Hiivatulehdus ohi, nyt tulehdus?
Sain hiivatulehduksen viikon antibioottikuurin myötä. Seksiä en harrastanut sinä aikana. Köytin canestenin emätinpuikkoja 3pv, oireet katosivat. Nyt kuitenkin ke kun harrastimme seksiä poikaystäväni kanssa, niin se sattui aluksi todella paljon. Vertakin tuli hiukan. Kipu tuntui oikeastaan emättimen aukolla pepun reunalla. Pelästyin jo repeämää, mutta ei se varmaan se ole. Eilen kokeilimme uudestaan, jolloin toisella kerralla kipu tuntui aika vahvasti syvällä emättimessä. Märkä olen ollut kaikilla kerroilla, eikä kipu onneksi ole ollut sietämätön. Olen myös huomannut valkovuotoni haisevan hieman pahalle ja se on ollut aika vetistä vaaleata, tasaista mömmöä. Muuten ollessa minua ei satu jne. Onko mahdollista, että minulla olisi se jokin vulvodynia? Luin, että hiiva tai sen lääkkeet voivat laukaista tulehduksen. En kuitenkaan ole sairastanut hiivan kuin nyt, en kroonisesti. Kuinka kauan uskallan odottaa lääkärille menoa, onko kotihoitoja? Toivon todella että tämä menee pois eikä aiheuta vaikeuksia loppuelämälle :(:( Poikaystävänikin jo murehtii takiani. Olemme seurustelleet 6kk jonka aikana olen käyttänyt Yaz-pillereitä. Ongelmia ei ennen ole ollut. Seksitauteja luultavimmin ei ole, hän varmasti olisi ottanut puheeksi. Itse tosin en ole käyny9462t testeissä, suhde on ensimmäinen. Oireita kun ei ole myöskään ollut.
Toivottavasti viitsitte vastailla, en kaipaa turhia huuteluja :(
Kommentit (3)
Oon joo harkinnut että käyn testeissä :) Ei vain tosiaan oo tullu puheeksi ja ollut siinä uskossa hän itekin et ei olisi mitään.
Mutta eikö kondyloomaan kuulu näppylät? Käy kuitenkin testeissä vaikei sinulla niitä ole.
"Seksitauteja luultavimmin ei ole, hän varmasti olisi ottanut puheeksi."
Naurahdin. Vaikka olisitkin sattunut saamaan kunnollisen poikaystävän, ei hän välttämättä tiedä edes itse taudeistaan. Kuulostaa muuten vahvasti kondylooman oireilta. Käy sukupuolitautitesteissä ja gynellä kysymässä kondyloomasta.