Aikuisella naisella 80cm leveä sänky?
Kommentit (43)
Intissä 80cm punkka oli ns. deluxe-malli.
Normaalipunkka oli 60cm. Niissä hartiat mahtui juuri ja juuri laitojen rautaputkien väliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikesta sitä nykyään täytyykin tehdä "outoa". Moni asuu pienissä asunnoissakin, tai jos ei esim. harrasta koskaan irtosuhteita niin että toisi yövieraan kotiin, kokee ettei tee mitään isommalla sängyllä. Jos parisuhteen löytää, isomman sängyn ehtii ostaa sitten.
Itselläni on 140 cm sänky, mutta mulla on sinkulle aika iso asunto ja mulla käy joskkus yhden yön vieraita.
Minullakin on 140cm leveä sänky – 25-neliöisessä yksiössä. Irto- tai parisuhteitakaan en harrasta, mutta on mukavaa arjen luksuksen tuntua, kun on leveämpi sänky. :-)
Meillä on miehen kanssa 140 cm leveä sänky. Sitä ennen nukuin yksin 80 cm leveässä. Sängyssä nukkuminen on ihan tarpeeksi luksusta jo sinänsä.
Mulla on 80cm leveä sänky, enkä siltikään ole pudonnut sosiaalisten kuvioiden ulkopuolelle. Se on mulle nukkumista varten, eikä sitä, että makuuttaisin siinä kaikki kaupungin kollit:D
N23
Vierailija kirjoitti:
M26 kirjoitti:
Ei siitä pitkä aika ole kun täällä haukuttiin miehiä joilla kapea sänky :D
Ei ketään haukuttu. Asiaa ihmeteltiin siinä deittailua koskevassa ketjussa. Onhan yhden hengen sänky silloin outoa.
Täh? Eli silloin kun sinkku aloittaa deittailun, hänen tulee ensin ostaa isompi sänky...?
Ehkä jos kämppä tai makkari on tosi pieni. Tai muuten vain ei kiinnosta hankkia isompaa. Itselläni on sinkkuna 120 cm sänky, mutta kaipaisin kyllä 160 cm leveää, makuuhuoneeni on vain todella pieni.
Ihan jees. Mulla on 80cm leveä kerrossänky niin mahtuu miesvieraskin nukkumaan tarvittaessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M26 kirjoitti:
Ei ketään haukuttu. Asiaa ihmeteltiin siinä deittailua koskevassa ketjussa. Onhan yhden hengen sänky silloin outoa.
Täh? Eli silloin kun sinkku aloittaa deittailun, hänen tulee ensin ostaa isompi sänky...?
Kuulehan. Etsi se ketju ja lue sieltä ne 20 sivua tappelua aiheesta. Siellä on ihan kaikki nokkeluudet mitä sinä tai kukaan muu voi tästä keksiä. Korjasin vain M26:n kärjistetyn tulkinnan tuosta keskustelusta.
Hyvähän se vaan on jos aikuinen nainen on vielä niin hoikka, että mahtuu nukkumaan 80cm sänkyyn! Yhä suuremmalle joukolle aikuisia naisia 80cm vuode ja 50cm tuoli ovat jo liian pieniä -- valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Jos asuu ns. opiskelijaboksissa, niin sitten ihan ymmärrettävää. Mutta työssäkäyvällä, hyvin toimeentulevalla naisella siinä mielessä ”outoa”, että eikö ole yhtään mukavuudenhaluinen... :D
Eikä kyllä tuohon mahdu puolisokaan kovin mukavasti pyörimään ja piereskelemään.
Kaikki eivät halua toista ihmistä sänkyynsä pyörimään ja piereskelemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M26 kirjoitti:
Kuulehan. Etsi se ketju ja lue sieltä ne 20 sivua tappelua aiheesta. Siellä on ihan kaikki nokkeluudet mitä sinä tai kukaan muu voi tästä keksiä. Korjasin vain M26:n kärjistetyn tulkinnan tuosta keskustelusta.
Ketjussa nainen oli ensimmäistä kertaa mennyt miehen asunnolle, ja huomannut kapean sängyn. Se oli hänelle turn off. Eli toisin sanoen miehen olisi pitänyt ennen deittailun aloittamista ostaa isompi sänky...?
Minä nukun 80 senttisessä sängyssä, hyvin mahtuu.
Minulla on 160cm leveä sänky. Voisin vaihtaa ehkä 140cm leveään, mutta en pienempään. Miesmakukin sen verran muhkumpi, että jos joku tässä pyörähtäisi niin en ottaisi riskiä litistyä alle.
M26 kirjoitti:
Mitä sitten? Eiköhän ne samat henkilöt löydä haukkumaan tähänkin ketjuun ja ihan kutsumattakin.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas ihmettelen ihmisiä jotka hankkii leveitä sänkyä vain koska näyttää kivalta tai koskamuillakin on sellainen.
Eli minun pitäisi hankkia sänky joka ei näytä kivalta? Miksi, voisitko täsmentää. Kyllä minä yleensäkin hankinnoissa otan myös huomioon sen, että miellyttääkö silmää vai ei. Miksi hankkisin ruman tai muuten epämiellyttävän sängyn?
Koska muillakin on sellainen -näkökulmaa en ole hoksannut miettiä sänkyä ostaessani (enpä kyllä muutenkaan, en esim. ole ostanut kahvin kapselikeitintä, vaikka kaikilla kavereilla se on, nököttämästä ja pölyttymässä työpöydällä), toki ”muoti” ja tarjonta yleisellä tasolla vaikuttaa hankintoihin mutta että kavereiden sängyt, outoa, en ole niitä edes ajatellut. Kokemuksia kysyin, kun aikoinaan ostin itselleni moottorisänkyä, sain neuvon, ettei kannata halvinta ostaa ja kaukosäädin, ei johdon varassa olevaa, hyviä neuvoja olivat, käytäntö on osoittanut.
Eiköhän jokainen saa nukkua sen kokoisessa sängyssä kuin parhaaksi näkee. Mulla oli opiskelukämpässä 2 yhden hengen patjaa päällekkäin ja kun toisella paikkakunnalla asuva mieheni kävi joskus, levitin ne vierekkäin parivuoteeksi tai sitten nukuttiin mun vuodesohvalla. Alla olevan patjan sai myös kätevästi kavereille erilliseksi sängyksi.
Nyt ollut parisänky monta vuotta ja sitä on helvetin vaikea pedata. Sinkkuaikoina olisin varmaan muuten vaihtanut yhden hengen sänkyyn, mutta koirat nukku mun vieressä. XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas ihmettelen ihmisiä jotka hankkii leveitä sänkyä vain koska näyttää kivalta tai koskamuillakin on sellainen.
Eli minun pitäisi hankkia sänky joka ei näytä kivalta? Miksi, voisitko täsmentää. Kyllä minä yleensäkin hankinnoissa otan myös huomioon sen, että miellyttääkö silmää vai ei. Miksi hankkisin ruman tai muuten epämiellyttävän sängyn?
Koska muillakin on sellainen -näkökulmaa en ole hoksannut miettiä sänkyä ostaessani (enpä kyllä muutenkaan, en esim. ole ostanut kahvin kapselikeitintä, vaikka kaikilla kavereilla se on, nököttämästä ja pölyttymässä työpöydällä), toki ”muoti” ja tarjonta yleisellä tasolla vaikuttaa hankintoihin mutta että kavereiden sängyt, outoa, en ole niitä edes ajatellut. Kokemuksia kysyin, kun aikoinaan ostin itselleni moottorisänkyä, sain neuvon, ettei kannata halvinta ostaa ja kaukosäädin, ei johdon varassa olevaa, hyviä neuvoja olivat, käytäntö on osoittanut.
Samaa jäin miettimään. Tarvitsen sängyn, ostan siis sellaisen joka EI näytä kivalta ja kiroilen seuraavat 10 vuotta, että tuommoinen tuli ostettua. Saako seuraavaksi ostaa sängyn joka myös näyttää kivalta vai jatkuuko tuo hulluus hamaan maailman tappiin? Outo näkökulma minusta hankintoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauroin samaa, ostamme siis tästä eteenpäin vaatteetkin ajatuksella kunhan päälle mahtuu jotenkuten, hyvältä ei saa näyttää.
🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska muillakin on sellainen -näkökulmaa en ole hoksannut miettiä sänkyä ostaessani (enpä kyllä muutenkaan, en esim. ole ostanut kahvin kapselikeitintä, vaikka kaikilla kavereilla se on, nököttämästä ja pölyttymässä työpöydällä), toki ”muoti” ja tarjonta yleisellä tasolla vaikuttaa hankintoihin mutta että kavereiden sängyt, outoa, en ole niitä edes ajatellut. Kokemuksia kysyin, kun aikoinaan ostin itselleni moottorisänkyä, sain neuvon, ettei kannata halvinta ostaa ja kaukosäädin, ei johdon varassa olevaa, hyviä neuvoja olivat, käytäntö on osoittanut.Nauroin samaa, ostamme siis tästä eteenpäin vaatteetkin ajatuksella kunhan päälle mahtuu jotenkuten, hyvältä ei saa näyttää.
🤣
Varmaan kommentoija tarkoitti monen ostavan liian ison sängyn trendin takia ja kun 80 cm on nykyään "nolo". Ei niinkään tarpeen vuoksi.