Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos kroppani on kestänyt jo kaksi raskautta rupsahtamatta niin

Vierailija
22.07.2006 |

olisiko todennäköistä että se kestäisi vielä kolmannenkin niin että palutuisin ennalleni? Vai kolmasko kerta toden sanoo ja saan kaikki vaivat kerralla. Multa on aikaisemmista raskauksista vatsa, rinnat ja alakerta palautuneet todella hyvin, ei raskausarpia eikä nahan venymistä ym. Siksi olenkin hieman turhamainen kun haluaisin selvitä raskaudesta vielä kolmannestakin raskaudesta " ehjin nahoin" :-) Kokemuksia teiltä kolmen tai useamman lapsen äideiltä!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapää kyllä palautui, rinnatkaan eivät kauheasti kärsineet mutta vatsanahka venähti niin että pussi jäi. Sama pussi menikin sitten vielä neljännen kanssa ja on sen jälkeen tuossa nytkin yli vuoden roikkunut.

En ole kyllä jumppaillutkaan pahemmin, vaikka eihän se jumppa nahkaa kiristä.

Kahdesta ekasta palauduin ihan itsestään.

Tunnen kyllä myös pari viiden lapsen äitiä joiden ei uskoisi sitä ensimmäistäkään synnytttäneen. Riippuu varmaan aika paljon ihmisestäkin.

Minulle kuitenkin on ollut tärkeämpää saada nuo lapset ja kannan vatsani ylpeänä =)

Vierailija
2/7 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi turhamainen, mutta masennun kyllä pahasti, jos nyt maha alkaisi repsottaa tms. Nyt meillä kaksi lasta ja ei haaveilla kolmannesta. Paitsi joskus. Siksi mietin...

En ole mikään täydellinen, 173/72, mahaa on vähän ym. Mutta nyt olen ihan tyytyväinen, enkä tästä haluaisi repsottaa enempää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan geeneistä? Mutta tunnen monta neljän raskauden jälkeenkin pyykkilautavatsaisia naisia, jotka eivät muuta liikuntaa harrasta kuin kävely.

Vierailija
4/7 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

komplikaatioita. Ainakin oma kroppani on säilynyt samassa kunnossa seuraavienkin kuin ensimmäisen ja toisen raskauden jälkeen eli palautunut olen hyvin, eikä raskausarpia tai venymisiä sen enempää.

Vierailija
5/7 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikuin molemmat raskaudet alusta loppuun 3-5 krt /viikossa uintia, sauvakävelyä yms.

Terv nro 3

Vierailija
6/7 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi hoikka!

Vierailija
7/7 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnat ehkä jo iänkin (36v) takia ovat vähän valuneet, mutta ei mitenkään pahasti.

Mahaakaan ei olisi, jos itsekuri olisi parempi. Tosin käytän vaatekokoa 40-42 (pituus 170 cm), joten ei tuo maha ihan paha ole : )

Lapsen tekoon vaan!