Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen niin ihastunut lapseni opettajaan!

Vierailija
21.12.2013 |

Olemme usein jutelleet. Hän on minua paljon vanhempi ja vaikuttanut aina kovin ystävälliseltä.

Tuolloin jutellessamme on minulla ollut aivan aitoa asiaa ja olen ollut siihen keskittynyt, mutta ystävällinen toki takaisin.

Nyt vasta kun huomasin, että olen häneen ihastunut niin tajusin, että hän on sanonut asioita, jotka ovat olleet luultavammin merkkejä siitä, että hän on kiinnostunut minusta. Tajusin myös sen kuinka intensiivisesti hän onkaan kasonut minua silmiin. Joskus ollut tilanteita, että on kääntynyt katsomaan minua pitkään silmiin niin, että olen tavallaan odottanut hänen sanovan jotain, mutta se on jäänyt vain katseeksi. Tunsin itseni oikein naiiviksi kun asian huomasin. 

En vaan voi olla ottamatta asiasta selvää, että olisiko tunteilleni vastakaikua, mutta miten ihmeessä teen sen niin, että en nolaisi itseäni (ainakaan pahasti sillä riski on aina riski).

Juuri tällä hetkellä lapseni luokka jaettiin kahteen osaan ja lastani opettaa nyt eri henkilö. Toisaalta hyvä sillä suoranaista, ammatillista suhdetta meihin ei nyt ole. Toisaalta pidin kovasti hänestä lapseni opettajana jo ennen ihastumistani.

Virtuaaliseen reissuvihkoon en uskalla alkaa mitään vihjailemaan jos sen näkee mm.koulun reissuvihkon vastaava.

Facea hänellä ei ole eikä minullakaan. Hmm.

Iloisia vinkkejä otan vastaan! =)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne asiat mitä hän on sanonut ovat olleet henkilökohtaisia, jopa osa todella empaattisia eivätkä ole liittyneet alkup. asiaani. Jopa uteli miesasioistani aikas suoraan.

Tuolloinkin vaan typeränä kerroin rehellisesti ja en tajunnut vihjettä. Pöh. :)

ap

Vierailija
2/4 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt ensin ottaisit selvää onko hän vapaa tai varattu. Voithan sitten vaikka ehdottaa kahdenkeskistä palaveria kouluun jossa puhutte ihan jostain muusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisään vielä, että nyt minua harmittaa kun olen varmaan vaikuttanut joko tosi vaikeasti tavoiteltavissa olevalta tai en kiinnostuneelta vastauksineni. =/

ap

Vierailija
4/4 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aina pitäisi olla selvillä miehen taustasta eli onko varattu vai ei?

Ei se kenenkään toisenkaan otsassa lue eli ei ole monellakaan tiedossa jos jotakuta kasvotusten iskee.

Vai onko ne miehet jotenkin niin huollettavia ja huolehdittavia, että eivät itse osaa sanoa olevansa varattu jos näin on?

Miehellä ei tietääkseni ole sormusta enkä ole koskaan häntä vaimoehdokkaan kanssa tavannut, joten jos kotona kuitenkin joku odottaa, en voi sitä tietää ja se on mahdollista.

Ja jos mies lähestyy minua siitäkin huolimatta niin se tuskin minun syntini on. Eiköhän meistä jokaisen tulisi kantaa vastuu omista teoistaan, näin toivon.

Palaveria on nyt hiukan hankala keksiä kun poikani siirtyi  uuden opettajan luokkaan eli tulevassa uusi opettaja on se henkilö kenen kanssa keskustelen.

Itse henk.koht. ja muista syistä olisin tahtonut poikani olevan tämän miehen luokalla ja perustelutkin siihen olisi. Ainoa mikä minua estää sellaista pyytämästä on kun poikani uusi, hyvä kaveri jäisi silloin eri luokalle ja se harmittaisi poikia. Se onkin toinen tarina.

Facea miehellä ei ole, eikä tosin minullakaan, mutta olisin voinut hetkeksi perustaa. :)) 

Hän on sen oloinen, että tuskin lähibaarista löydän ja se sopii minulle sillä en itsekään juo lähes koskaan. 

Ehkä eksyn kävelylle hänen kotinsa lähettyville. Minulla on pieni käsitys siitä missä se on. 

En vaan aiemminkaan ole ollut sellainen luonne, että ottaisin itse sen piirittäjän roolin. Luotan enemmän aitoon sattumaan ja siihen, että ihastunut mies tekee aloitteen.

Nyt olen antanut vääränlaista viestiä hänelle vahingossa ja sitä kun saan hiukan oikaistua niin loppu saa jäädä niin, että tapahtuu jos tapahtuu, kiire ei ole. :)

Kumpa joku osaisi neuvoa, että mikä voisi olla se alkuun sysäävä juttu?