Ei sitten voinut edes ovikelloa pimpauttaa..
isäpuoleni joka tuli kuvioihin ollessani 9v kävi näköjään pudottamassa postiluukusta joulukortin ja suljetun kuoren 2 lapselleni joiden ainoa olemassa oleva vaari on.
Mutta ei voinut edes kelloa rimpauttaa ja antaa niitä käteen. Hirveätä vauhtia käveli pihan poikki ja tuon 200m matkan kotiinsa.
Taustaa:hän tosiaan oli se miehen roolimalli minulle ja isä 9v iästäni lähtien ja tuli synnärille kummankin lapseni syntyessä ja oli heille vaari kun muksut oli 0-6v. Äitini sairastui ja kuoli eli hänestä tuli leski kun olin 30v eli 7v sitten sitten.
Sen jälk hänen yhteydenpitonss on vähentynyt ja nyt oikeastaan loppunut, tänävuonna ei ole pitönyt lainkaan yhteyttä, ei oikeastaan viimevuonnakaan. En tiedä onko sillä jotain tekemistä asian kanssa että hällä on nainen, vaimo nykyisin. Ollut n.3v ajan. Asuvat tuossa kodissa jonka isäpuoleni osti äitini kanssa ja jossa asuivat 2v ennenkuin äiti kuoli.
Paskan maku suussa, nuori 50v mies eli ei terveydestäkään kyse, normipäivätöissä ja tosiaan välimatkaa tuo parisataa metriä.
Pitäiskö nyt sitten laittaa kiitosviesti vai? Kun hoiti uskonnollisen jouluvelvoitteensa, hah!
Kommentit (9)
Olet kyllä rohkea kun noin tunnistettavasti kirjoitat. Kävikö mielessäsi että uusi vaimo voi lukea tätä palstaa??
Miksi et itse pidä yhteyttä? Tekstistäsi saa sen vaikutelman, että aina hänen pitäisi tulla sinun luoksesi käymään, hänen pitäisi soitella sinulle jne.
Oletko sanonun isällesi, että sinulle on ihan ok että hänellä on uusi vaimo kuvioissa? Se voi olla kipeä asia.
Isäpuolesi on siis 50v. ja sinä 37v.? Hän on siis ollut 22v. kun on ryhtynyt 9-vuotiaan isäksi :O Minkäikäinen äitisi oli tuolloin?
Äitini oli 26v ja isäpuoleni 23v. Hirveän ihmeellistä, onnelisina olivat yhdessä ja avioliitossa kunnes kuolema erotti.
En kai minä tätä asiaa purnaisi jos syy olisi jotenkin itsessäni, älytöntähän se olisi. Olen pitänyt yhteyksiä ja ehdotellut yhteisiä aterioita ja ilmoitellut kun lähdemme matkalle (viimeksi syyskuussa) jotta tietävät kaiken varalta sen jne mutta ei vaikutusta.
ap
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 12:49"]
Isäpuolesi on siis 50v. ja sinä 37v.? Hän on siis ollut 22v. kun on ryhtynyt 9-vuotiaan isäksi :O Minkäikäinen äitisi oli tuolloin?
[/quote]
ja se sun siskokaan ei pidä yhteyttä?
Ehkä sinunkin pitäisi näyttää että hyväksyt uuden vaimon ja pitää häneen yhteyttä. Kiitä kortista ja kutsu heidät samalla joulukahville vaikka jolupäivänä.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 13:04"]
ja se sun siskokaan ei pidä yhteyttä?
[/quote]
mikä sisko?
Olet kyllä rohkea kun noin tunnistettavasti kirjoitat. Kävikö mielessäsi että uusi vaimo voi lukea tätä palstaa??