Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on valvontarangaistus?

Vierailija
05.10.2020 |

No minäpä kerron. Itse olen nyt noin viikon ollut valvontarangaistuksessa. Voin käydä yliopistoa ja sitten joitakin vapaaehtoisia asioita. Itse valitsin salin ja sit on tietenkin kaupassa käymiset.

Onhan tää aika ärsyttävää mutta saa olla perheen kanssa täällä kotona ja teen vanhemmille paljon ruokaa ja siivoan paljon enemmän koska sitä vapaa-aikaa on niin paljon.

Jos joku ihmettelee että miksi ihmeessä en vaa mennyt inttiin niin koen sen epätasa-arvoisena. Ehkä siihen vaikuttaa se, että olen asunut suurimman osan elämästäni ulkomailla mutta minusta nykyinen järjestelmä on varsin syrjivä ja epätasa-arvoinem.

MUTTA silti rakastan Suomea ja meidän kaunista luontoa ja kulttuuria. En syytä tyttöjä tästä koska ei heillä ole osaa eikä arpaa nykyisessä järjestelmässä :

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/4 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valvontarangaistus on sellainen ettei saa nukkua. Kova ja suorastaan epäinhimillinen rangaistus. Ilman unta ihminen sekoaa.

Vierailija
4/4 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valvontarangaistus on sellainen ettei saa nukkua. Kova ja suorastaan epäinhimillinen rangaistus. Ilman unta ihminen sekoaa.

Mulla on panta nilkan ympärillä ja muuten elämä jatkuu paitsi ei saa poistua kotoa muista syistä ku yliopiston ja parin muun

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi