Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaisiko joku auttaa tässä vaivassa?

Vierailija
05.10.2020 |

Eli minulla on nyt kuukauden-kahden verran tullut kirkasta verta ulosteen mukana. Verta jää paperiin pyyhittäessä, eikä sitä mielestäni kauhean suuria määriä tule. Välillä kirkasta verta myös tippuu pönttöön ulostamisen yhteydessä. Saattaa värjätä pöntön veden, mutta itse "tavara" on ihan normaalin näköistä ja väristä. Verta ei tule joka kerralla, eikä se ole tässä kuukauden-parin aikana pahentunut. Minulla ei myöskään ole mitään muita oireita, kuten vatsakipua, turvotusta, kuumeilua, kipuja yms. eli ainoastaan tuo vuoto asioilla käydessä.
Varasin jo ajan lääkärille, mutta osaisiko joku täältä neuvoa yhtään?
Olen nuori henkilö, ja itse epäilen jotain pukamia, haavaumaa tms.
Mutta mitä asiasta tietävät/kokemusta omaavat sanotte?😅

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti peräpukama tai haavauma peräaukon suulla. Näkyvä veri voisi viitata siihen. Kärsitkö ummetuksesta tai kutinasta peräaukolla?

Vierailija
2/7 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkas veri jota ei ole edes itse ulosteen päällä erittäin harvoin on mitään vakavaa, varsinkaan nuorella ihmisellä. Peräpukama tai sitten suoli/limakalvo vähän ärtynyt jostain ja siksi vähän vuotaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta apteekista Scheriproct voidetta ja käytät ohjeen mukaan. Luultavasti haavauma tai pukama peräaukolla. Itselläni ainakin auttanut.

Vierailija
4/7 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkas veri tulee yleensä peräpukamista tai jostain peräaukon loppupään haavaumista.

Vois kokeilla jotain peräpukama voidetta, saa apteekista, kysy sieltä neuvovat aina mielellään.

Vierailija
5/7 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin on haavaumasta kyse kun on kivuton. Veikkaan peräpukamaa. Hyvähän se on käydä todentamassa ainakin ensimmäisellä kerralla.

Vierailija
6/7 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti peräpukama tai haavauma peräaukon suulla. Näkyvä veri voisi viitata siihen. Kärsitkö ummetuksesta tai kutinasta peräaukolla?

Ei ole ollut mitään epätavallista vatsan toimintaa tai kutinaa. Minulla on koko elämäni ollut todella huono ja helposti ärsyyntyvä vatsa. Mutta mitään epätavallista ei ole ollut. Paitsi tuo veri.

Vierailija
7/7 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peru hyvä ihminen se aika :D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme