuu, joskus ei. (olen tuo 7 kertaa testin tehnyt) Osa hoitajista on niin tunteettomia, että ne survoo sen tikun sisään. Osalla on vähän enempi taitoa hyppysissä.
4 kertaa. Kaks kertaa keväällä kun olin 3 viikkoa kipeänä ja nyt syksylläkin jo taas 2 kertaa.
En kertaakaan enkä mene. Mulle ei työnnetä tikkuja nenään.
Kerran, tänään, viimeviikon olin jo kipeenä töissä, mutta ei tunnu menevän ohi niin oli pakko mennä