Löysin kuistilta lääkkeen,mikä tämä on?
Valkoinen tapletti missä on; ORN 261
Mies juhli kotona kavereiden kesken,niin luultavasti jonkun ukon kaverin. Miehellä ei ole lääkitystä. Onko tuo vaarallinen?
Kommentit (25)
Pista suuhun ja odota mita tapahtuu, sillahan se uteliaalle selviaa.
Noilla pienillä 15mg:n tableteilla ei kyllä tapahdu mitään vaarallista, ne on lähinnä unilääkkeitä, ellet sitten juo sen kanssa alkoholia. Ekana käyttöpäivänä ei kannata ajaa autolla, koska ei tunne vaikutusta, mutta mylhemmin tod näkk voi ajaakin.
Kyllä puhuttelu tulee,kun kotia saapuu.
Siis mä käytän just tota 15mg opamoxia satunnaisessti unilääkkeenä, ja voin kertoa, että ei se kyllä bilehuumeena toimi. Se vaan väsyttää. Riippuvaiseksi siitä toki tulee, jos koko ajan käyttää.
Tota pientä annosta käyttää myös moni paniikkihäiriöinen kohtauslääkkeenä. Sanoisin, että se on ollut jollain teidän vieraalla mukana juuri tätä tarkoitusta varten, siltä varalta, että kohtaus tulisi. Todennäköisesti sillä vähän hiljaisemmalla autokuskilla, joka ei juo.
Sulle on varmaan googlen kautta jo selvinny, että se on rauhoittava lääke opamox 15mg tai oxepam 15mg, unohtu jo. mutta väärinkäytettävä bentsodiatsepiini jota nyt ei ainakaan alkoholin kanssa pidä ottaa. se saa jotkut ihmiset niin sekaisin, että saattaa syyllistyä tappoon tai pahoinpitelyyn. alkoholi&bentso yhdistelmä usein tekee väkivaltaiseksi. ei ole väliä onko taipumusta väkivaltaisuuteen, se saattaa tehdä sen silti.
Ei se silti tarkoita välttämättä muuta, kuin sitä, että oku miehesi kavereista on bentsolääkityksen alla. oxazepamia määrätään useimmiten ahdistuksen lievittämiseen. ja tuo 15mg on oxepameista laimein. 15mg, 25mg, 30mg, ja 50mg vahvuisina noita samaa lääkeainetta sisältäviä pillereitä myydään. ne aiheuttaa riippuvuutta kuukausia ja varsinkin yli kuukausia yhtäjaksoisesti säännöllisesti käytettynä. nykyään niitä ei ole helppoa lääkäriltä saada kovan riippuvuuden ja yleisen väärinkäytön takia..
Voi jumankekka... No ethän sä tietty voi tietää mutta mitään sellasta niin vaarallista tablettia ei ookaan että 1kpl olisi vaarallinen. Vaikka se ois vahvin oxynormi (vahvin tabletti kipulääke. siis tabletti.) niin siihen ei kuole kukaan yli 40kg, alle 10kg vois saada sairaalareissun mutta vaan 1-3v lapsi saattaa siihen kuolla. alle 1v lapsi varmaan yli 50% mahd. mutta mitään sellasta yhtä tablettia ei oo mikä yli 10v. saati aikuiselle ihmiselle aiheuttaisi juuri muuta oloa kuin ehkä väsymystä. Syaniditabletti tietty tappaa mutta on todennäköisempää että löydät miljoona euroa maasta kuin syaniditabletin. Koska syanidi on vaan jauheena suomessa lääkekäytössä+liuoksena. Eli syaniditabletin löytö tarkoittaisi että joku on saanut käsiinsä syanidia ja puristanut sen itse tabuksi. Siinä varmaan lukisi c-vitamiini vielä joten kaikki sen löytäneet heittäis sen turpaan mutta jos jossain lukee jtn cse 565 niin kaikki säikähtää... ja ajattelee että nostaa sen pinseteillä kasvomaski naamalla muovipussiin ettei saa myrkkyä käsilleen. Ei millään pahalla, mutta sä varmaan otit sikainfluyenssa rokotteen ilman mitään ajatusta siitä että mitä siinä on. Mä en ottanut. Mä en ota mitään rokotteita johonkin tautiin mikä on pahimmillaan 2viikkoa kuumetta ja ripulia, mä otan vaan jos se tauti on tappava ja mä tutkin vähän ennenku menen tonne sinisilmäsenä ottamaan ruiskeessa ties mitä 24h kehitettyä 10 rotalla testattua uutta flunssalääkettä. Ihmiset nauro kun mä sanoin että se sikaflurokote tehtiin liian nopeesti ja se sikainfluenssa on vaan paha kuume ja mä en ota sellasiin mitään häthätää tehtyjä rokotteita... Hahaha sä oot käyny peruskoulun ja nyt sä tiedät enemmän kuin kemistit! Vanhemmat joiden lapsille tuli narkolepsia, jotka ei saa ajokorttia sen takia: Se on teidän vikanne. Pitää vähän miettiä ennenkuin oikeesti antaa lykätä omaan lapseen piikillä jtn mikä voi olla ihan muuta kuin sanotaan. Se on teidän vikanne.
Mikä purkaus tuo edellinen viesti on?
Vierailija kirjoitti:
Noilla pienillä 15mg:n tableteilla ei kyllä tapahdu mitään vaarallista, ne on lähinnä unilääkkeitä, ellet sitten juo sen kanssa alkoholia. Ekana käyttöpäivänä ei kannata ajaa autolla, koska ei tunne vaikutusta, mutta mylhemmin tod näkk voi ajaakin.
Vatipää, voit syödä vaikka maailman vahvimpia rauhoittavia niin paljon ku maha täys et kuole... itse söin kerran masennuksis 100kpl 1mg nopeita xanoreita, heräsin 2 pvn jälkee ja olin iha normaali jalatt ei vaan meinannu kantaa,ja korvaushoidon lääkäri selitti asian myös näin että niitä voi syödä loputtomasti kuolematta, mutta jos siihen vetää päälle vielä lyricaa(tappavin lääke) ja vaikka subua (suomen sekamelska) sit juo vaikka 4 pulloa kossua ni tuski lähtis henki mut voi hengitys lamaantuu, ja jos jäät ratista kiinni benzoi veres se on automatic törkeä ratti, eikä ole unilääkettä nähnykkää, nää on niittä mihin noi lörppöhuulet narisiat uskottelee itselleen olevansa koukussa mutta kaikki on mielestä kii
Laittakaapa näihin lääkekommenteihin mukaan, oletteko vai ette ole lääkäri, kiitos!
15mg Opamox on niin käsittämättömän mieto bentso, että kun itsellä on paniikkia ja ahdistushäiriötä, niin ei auta todellakaan _lainkaan_. Ei ole edes toleranssia, mutta alle 20kpl ei auta ollenkaan, en huomaa mitään eroa siihen, että söisi banaanin. Paitsi banaani täyttää mahaa. Kun niitä joskus määrättiin, niin kun iski paha ahdistus niin otti sen 30kpl purkin yleensä kerralla oluella alas, niin saattoi vähän helpottaa ahdistus, mutta niin mieto ettei juuri siltikään yhtään mitään. Niitä saa jopa raskaana syödä. Joku 1/10 diapam tuntuu vastaavan 30kpl noita. Nykyisin itsellä 1-2kpl 1mg Xanor ahdistukseen ja panikkiin. Ei tarvitse oluita ja auttaa. Mutta nuo opamoxit on ihan huumorilääkkeitä. Naurettavammassa yhteydessä olen kolmion nähnyt lääkepurkissa, kun näin sen melatoniinipurkissa :D Ei _mitään_ vaaraa vaikka kissasi söisi tuon. Jopa kissoille määrätään vahvempia rauhoittavia tietyissä tilanteissa. 2mg diapameja esimerkiksi. Ilmeisesti joku miehesi kaveri on jätesäkistä kaatanut niitä suuhunsa muutamia tuhansia ja juonut tequilapullon päälle siinä toivossa, että menisi sekaisin, mutta pettyi, kun kalkki maistui vaan suussa. Kärsimyskukan alkaloidit on tutkittu olevan yhtä tehokkaita kuin oksatsepaami. Sitä kannattaa ottaa, jos noista jotain irti saa eikä lääkäri kirjoita. Itsellä ei sekään mitään vaikuta, mutta netistä löytyy kliinisiä kokeita, joissa potilas on saanut vastaavan helpotuksen kärsimyskukan alkaloideista. Löytyy luontaiskaupasta esimerkiksi "Ilta-Magnesium" valmisteesta.
Googlen mukaan Opamox.