Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaarallisen työntekijät! Koska olette kertoneet raskaudestanne?

Vierailija
22.07.2006 |

Olen kesätöissä vielä 5 viikkoa jossa käsittelen erinäköisiä kemikaaleja

ja nyt olen peloissani et olen tullut raskaaksi. Menkat muutaman päivän myöhässä mutta en ole tehnyt testiä.

Ajattelin kysäistä että koska te jotka teette ns vaarallista työtä (siis raskauden ja vauvan kannalta) olette kertoneet raskaudestanne töissä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle osoitettiin heti toinen työ plussatestin tehtyäni. sain siihen eri koulutuksenkin. olisin toki saanut jatkaa normaalia työtäni viikolle 18 saakka, jolloin minut olisi viimeistään siirretty toisiin työtehtäviin.

- lentoemäntä

Vierailija
2/4 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ei tarvinnut sitten enää työskennellä sikiölle vaarallisissa työtehtävissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

erityisäitiyslomalle. Kemikaalien vaarallisuus sikiölle riippuu niiden laadusta ja käyttömääristä.

Vierailija
4/4 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni kertoo työnantajalle valitettavasti aivan liian myöhään.. Jo raskauden suunnitteluvaiheessa kannattaa anoa siirtoa muihin tehtäviin! Vaurioittavin aika on juuri ihan siinä alussa. Tuskin kohdallasi vahinkoa on ehtinyt tulla, mutta ota asia heti puheeksi, jos olet vielä töissä ko. työpaikassa. Luonto yrittää korjata kyllä viimeiseen saakka, aina se ei riitä...