Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korvikeäitien syyllistäminen

Pettynyt
05.10.2020 |

Hei. Sain toisen lapseni tovi sitten. Esikoista imetin vähän alta 3v ja toistakin tarkoitus imettää pitkään jos se minusta on kiinni.

Tuntuu kuitenkin kurjalta, etten edes uskalla sanoa että tämä pikkuvauva-aika on ihanaa, yöheräämiset ei juuri haittaa (hyvä että edes herään perhepedissä). Opin jo esikoisen aikaan olemaan hiljaa ajatuksistani.

Olen monet kerrat törmännyt siihen kun sivusta luen keskusteluja, että korvikkeella lapsiaan ruokkivat äidit kokee että heitä syyllistetään ja tulee pitkät litaniat tasa-arvosta ruokinnasta parisuhteessa, ei sairasteluja ja hyvin on kasvanut. Juu kyllä, mutta kun minua ei enää hevonpierun vertaa kiinnosta miten ruokit lapsesi ja miksi.

Miksei vain voi sanoa että imetys on jees ja se ei ole sinulta pois.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella turhauttavaa on se, kun toinen osapuoli syyllistyy suunnilleen toteamuksesta, että onpas kaunis päivä.

Kyllä sinä saat sanoa, että imetys on jees. Enemmän se kertoo muista, jotka kokee tarpeelliseksi tuoda itseään ja valintojaan esille :)

Vierailija
2/2 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vikaa ei ole kuin omassa päässä. Syytävät omia pettymyksiä ja epäonnistumisia muiden syyksi. Minulla ei ole ongelmaa tätä sanoa, omat lapset kasvoi korvikkeella ja se oli tasan oma valinta. Imetä sinä vain ja nauti pienestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi