Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lääketieteen opiskelija. Kysyttävää?

Vierailija
20.12.2013 |

...

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla opiskelee kaksi sukulaislasta lääkiksessä ja on vastenmielistä katsoa sivusta, kuinka se lääkeyhtiöiden voitelu alkaa heti ekana syksynä. Firmojen piikkiin on bileitä ja pippaloita joka lähtöön, piikki auki ja tavaraa virtaa. Kun toiseen/kolmanteen vuoteen päästään, niin lääkäriopiskelijat kulkevat jo täysin lääkefirmojen talutusnuorassa, laput silmillä sivuilleen vilkuilematta. Surullista.

Vierailija
22/36 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lääkäreistä mielestäsi pulaa? Mistä se johtuu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjoitteellaanko teillä opiskeluaikana vuorovaiktusta asiakkaan kanssa?

t. vammaisen lapsen äiti

Vierailija
24/36 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallisia kysymyksiä olet saanut? Minä haluaisin kysyä, onko sulla hajuakaan vielä mihin haluaisit erikoistua?

Vierailija
25/36 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lääkareiden on vaikeaa lukea potilaan tietoja/ kuunnella potilasta? Tänä vuonna olen (pelkällä lähihoitajan koulutuksen antamalla tietämykselläni) tutkinut lähiomaisteni lääkkeitä ja tehnyt valituksia 5 eri väärästä lääkkeestä joita heille on määrätty (jokainen on osannut kertoa omista lääkeaine-allergioista ja lääkkeistä joita menee kokoajan). Jos he olisivat näitä lääkkeitä syöneet olisi anafylaktinen shokki ollut hyvin todennäköinen!

Vierailija
26/36 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 21:18"]