Mies kysyy - ajattelenko väärin?
Mielessäni on, että pokaan kasvoilta kauniin lihavan naisen, jossa näen potentiaalia kaunottareen laihana, ja kannustan häntä suhteen alettua henkisesti pudottamaan ylimääräiset kilot pois ja näin saan tehtyä hyvän työn (autettua häntä), sekä samalla itselleni kaunottaren.
Mitä ajattelette? Onko tällainen ajatustapa väärä ja epäsovelias?
Kommentit (27)
No kyllä, jos osaat tehdä sen rakkaudella ja yhdessä alatte esim. liikkua ja syötte samoja kevyitä ruokia?
Jos olet itse oikea namupala ja sitten terve päästäsi, niin ja osaat todellakin rakkaudella saada naisesi innostumaan itse tuosta, niin olishan se ihan hyvä idea.
Ylipainohan ei ole terveellistä ollenkaan, mutta osaisitko olla niin hienovarainen, ettet loukkaisi naistasi?
Monesti rakastuminen saa laihtumaan/laihduttamaan, välttämättä ap:n ei tarvitse muuta tehdä kuin saada se rakkaus roihahtamaan.
olen juuri sellainen kaunotar, joka yksinään ollessaan ehkä nauttii hivenen liikaa viinistä ja muista herkuista. Jos saisin aikuisen miehen ystäväkseni, niin niistä herkuista jaettaisiin kahtia, joten kalorimäärätkin pienenisivät ja ehkä mahdollisesti tulisi jumpattua yhdessä kaloreita kuluttavasti. En paheksuisi, ja vaatekaapista löytyisi sopivia hepeniäkin miehen silmää ilahduttamaan.
Voi onnistua jos nainen itse tuo oma-aloitteisesti esiin halun laihtua.
Muistathan, että nahka saattaa jäädä roikolle vaikka kilot lähtisivätkin. Ja mikään ei ole ällömpää.
Mikä on sinusta lihava? Jos tarkoitat esim. 166cm pitkä painaa 66kg on sinusta lihava niin käy laittamassa piuhat poikki, solmuun ja poistata kiveksetkin. Jos samoilla mitoilla on sinusta normaalipainoinen tai hoikka ja lähtöpaino on 130kg sekä nainen haluaa saada painoaan pienemmäksi niin ok, kunhan muistat että mahdollisen raskauden aikana nainen painaa enemmän ja raskauden jälkeen ei välttämättä palaudu samaan malliin kuin oli, rasva kun saattaa kertyä ihan uusiin paikkoihin.
Jos onnistut pitämään suusi kiinni ja ilman että nainen tajuaa ettei kelpaa sinulle kuin tietyn painoisena niin teillä voi olla onnellinen tulevaisuus edessä. Jos menet möläyttämään että sinua kiinnostaa vain näyttelyvaimo eikä hän itse kokonaisuutena niin unohda koko juttu, käy laittamassa ne piuhat poikki ja etsi itsellesi valmiiksi sopivissa mitoissa oleva nainen joka ei halua lapsia.
Niin ja hanki itsellesi se valokuvamallin kroppa.
Jos nainen laihtuu sutjakkaan kuntoon, hän vaihtaa sinut nopeasti parempaan. Ellet nyt sitten satu joku tosi hotti olemaan. Mutta jos olisit, voisit pokata jo valmiiksi laihan. Sorry.
Itse haluaisin aina aloittaa suhteen lihavimmillani, jotta voisin tietää kelpaavani miehelle myös sellaisena eikä suhde kaadu kymmeneen ylimääräiseen kiloon.
t. Paino vaihdellut aikuisena 64-80 kilon välillä eli varsinaisen laiha en ole koskaan
Niin tosiaan, mikset pokaisi jo nyt kaunista ja hoikkaa naista? Et taida saada siis?
Eli itsessäsi on jokin vika, joka karkottaa sellaiset naiset kuin itse kelpuuttaisit?
Onhan tuo nyt lähtökohtaisesti mielestäni hiukan sairas ajatus.
Ei ap ihan terveeltä vaikuta tuollaisine suunnitelmineen.
Pisteet kotiin ap sinulle, poikkeuksellista huomata että mies edes yrittää ajatella. No, eihän se kovin pitkälle ole auttanut, mutta ymmärrän että ensimmäinen kerta tuntuu aina hankalalta.
Oletko harkinnut hakevasi kumppania, joka on samalla tasolla niin ulkoanäöllisesti kuin älyllisestikin, joka jakaa kiinnostuksen kohteesi ja jonka kanssa kemiat pelaa yhteen?
Oleteaan, että löytäisit pullukan kaunottaren, joka lähtiai matkaasi ja vielä avullasi laihtuisi unelmiesi kaunottareksi. Luuletko, että hän uudessa timmissä olomuodossaan viihtyisi kanssasi kauankin? Mikäli et näe naisessasi pintaa syvemmälle, eiköhän hän silloin vaihda sinut ensimmäiseen vastaankävelevään adonikseen.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 17:49"]
Jos nainen laihtuu sutjakkaan kuntoon, hän vaihtaa sinut nopeasti parempaan. Ellet nyt sitten satu joku tosi hotti olemaan. Mutta jos olisit, voisit pokata jo valmiiksi laihan. Sorry.
[/quote]
Voisin toki, ja olen niin tehnytkin. Minulla on ollut pelkästään normaalipainoisia kumppaneita toistaiseksi elämäni aikana. Olen ulkonäköni puolesta haluttava.
Olen hyvätahtoinen ihminen, ja ajattelin, että voisin nyt kokeilla tällaista. Sekä itseni takia (saisin hyvän mielen), että toisen takia. Tuntuisi varmasti hyvältä jos kykenisin auttamaan toista laihtumaan. Samalla oppisin itsestäni uusia puolia ja näkisin myös, olisiko minusta tällaiseen haasteelliseen tehtävään. Ihan jokaisesta miehestä tällaiseen ei varmasti olisi.
t. Ap
Mitä h*8*8...tiä? Vaikuttaako paino rakastumiseen? Jos näin on, et ole kenenkään arvoinen! Itse olen löytänyt puolisoni normaalipainoisena, lihonut lasten saannin myötä... Jopa muodottomaksi! Nyt olen läpikäynyt laihdutusleikkauksen -30kiloa, ja rinnoista vietiin viime leikkauksessa puolet. Odotan, että vatsanahkani kiristettäisiin, mutta kaikesta tästä huolimatta puolisoni on ollut mukanani!!! Jos ulkonäöllä on väliä, nai itsesi!!! Omasta mielestäsi olet täydellisyys, muiden mielestä et ehkä niinkään! Itseäni sylettää ajatus, anteeksi nyt vaan! Läskistä pääseekin eroon niin halutessaan, rumuudesta ei!
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 17:26"]
Mielessäni on, että pokaan kasvoilta kauniin lihavan naisen, jossa näen potentiaalia kaunottareen laihana, ja kannustan häntä suhteen alettua henkisesti pudottamaan ylimääräiset kilot pois ja näin saan tehtyä hyvän työn (autettua häntä), sekä samalla itselleni kaunottaren.
Mitä ajattelette? Onko tällainen ajatustapa väärä ja epäsovelias?
[/quote]Ihan ok, kunhan koko ajan tajuat, että ko. nainen kuukuu vain itselleen. Hän on kunnioituksen arvoinen lihavana ja hän on vapaa päättämään hoikkanakin 100% itsestään. Hän ei ole sinulle kiitollisuudenvelkaa eikä varsinkaan kuulu sinulle, vaan on täysin vapaa valitsemaan jonkun jokerien pelaajan jos sille päälle sattuu. Jos olet samaa mieltä, toivotan sinulle onnea. =)
Jos lähtökohtana on,että kumppani kelpaa sitten kun olet muokannut hänestä mieleisesi,siis ei sellaisena kun on,kyllä,ajattelet väärin. Toisaalta kyllähän naisetkin rakastuvat renttuihin ja yrittävät "parantaa"nämä,jote ei muuta kuin onnea yritykseesi! :)
On se sikäli, että et sä voi päättää toisen puolesta, että hänen pitäisi nyt laihduttaa.