Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hienot lahjat 18 lapsen äidillä lapsilleen.

Vierailija
21.12.2013 |

Yöpaitoja,sukkia,shampoota yms. Ilona lehdessä oli 18 lapsen äidin tarina. Kuulostaa aika ankealta.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankeaa? 18 lapsen perheessä ei varmaan aina saada omai sukkia, tai omaa suihkusaippuaa. Yleensäkin opitaan vaatimattomuutta ja vähään tyytymistä. 

Meillä ei ole kuin neljä lasta, mutta ostin yksi joulu lapsille hammasharjat lahjaksi kun tuli kivat ja vähän erilaisemmat kaupassa vastaan. Neljävuotiaan mielestä se oli ihan huippulahja! Ja arvaapa mitä toivoi nuorimmat lapset tänä vuonna lahjaksi (7 ja 9v), omaa konvehtirasiaa. Sellaiset saavat + legopaketit.

Vierailija
2/3 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kakkosen kanssa samoilla linjoilla. Joulu on monella paisunut ihan älyttömäksi yltäkylläisyydeksi. Ei todellakaan ole lapsen (eikä maapallon) etu, että pienestä pitäen hukutetaan materiaan. Ja miksi lapsille ei saisi antaa "järkeviä" ja hyödyllisiä lahjoja? Meillä on vain kaksi lasta eikä rahasta pula, mutta silti omat lapseni saavat tänä vuonna lahjaksi mm. käsivoidetta ja saippuaa. Olen ihan varma, että ne ilahduttavat, sillä kyseisiä tuotteita lapseni käy aina kauppareissulla nuuhkimassa. Tähän asti en niitä kuitenkaan ole hankkinut, koska kotona on aina ollut jo valmiiksi vastaavia tuotteita. Nyt tyttö saa "ihan omat". 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 15:50"]

Olen kakkosen kanssa samoilla linjoilla. Joulu on monella paisunut ihan älyttömäksi yltäkylläisyydeksi. Ei todellakaan ole lapsen (eikä maapallon) etu, että pienestä pitäen hukutetaan materiaan. Ja miksi lapsille ei saisi antaa "järkeviä" ja hyödyllisiä lahjoja? Meillä on vain kaksi lasta eikä rahasta pula, mutta silti omat lapseni saavat tänä vuonna lahjaksi mm. käsivoidetta ja saippuaa. Olen ihan varma, että ne ilahduttavat, sillä kyseisiä tuotteita lapseni käy aina kauppareissulla nuuhkimassa. Tähän asti en niitä kuitenkaan ole hankkinut, koska kotona on aina ollut jo valmiiksi vastaavia tuotteita. Nyt tyttö saa "ihan omat". 

[/quote]

Ihan omat ja mieluisat shampoot on varmaan kiva lahja pikkutytölle. Minä sain shampoota joulupaketista 12-vuotiaana ja totta puhuakseni ei naurattanut yhtään. Tuntui samalta kuin olisin saanut vessapaperia tai pohjalliset, käyttötavaroita, joita ostettaisiin muutenkin. Eli lahjan onnistuneisuus riippuu hyvin paljon vastaanottajasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi