Mies kysyy - ajattelenko väärin?
Mielessäni on, että pokaan kasvoilta kauniin lihavan naisen, jossa näen potentiaalia kaunottareen laihana, ja kannustan häntä suhteen alettua henkisesti pudottamaan ylimääräiset kilot pois ja näin saan tehtyä hyvän työn (autettua häntä), sekä samalla itselleni kaunottaren.
Mitä ajattelette? Onko tällainen ajatustapa väärä ja epäsovelias?
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 18:24"]
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 17:49"]
Jos nainen laihtuu sutjakkaan kuntoon, hän vaihtaa sinut nopeasti parempaan. Ellet nyt sitten satu joku tosi hotti olemaan. Mutta jos olisit, voisit pokata jo valmiiksi laihan. Sorry.
[/quote]
Voisin toki, ja olen niin tehnytkin. Minulla on ollut pelkästään normaalipainoisia kumppaneita toistaiseksi elämäni aikana. Olen ulkonäköni puolesta haluttava.
Olen hyvätahtoinen ihminen, ja ajattelin, että voisin nyt kokeilla tällaista. Sekä itseni takia (saisin hyvän mielen), että toisen takia. Tuntuisi varmasti hyvältä jos kykenisin auttamaan toista laihtumaan. Samalla oppisin itsestäni uusia puolia ja näkisin myös, olisiko minusta tällaiseen haasteelliseen tehtävään. Ihan jokaisesta miehestä tällaiseen ei varmasti olisi.
t. Ap
[/quote]
Yäk mikä asenne... Jos se nainen laihtuu, niin se on se nainen joka sen laihtumisen kuitenkin tekee. Ei mikään sellainen juttu, johon "sinusta on". Hyh. Siis mikäs siinä, jos homma olisi avointa alusta asti ja nainen haluaisi jonkun personal trainerin, mutta sitten taas tuntuu jotenkin pervolta että haluat yhdistää sen parisuhteeseen. Vaikuttaa siltä kuin tuollainen nainen olisi sinulle vain jokin hämärä projekti, joku ihmeen koe-eläin.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 18:35"]
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 18:28"]
Laita kuvas niin uskotaan?
[/quote]ä
Tarkoitatko minua? Laita kuvas, jotta uskotaan? Laitan kuvan heti kun annat sähköpostiosoitteesi! Ja laitat minulle oman kuvasi!
[/quote]
Tuon yllä olevan kirjoitti joku muu kuin minä.
Terveisin, Ap
minä olen käynyt läpi laihdutusleikkauksen, rintojen pienennyksen ja odotan vatsanahkan kiristysleikkausta. Mieheni on ollut tukenani niin pulleina kuin hoikkinakin aikoina ja siitä erityiset kiitokset hänelle! Ken ei kestä pulleaa puolisoa, ja tuomitsee hänen ulkonäkönsä, julkaiskoon oman täydellisen kuvansa! Olen varma, että sanomista löytyy!!!
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 18:24"]
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 17:49"]
Jos nainen laihtuu sutjakkaan kuntoon, hän vaihtaa sinut nopeasti parempaan. Ellet nyt sitten satu joku tosi hotti olemaan. Mutta jos olisit, voisit pokata jo valmiiksi laihan. Sorry.
[/quote]
Voisin toki, ja olen niin tehnytkin. Minulla on ollut pelkästään normaalipainoisia kumppaneita toistaiseksi elämäni aikana. Olen ulkonäköni puolesta haluttava.
Olen hyvätahtoinen ihminen, ja ajattelin, että voisin nyt kokeilla tällaista. Sekä itseni takia (saisin hyvän mielen), että toisen takia. Tuntuisi varmasti hyvältä jos kykenisin auttamaan toista laihtumaan. Samalla oppisin itsestäni uusia puolia ja näkisin myös, olisiko minusta tällaiseen haasteelliseen tehtävään. Ihan jokaisesta miehestä tällaiseen ei varmasti olisi.
t. Ap
[/quote]
AP:lla on kieroutunut käsitys rakkaudesta.Hän on siis "haluttavan näköinen",mutta voisi "hyväntahtoisuuttaan"ottaa ylipainoisen naisen haastavaksi projektiksi,voi kun romanttista! Ap,autat eniten kaikenkokoisia naisia kun pysyt kaukana heistä.
Ainakaan minä en ole tykännyt miehistä, jotka ovat yrittäneet muuttaa minua. En ollut nuorena pullukka, mutta muuten minussa oli kuulemma toivomisen varaa (ja kai olisi vieläkin). En tykännyt meikata enkä ehostaa enkä pukeutunut muodikkaasti. Tuskastuin kaikista hyväätarkoittavista miesten yrityksistä muuttaa tyyliäni ja elämäntapaani ja valitsin kumppaniksi miehen, joka ei halunnut "kehittää" minua.
Ap, et sinä suhdetta tarvitse vaan perusta joku hyvinvointi/liikunta/laihdutus/terveys/ravinto-bisnes.
Näin saat toitotettua ilosanomaasi laajemmalle kuulijakunnalle, jos kerran motivaatio löytyy vilpittömästä auttamisen halusta.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 18:28"]
Laita kuvas niin uskotaan?
[/quote]ä
Tarkoitatko minua? Laita kuvas, jotta uskotaan? Laitan kuvan heti kun annat sähköpostiosoitteesi! Ja laitat minulle oman kuvasi!