Johanna T kiidätetty
Sairaalaan tänään. Saanut jonkun kohtauksen. toivottavasti selviää hengissä. Olisi kauheaa jos toisellekkin siskolle kävisi huonosti.
Kommentit (27)
Toivottavasti Tuksu saavuttaa pohjansa - ja muuttaa suuntaa.
On se kumma, kun joidenkin ihmisten ongelmat ikäänkuin räjähtävät julkisuuteen, kun joku julkkis heihin näppinsä iskee (vrt Lewinski Monica)
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 23:30"]
Tuksu on menettänyt pelin jo vuosia sitten.
Mulle aivan sama kuoleeko vai jääkö henkiin.
Luonto yleensä korjaa tyhmät ennenpitkää pois.
[/quote]
Millainen ihminen pystyykin olemaan noin ilkeä? Ja vielä joulun alla? Ei empatiaa, ei sympatiaa, ei edes älyä pitää suutaan kiinni ilman oikeaa sanottavaa.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 23:40"][quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 23:30"]
[/quote]
Millainen ihminen pystyykin olemaan noin ilkeä? Ja vielä joulun alla? Ei empatiaa, ei sympatiaa, ei edes älyä pitää suutaan kiinni ilman oikeaa sanottavaa.
[/quote]mikä tuossa varsinaisesti oli ilkeää? Ikäviä totuuksia tylysti lueteltuna kyllä... mutta kyllä kai hänen elämänsä on jo niin kamalaa ja toivotonta, että poispääsy voisi olla helpotus.
Tänään rukoilen Tuksun puolesta. Aivan kamala kohtalo sillä perheellä! Toivottavasti pienemmät sisarukset ovat fiksumpia. huomasin äsken, että Tuksun kirjoittamat blogit ovat tekstiä lopun edeltä. Toivottavasti lehdet eivät enää julkaise hänen kirjoituksia ennen kuin on parantunut ja raitistunut. Tosi epävakaan ihmisen tekstiä.....lehtien pitäisi ymmärtää ottaa vastuu, jos toinen henkisesti sairas.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 23:25"]Sairaalaan tänään. Saanut jonkun kohtauksen. toivottavasti selviää hengissä. Olisi kauheaa jos toisellekkin siskolle kävisi huonosti.
[/quote]Kyllä hänelle on käynyt huonosti jo vuosia sitten - vai oletko ap eri mieltä?
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 23:30"]
[/quote]
jos oot tota mieltä, säkin saat mennä samaan syssyyn