Onko teillä vartalotyyny?
Paras ostos ikinä. Niin ihana tunne pistää reisien väliin ja halata rintaa vasten.
-sinkku knainen
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Ei mut mullon tyynyvartalo!
Mikä?
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä vartalotyyny?
Paras ostos ikinä. Niin ihana tunne pistää reisien väliin ja halata rintaa vasten.-sinkku knainen
Paras on kyllä ihan oikea poikaystävä!
Aito asia eikä mikään korvike.
Raskaana tää on öiden pelastus, saa mahan painoa vähän siirrettyä pois omilta harteilta, mutta muuten ihan turha kapistus..
Vierailija kirjoitti:
Ei mut mullon tyynyvartalo!
Mullon molemmat, hähä!
Vierailija kirjoitti:
Kelpaisko ap:lle kmies?
Todellakin.. en vain tiedä, mistä kmiehen saisin :(
Ap
On. Tokmannilta ostin kesällä. Nyt ei tarvi mytätä enää peittoa jalkojen väliin, kun on tuo tyyny. Ihan loistava ostos 👍🏻
Mikä on vartalotyyny?
Kuulostaa tavallisen tyynyn vastakohdalta, eli sellaiselta, jossa vartalo on tyynyllä ja pää patjalla. Aika epäkäytännöllinen tapa nukkua.
Mulla on iso vartalotyyny, ihana käpertyä sen kainaloon ja/tai lusikkaan tai muuten vaan halata sitä illalla.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on vartalotyyny?
Kuulostaa tavallisen tyynyn vastakohdalta, eli sellaiselta, jossa vartalo on tyynyllä ja pää patjalla. Aika epäkäytännöllinen tapa nukkua.
Se on sellaisen pitkän pötkylän muotoinen tyyny jota halaillaan ja pistetään mahan alle, mahaa vasten tai jalkojen väliin.
Miksi otatte mieluummin vartalotyynyn kuin kmiehen 😢
On vartalotyyny ja nyt myös painopeitto! Voin kertoa, että nukun HYVIN!
Miten vartalotyynyllä vaihdetaan kylkeä? Kauhea vaiva sulloa tyyny toiselle puolelle kylkeä? Vai oletteko ostaneet kaksi?
No ei ole eikä tule. Minulla on ihana mies, ollut jo yli 20 vuotta vieressäni ja nukahdamme aina vierekkäin.
Miehelläni on. Itse en koe tarpeelliseksi.
Jep. Välityyny sängyssä kumppanille ja minulle. Ei haista ala- ja ylpään lemuja.
Pötkylätyyny lidlistä ostettu juu