Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä vartalotyyny?

Vierailija
05.10.2020 |

Paras ostos ikinä. Niin ihana tunne pistää reisien väliin ja halata rintaa vasten.

-sinkku knainen

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta haluaisin kyllä. Tai siis on meillä sellainen Lidlin pötkötyyny, mutta se on vähän väärän mallinen mielestäni tuohon. Mulla oli sellainen pitkä imetystyyny muutaman vuoden petikaverina, mutta se lössähti lopulta sellaiseksi, että heitin pois. Ehkä pitää ostaa uusi sellainen. Mulla on tyyny kainalossa, mutta tarvitsisin jotain myös polvien väliin.

Vierailija
22/25 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

lidlin vartalotyyny on ollut pitkän aikaa ja on loistava. Onko kokemusta tuosta rustan u- mallisesta tyynystä onko hyvä tämä malli ?? https://www.rusta.com/fi/fi/vartalotyyny-p970011710101.aspx

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin vartalotyyny löytyy, oli hyvä hankinta. Vartalotyyny ei valita, valehtele, petä, v*ttuile tai mitään sellasta mitä p*skaa oon joutunu sietää miehiltä. 😁

Vierailija
24/25 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kolme. Kaksi Lidlistä ostettua, jotka eivät ole ihanteellisia, koska toinen on aivan liian pehmeä ja toisessa täyte siirtyy tyynyn sisällä, niin että keskiosa jää tyhjäksi. Kolmas on itsetehty: käärin vanhan peiton rullalle ja ompelin sille pussin lakanakankaasta. Se on näistä paras, mutta saisi olla vielä paksumpi - pitäisi saada jostain toinen vanha peitto.

Vierailija
25/25 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ollut jo monta vuotta. Lidlistä eka, Tokmannilta toinen. Aivan paras ikinä, ilman en ole enää koskaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan