Mies oli nähnyt pedon jäljet
kuusenetsiskelyreissulla. 150m meidän pihasta.
Oli mennyt kovaa ja laukalla, kengänjälkien väli oli ollut melkein puolentoista metrin.
Oon kade, kun piti itse olla kotona siivoilemassa. Likka oli vaan todennut eleettömästi että "ai tää meni seksiopetus tunniksi".
Kommentit (37)
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 01:14"]
Tulivat juuri. Takkahuoneessa "keskustelevat". Välillä kuuluu huutoa. Saapa nähdä, miten käy.
[/quote]
Miten olisi tarkoitus käydä? Heppa lihoiksi?
Ei meinannut suostua. Muka liian vanha. 11 se vasta on. No saivat sen kuitenkin tuonne tytön huoneeseen.
Kai siitä kunnon nainen tulee, kun viimeinkin saatiin opettaja. Harva enää nykyään suostuu tai uskaltaa.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 01:20"]
No ei kuulosta pedolta
[/quote]
Ei niin, vaan pedofiililtä
Mua vähän pelottaa, paljonko se pyytää. Luulisi tonnilla selviävän. Sanottiin, että ei meillä yli tuntiin ole varaa.
Eipä parempaa joululahjaa olisi tytölle voinut toivoa! Näkisittepä sen ilmeen nyt. Ei tarvitse hävetä kouluun menoa.
Kiitos pedonmetsästäjät! Ilman teitä tyttömme ei olisi koskaan saanut haluamaansa.
Kaalliiksi se kyllä tuli. 2500e. Mutta siihen kuului kaikki :)
Hei, mäkin haluan noita sieniä mun joulupizzaan, mitä ap on vetäny!
Vai vielä sieniä. Eikö viina riitä?
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 03:11"]
Vai vielä sieniä. Eikö viina riitä?
[/quote]
Ei näköjään. Tuollasia trippejä en ole koskaan viinalla saanut ;)
Kyllä on tyttö onnellinen vieläkin!
Hetki meni ennen kuin hokasin. Hyvä!!!
Nyt on jollain menny tropit ja tripit sekaisin :o
oliko tässä oikeesti joku juttu, vai kertoileeko täällä avohoitopotilas päänsisäisistä kuvistaan? :D
Kuusimetsä, pedon jäljet...666!
Santa Claus...Satan Claus!
Tulivat juuri. Takkahuoneessa "keskustelevat". Välillä kuuluu huutoa. Saapa nähdä, miten käy.