Mitä ajattelet ihmisestä, joka käyttää mustia aurinkolaseja ympäri vuoden?
Mitä ajattelet ihmisestä, joka käyttää mustia aurinkolaseja ympäri vuoden?
Kommentit (22)
Voi olla silmät arat valolle(jotkut sairaudet), mutta silti se näyttää tyhmältä.
Tunnen yhden, ja hänen on pakko pitää tummia laseja aina silmäsairauden takia. Jaa, että mitäkö ajattelisin hänestä...? Harmi että hänellä on silmäsairaus, mutta ei se estä onneksi täyspainoista elämää.
Sillä on jotain salattavaa. Juontuu varmaan nistiajoistani, kun itse salasin kondikseni aurinkolasien taakse tai lukitsin ulkomaailman ulkopuolella aurinkolaseilla ja korvanapeilla.
Ensimmäiseksi tulee mieleen, että kyseessä on näkövammainen. Monilla on valoherkat silmät, vaikkeivät mitään näkisikään ja siksi käyttävät mustia laseja. Voihan kyseessä olla jokin muukin vamma tai sairaus. Tai sitten on vain sellainen löyhäpäinen tyyppi, miespuolinen pissis.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 19:43"]
Tai sitten on vain sellainen löyhäpäinen tyyppi, miespuolinen pissis.
[/quote]
Entä jos henkilö on naispuolinen?
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 22:40"]
Silmäsairaus, valoherkät silmät.
[/quote]
iriitti esimerkiksi
En kovin hyvää ainaka, jotenki en pidä fiksuna, ite tykkään katella silmiin, en aurinkolaseja, antaa jotenki epärehellisen kuvan mulle.
Tutulla on nuoruudesta jäänyt lievä aivovamma, jonka oireena on silmien valonarkuus. Muuten on normaali.
Joillakin on erityisen valonarat silmät. Silmälääkäri totesi tutkimuksessa, että minulla on erityisen ohuet sidekalvot silmissäni. Ne selittävät sen et olen kokenut ikäni valonarkuudesta ja käytän aurinkolaseja paljon. Usein, vaikka ei aurinko paista.
En mitään, mutta ne joilla ei ole muuta kuin aikaa pohtia muiden asioita, niin ajattelen niiden olevan tyhjäpäisiä sosiaalipummeja.
Sinkkis
Välttelee paparazzeja? :D