Mielipiteesi nimestä Jonne?
Tuttu antoi lapselleen nimeksi, ja tiedän että ei nimi miestä (lasta) pahenna, mutta jotenkin vaikea ottaa nyt tuota vakavasti. ES-Jonne liian vahvasti mielessä. Toivottavasti on unohtunut ilmiö siinä vaiheessa, kun pikku-Jonne lähestyy teini-ikää... Suloinen lapsi on kyllä!
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 22:02"]
Sulla on ilmeisesti jäänyt lääkkeet ottamatta.
[/quote]Ei, otin kyllä sekä aamulääkkeet, että iltalääkkeet (Xyzal, Nasonex).
Vähän samaa luokkaa kuin Nico-Petteri, eli yhteiskunnan leimaama nimi. Mutta ei nimi miestä pahenna ellei mies nimeä.
Mä en kyllä yhdistä nimeä yhtään mihinkään, paitsi kotikylällä samaan aikaan koulua käyneeseen poikaan. Ihan kiva nimi.
Jonne Aaron tulee mieleen. Olin salaa ihastunut siihen Negativen ekan levyn aikoihin! Voi pojat että sitä levyä tulikin kuunneltua :)
Ei yhtään hullumpi nimi siis.
Jonne on esikoiseni nimi. Tykkään. 13v on poika ja ES-Jonne on kyllä hänellekin tuttu ilmaisu. "Haukkuu" itsekin typeriä ihmisiä jonneiksi :) Mutta sitä ilmaisua ei silloin ollut ainakaan mun korviin tullut kun lapseni nimettiin. Jorma oli se Jonne..
Jonnet on just niitä teini-ikäisiä kovaäänisiä idiootteja jotka ajaa mopoautoilla ja pärisee energiajuomissaan kaupungilla. Valtaa aina kauppojen tuulikaapit ja mäkkärit yms
Ylilaudalle sit vaan kunhan vähän kasvaa.
Ihan ok nimi, raamatullinenkin koska on hellittelymuoto Johanneksesta.
Jokaisen lähiökölvin nimi on Jonne. Paitsi jos se on Jamal.
On se paljon parempi kun joku jorma
Nyt 2022, kahdeksan vuotta myöhemmin ei oo valitettavasti tää Jonne-juttu vielä unohtunut. =D
Yksi tuttu antoi lapselle nimeksi Hugo. Tuli ensin mieleen se kun joku sanoo "sano Hugo niin tiedän haiseeko hengityksesi viinalle". Sitten on peikko Hugo pelihahmo. Jonne nimestä voisi tulla mieleen Jonna tai onne eli on ne. Vaikka ei nimi miestä pahenna, ellei mies nimeä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt 2022, kahdeksan vuotta myöhemmin ei oo valitettavasti tää Jonne-juttu vielä unohtunut. =D
Tosin nykyään on Veetit.
Sulla on ilmeisesti jäänyt lääkkeet ottamatta.