Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Treffit :(

Vierailija
22.12.2013 |

Olin eilen treffeillä erään miehen kanssa. Muuten vaikutti ihan mukavalta ja huumorintajuiselta, mutta puhui ihan koko ajan vain itsestään. En siis saanut juurikaan suunvuoroa. Kun jotain sain kerrottua itsestäni, niin hän ei välittänyt kuunnella.  Tämä mies haluaa tavat minut uudelleen, mutta kyllä tämä oli mun puolestani tässä. Sain hänestä tosi itsekkään kuvan ja en halua tavata enää.. :(

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä heti luovuta. Kannattaa antaa uusi mahdollisuus...

Vierailija
2/15 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sitten miehelle että olisit mielelläsi lähtenyt toisenkin kerran ulos jos vain olisit suunvuoroa saanut ekoillatreffeillä, mutta nyt ei oikein kiinnosta. Mies voi muuttaa toimintaansa ja pärjätä paremmin seuraavilla treffeillään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök mikä mies.

Vierailija
4/15 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 16:06"]

Sano sitten miehelle että olisit mielelläsi lähtenyt toisenkin kerran ulos jos vain olisit suunvuoroa saanut ekoillatreffeillä, mutta nyt ei oikein kiinnosta. Mies voi muuttaa toimintaansa ja pärjätä paremmin seuraavilla treffeillään. 

[/quote]

Ööh, siis miksi ihmeessä ap olisi velvollinen opettamaan miestä? Riittää että kieltäytyy kutsusta nähdä uudelleen. 

Vierailija
5/15 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut on hermostuineina tuollaisia. Ei välttämättä huono asia. Mutta jos haluat puhua myös itsestäsi, niin ota sellainen vähän hiljaisempi. Jos noita tulijoita on jonoksi asti.

Eiku vakavasti. Riippuu tietysti monesta muustakin asiasta, mutta saattaisin antaa kaverille uudenkin tilaisuuden.

En, jos puheenaiheet olivat oma erinomaisuus, omat rahat ja omat hankinnat (tai naisseikkailut!). Mutta jos kertoilee vaikka matkoistaan tai työstään niin silloin voi mennä sen piikkiin että on hermostunut.

Vierailija
6/15 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hermostuessaan ihminen saattaa puhua vain itsestään kun ajattelee niin paljon omaa käytöstään ja tekemisiään hermostuksissa. Anna toinen tilaisuus ei niin virallista tilannetta.

Vierailija
7/15 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin just samaa, et monella menee pasmat ihan sekasin eka treffeillä ja ne puhuu vaan itsestään. Hermostuttaa ja hikoiluttaa..

Vierailija
8/15 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olimuuten kiva niin anna toinen tilaisuus.

mun mies puhui eka treffeillä itsestään liikaa ja oli jäykkä, mutta muuten oli kiva. kannatti nähdä uudestaan, koska hermostuneisuuden alta paljastui kiltein ja kunnollisin puoliso, jonka tiedän. mies kertoi myöhemmin, että olin kans puhunut vähän outoja, mutta sellaista sattuu.

jos on kemiaa, ei kannata luovuttaa heti. tehkää tokatreffeillä jotain, menkää vaikka museoon tai seinäkiipeilemään, se rentouttaa tunnelmaa. tsemppiä treffailuun!

Vierailija
9/15 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä mun kannattaa sitten miettiä toisen mahdollisuuden antamista. Eihän sitä voi tietää, vaikka hän olisikin mulle juuri se oikea :) Ap

Vierailija
10/15 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo! jos ei ole ihan karmaiseva tai ehdoton no-no -tapaus niin kannattaa usein katsoa ne toiset treffit vielä. tule sitten kertomaan miten kävi! :)

Vierailija
11/15 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 16:39"]

No ehkä mun kannattaa sitten miettiä toisen mahdollisuuden antamista. Eihän sitä voi tietää, vaikka hän olisikin mulle juuri se oikea :) Ap

[/quote]

Siis mua naisena ihmetyttää tuollaisten naisten toiminta.

Ensin sä valitat miten paskaa oli ja sitten kuitenkin olet jo menossa uudelleen ulos saman tyypin kanssa. 

Ja oletteko te hikoilevat ja hermostuneet ihmiset ihan oikeasti aikuisia? Ymmärrän jos joku teini-ikäinen hermoilee uuden ihmisen seurassa, mutta että aikuiset naiset. Huh huh.

Hieman itsevarmuutta tuohon treffailuun ja muistakaa ettei ketään tarvitse tapailla velvollisuudesta. Kyllä ne yhdet treffit jo kertovat haluaako nähdä toiste vai ei.

Ei ole mikään pakko antaa uutta mahdollisuutta. Jos intuitio sanoo että mies on juntti ja itsekeskeinen niin se on. Toki voit kilttinä antaa uuuden mahdollisuuden ja uuden ja uuden... ja kohta oletkin vittumaisessa suhteessa miehen kanssa, joka ajattelee vain itseään.

Vierailija
12/15 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sitten kertoili?

Vierailija
13/15 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on niiiiin mies. Alkuvaiheessa entiset tyttöystävät vilahtelivat puheessa, kunnes sanoin, etten halua kuulla. Hän ei ollut tajunnut sitä asiaa. Niin ihana ja kultainen mies, älykäs ja uskollinen - muttei tajunnut, miatä asioista naisen kanssa saa puhua.

anna mahdollisuus. 

Vierailija
14/15 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen,erehdyin joskus käymään jopa pareilla treffeillä miehen kanssa,joka puhui vain itsestään,ei vaikuttanut olevan kiinnostunut minusta mutta hämmästyi kun en halunnut tavata enää. Ei muuta kuin uutta matoa koukkuun!

Vierailija
15/15 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina pitää nähdä vähintään 2 krt. Jos ekan kerran jälkeen alkaa  yököttää, sitten ei, mutta jos on ihan ok, sitten se 2, vaikka 5 ja sitten tehdä päätös mitä tästä eteenpäin.