Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Connection osa 10

Vierailija
20.12.2013 |

Tänää taas todennäkösesti klo 21 uusi jakso puksahtaa Areenaan. Huippusarja! Mitkä ennakkotunnelmat? :)

Kenen veikkaatte saapuvan Sarin kanssa Henrin luo Jenkkilään? Ite veikkaan Hannelea!

Kommentit (608)

Vierailija
441/608 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se Hanna olisi suomenruotsalainen ja sen isä mikä lie merikapteeni ja omistaisi yksiön Turussa ja moottoripyörän, niin Markus olisi aivan varmasti siitä enemmän innoissaan kuin AnnMariesta. Eikö oliskin ;)

Raha, raha, raha...

Vierailija
442/608 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 23:15"]

jos se Hanna olisi suomenruotsalainen ja sen isä mikä lie merikapteeni ja omistaisi yksiön Turussa ja moottoripyörän, niin Markus olisi aivan varmasti siitä enemmän innoissaan kuin AnnMariesta. Eikö oliskin ;)

Raha, raha, raha...

[/quote]

Höpönlöpö. Eikö nämä Hanna-fanit parempaan pysty kuin keksimään näin tyhjänpäiväisiä selityksiä sille miksi Markus on ihastunut Ann-Mariehen eikä Hannaan. Itse olen mies ja olen ihan lääpälläni Ann-Mariehen! Ottaisin niin mieluusti tuollaisen naisen heti, jos vain saisin - ihan hänen äidinkielestään, omaisuudestaan tai koulutustaustastaan riippumatta. Mikä suloinen olento! Hanna sen sijaan ei herätä minussa minkäänlaista mielenkiintoa. Tylsä tyyppi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/608 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 23:15"]

Raha, raha, raha...

[/quote]

Heh, heh. Onpa hupaisaa... Miksi ihmeessä et heittele näitä rahakommentteja koira-Ninasta, joka on tämän sarjan rikkain henkilö? Koira-Ninalla on oma omakotitalo ja sen lisäksi hulppea kesämökki järven rannalla, jota parhaillaan kaupittelee netissä lähes puolen miljoonan hintaan! A-M on köyhä opiskelija häneen verrattuna.

http://kuluttaja.etuovi.com/kohde/932359

Kuinka houkuttelevan koira-Ninan mittava omaisuus tekeekään hänestä? Ihan kaikki miehet lakoavat hänen eteensä tuosta noin vain.... :o)

Vierailija
444/608 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy vähän nillittää suomennoksesta. Eikö Matti sanonut (tuijotuskilpailu kohdassa) että jos hymyilee, häviää? Eikä kuten oli suomennettu "jos on fiksu" tai jotain sinne päin.. Kuitenkin kyse tuijotuskilpailusta niin luulisin että tuo olisi järkevämpää.

Ja aika paljon takeltelee Hannelen englanti, puhuuko Henrille suomea kuten koiranuittajakin?

Enempää en sit nähnytkään kun areena pätkii :'(

Vierailija
445/608 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannele on ihana!!! Ihan paras lopussa se poikien tapaaminen!

Siinä on Tuulia on oikeassa, kun sanoi että sen pitää saada Matin pitämään hauskaa tms. Kyllä!!

Markus oli kyllä ihan veto veks Hannan kanssa!? Taisi olla ajatukset jo veneessä.... Ja Anskussa....

Mutta voi apua se Hanna on kuvauksellisen kaunis!!

Vierailija
446/608 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori mut mikä tota Enniä vaivaa!

Vierailija
447/608 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enni saa missään nimessä sitä vastakaikua minkä "ansaitsisi". Fiksu, kaunis, hauska ja huomaavainen - ja mitä on Matti hänelle antanut?

Vierailija
448/608 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Matti on vaan niin sulkeutunut ja saamaton tosikko naisten kaa.. Harmi!

Vierailija
449/608 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] Matti oli aika kiva, ja ihan selvästi hän ansaitsasi Tuulian. Tuulia saa hänet rentoutumaan ja oikeastikin nauramaan - eikä kyse ole enää mistään hermostuneesta hihittelystä. Heistä voi tulla oikeastikin pari. Ja nyt se todellakin oli Enni, joka oli "awkward" ja "tense".

[/quote]

Mutta Mattihan sanoi, että se on juuri Enni, jonka kanssa voisi kuvitella romanttisen kipinän syttyvän - tosin ilmeisesti ei ollut vielä syttynyt. Ymmärrän, että Mattia toisaalta arveluttaa aiemmassa jaksossa analysoimansa Ennin "aggressiivisuus" tai ainaian voimakas tykötuleminen. Enni on niin jyrkkä mielipiteissään ja haluaa heti avoimuutta iholle asti. Malttia, Enni!

Vierailija
450/608 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 22:27"]

Eihän tuo ollut tylsä jakso, mutta loppui aivan liian pian.

Vaikka Markus on ollut kohteliaan oloinen nuori mies, aivan kuin hän olisi antanut Hannan maistaa vähän omaa lääkettään. Hannan treffit Helsingissä olivat tylsät: samoilua torilla, istuskelua puistossa, baari. Aivan kuin tuo venekauppa olisi ollut statement. Toivottavasti ei sentään toiminut näin kylmäkiskoisesti kuin antoi katsojan ymmärtää. Toinen virhe oli puhua ex-tyttöystävän allergiasta ja suutelusta. Voi voi voi...

[/quote]

toi on kyllä ihan totta että trefit oli samanlaiset kuin Hanna. itse olen sitä mieltä että venekauppa oli pieni "kokeilu", Markushan sanoi että on hänen lempipuotinsa, sellainen hassu sekatavarkauppa. musta voi olla jollain treffeilla ihan fiksuakin viedä ehdokas johonkin paikkaan josta tykkää niin näkee miten se ihminen reagoi, kun kuitenkin tietää ettei ole hänen alaansa se. mun mielestä jos parilla synkkaa niin se näkyisi tuollaisessakin tilanteessa. turha ehkä arvailla mutta A-M olisi saattanut samassa kaupassa innostua hassuttelemaan niillä vanhoilla vehkeillä ja kyselemään Markukselta niistä tms.

Markuksen pisteet edelleen siis nousi, ei hän musta tyly ollut, mutta jos ei ole puhuttavaa kuten hän myönsi välihaastattelussa, niin minkä sillee voi. mun mielestä toisaalta parempi näin kuin että vaikka vetäisi Hannan kanssa kielareita ja valehtelisi päin naamaa että on tunteita. sarjan juonen mukaan nuo treffit on kuitenkin käytävä ja mielestäni hän ne nyt yritti hoitaa kohteliaasti, mutta ilman että antaa liikaa lupauksia. mutta nyt mua jännittää että mitä A-M vastaa Markukselle ensi jaksossa kun Markus paljastaa tunteensa. sekin musta hyvä, ettei suotta pitkittele tai pidä toista pimennossa vaan kertoo miten asiat on. mutta ilmeisesti Hanna sen jälkeen sitten saa tietää tästä ja tokaisee sen previewssä nähdyn jutun "olis ollu kiva tietää" tai miten se meni... 

tollaset sarjakonseptit on hankalia ei siitä pääse mihinkään. jos ei ole ketään kohtaan tunteita niin pitää silti loppuun asti yrittää (matti???? "gotta find that spark...") tai jos tunteita syttyy niin pitää silti roikottaa niitä muita mukana eikä sille mielitetylle sais ihan kaikkea paljastaa, jottei sarja lopu. minkäs siinä sit tekee.

tuo viinan kittaaminen Markuksen treffeillä muakin yllätti mutta nuoriahan nuo kaikki ovat ja onhan se totuus että alkoholi avaa suomalaisten kielenkannat. baariinhan se Hannakin Markuksen vei stadissa...

Henri oli aika innoissaan Hannelesta. mua kyllä mitityttää Hannelen kielitaito. omahan se on ongelmansa jos ei ymmärrä toisiaan, mutta ekana iltana ruokapöydässä oli väärinkäsitys (sweet/sleep) ja sitten treffeillä Hannele puhui merentuoksusta ja Henri käsitti sen omaksi tuoksukseen ja selitti sitten suoladeodorantista... vaikutti vaan siltä ettei Hannele saa ilmaistua itseään kolmannella kotimaisella. mutta herttainen on, varmaan miellttävä ihminen. Sari voisi kuitenkin olla sopivampi Henkalle, pistäisi miehen kuriin, jos jaksaa - henkka ei ehkä halua kasvaa aikuiseksi vieläkään...  

Matti on ihan toivoton. analysointi ei lopu ja haluaa että tytöt osoittaa tunteita vaikkei itsekään anna muuta kuin feikkihymyä ja liirum laarum itsestäänselvyyksiä, kohteliaisuuksia ja sanahelinää. ei sitä jaksa katsoa kun ei mies anna itsestään mitään. tuulia sen sijaan jaksaa nauattaa mattia. tuulia selittikin sitä ettei nyt tarvi niin vakavia jutella, tärkeintä et on hauskaa yhdessä. nojoo, pointtinsa siinäkin, etenkin jos Mattikin vaan kaipaa huvittelua tältä sarjalta niin sopii hyvin. mutta jos tarkoitus olis seurustelukumppani löytää niin jostain kai sitä pitäis keskustellakin, niin mites tuulian lapsi, voiko tuulia matkustaa, haluaako suhdetta ylipäätään... no sen on kai matin ongelma se, hänellä kuitenki tuntuu olevan tunteita tuuliaa kohtaan.

jännään seuraavaa jaksoa.

Vierailija
451/608 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksei Enni voi sit nauttia matkasta niinku Tuulia?

Ja Hansu ja Henri ne yhtee soppii uuuuu! Toivottavasti valitsee Hannelen!

Vierailija
452/608 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli aika tylsä, täytejakson oloinen. Olisin todella halunnut nähdä, mihin Hanna viittasi sanomalla että "tästä olisi pitänyt puhua aiemmin". Nythän sitä ei näytetty ollenkaan. Ja samaa mieltä tuijotuskilpailun suomennoksesta, oli väärin. Enni sanoi että "jos hymyilet, niin häviät." Ei fiksuuden kanssa mitään tekemistä. Enni oli aika ärtsyllä päällä ja Tuulia vain nauroi :--D Ota noista naisista nyt selvää...

Vierailija
453/608 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 23:25"]

Hannele on ihana!!! Ihan paras lopussa se poikien tapaaminen!

Siinä on Tuulia on oikeassa, kun sanoi että sen pitää saada Matin pitämään hauskaa tms. Kyllä!!

Markus oli kyllä ihan veto veks Hannan kanssa!? Taisi olla ajatukset jo veneessä.... Ja Anskussa....

Mutta voi apua se Hanna on kuvauksellisen kaunis!!

[/quote]

No ihan mun suusta! Vaikka aiemmin kesken jakson valitin Hannelen englanninkielentaitoa, oli se lopussa ihan se ja sama! Voi ihana :)

Hanna on upea ja harmi kun kulttuuri-, kieli- ja/tai mieltymyserot ovat niin vastaan :( Jostain syystä hitusen verran mun suosikki.

Mattihan loisti :) Voi Enni, kun on niin nega nyt kaikkeen, vaikka olisin minäkin vastaavassa tilanteessa. Itseasiassa käyttäytyisin aivan samalla tavalla.

Jakso loppui liian pian! Nää loppujaksot  pitäis ehdottomasti olla tuplasti pidempiä, että nähtäisi deitit kokonaisuudessan! Aion kyllä katsoa vielä uudestaan, kun maanantaina ei ehdi :)

Vierailija
454/608 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 23:26"]

Sori mut mikä tota Enniä vaivaa!

[/quote]

Ei hänkään varmaan kovin kokenut deittailija ole - eikä kenties sitä tyyppiä, joka kykenisi olemaan seksuaalisesti aloitteellinen - niin topakka ja aloitekykyinen kuin muuten on. Hän on syntynyt vieteltäväksi eikä niinkään viettelijäksi. Luulen, että Tuulia osoittautuu tässä lajissa taitavammaksi.

Vierailija
455/608 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän Ennin turhautumisen. Ei oo kyse mielestäni ees siitä että Matin pitäis tulla iholle, vaan edes avata tuntemuksiaan ja ajatuksiaan vähän. Eihän mistään muuten mitään tuu. Ja onhan ne jo aika monta kertaa nähny ja jutellu niin ei tuo mun mielestä oo enää liikaa vaadittu. Ja varmasti oli 'awkward' & 'tense' kun yhtäkkiä hypättiin tuommoseen asetelmaan. Ennillä vaikutti olevan enemmän kemiaa sen Georgin kanssa kuin Matin. :D

Markuksen treffit oli kyllä vähän pettymys. Vaikkei ois mitään aikeita minkään suhteen niin vois kai sitä kuitenkin vähän panostaa. Mulle jäi Hannan Helsingin treffeistä parempi fiilis kuin tuosta, että en kyllä usko mihinkään kostoteoriaan. Ennemmin kyseessä varmaan se ettei halua herättää turhia luuloja tai ehkei niillä vaan ollu oikeen juteltavaa. Koska vaikka tuo venekauppa oli vähän tylsä Hannan kannalta, treffit ois voinu mennä paljon kivemmin jos Markus ei ois ollut niin tuppisuu. Vähän harmi ettei näytetty sitä mitä insertissä väläytettiin, jospa sitten ensi viikolla.

Henri aiheutti kyllä myötähäpeää sillä pussailulla. Tuo oli kolmas kerta kun tapasivat ja ekat yksilötreffit Hannelen kanssa. Se Hannelen kuvaus Henristä (että silmistä näkee että on luotettava) tuntu kyllä itestä oudolta. Tai siis Hannelena en nyt ihan heti luottais kuitenkaan. Aatelkaa: "sori hei valitsin väärin ja enpä kyllä oottanut sua yhtään, mutta nyt kyn oot täällä niin tykkään susta kyllä tosi paljon, pus pus." Ja musta oli jotenkin koomista kattoa sitä kuinka Henri oli niin ikävöiny Saria jne. kun oletti että ainoa ehdokas, mut oho katopas, Hannele kun kurvasi taka-alalta mukaan niin sehän muuttaakin kaiken. Ihan reilu peli. :D

No joo oon ehkä vähän turhan tiukka, enhän tiedä vaikka Henri Sarin valitsiskin. Mutta Sarina en myöskään tykkäis kuulla että Hannele olis ollu parempi vaihtoehto kuin jotkut muut. Varmaan siis olettaa että se Riina (?) tai koira-Nina kyseessä, mutta mistäs sen varmasti tietää. Mun mielestä ehkä vähän mautonta puhua noista noin avoimesti.

Mitähän mulla viemä oli mielessä...

Vierailija
456/608 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 22:51"]

Ei Hannele ole mikään hassu kikattelija. Ehkä hieman jännittynyt, mutta luultavasti normaalisti mukava huumorintajuinen nainen. 

[/quote]

Ja todellakin, ne silmät... Olisiko niin, että ensivaikutelma Hannelesta olisi ollut Henrille liiankin lämmin, koska kyllä hän kaikesta pussailustaan huolimatta empii ryhtyä vakavampaan suhteeseen. Mutta mikä ettei, on mielenkiintoista nähdä, sulattaako Hannele Henrin lopulta.

Vierailija
458/608 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 00:03"]Ymmärrän Ennin turhautumisen. Ei oo kyse mielestäni ees siitä että Matin pitäis tulla iholle, vaan edes avata tuntemuksiaan ja ajatuksiaan vähän. Eihän mistään muuten mitään tuu. Ja onhan ne jo aika monta kertaa nähny ja jutellu niin ei tuo mun mielestä oo enää liikaa vaadittu. Ja varmasti oli 'awkward' & 'tense' kun yhtäkkiä hypättiin tuommoseen asetelmaan. Ennillä vaikutti olevan enemmän kemiaa sen Georgin kanssa kuin Matin. :D

Markuksen treffit oli kyllä vähän pettymys. Vaikkei ois mitään aikeita minkään suhteen niin vois kai sitä kuitenkin vähän panostaa. Mulle jäi Hannan Helsingin treffeistä parempi fiilis kuin tuosta, että en kyllä usko mihinkään kostoteoriaan. Ennemmin kyseessä varmaan se ettei halua herättää turhia luuloja tai ehkei niillä vaan ollu oikeen juteltavaa. Koska vaikka tuo venekauppa oli vähän tylsä Hannan kannalta, treffit ois voinu mennä paljon kivemmin jos Markus ei ois ollut niin tuppisuu. Vähän harmi ettei näytetty sitä mitä insertissä väläytettiin, jospa sitten ensi viikolla.

Henri aiheutti kyllä myötähäpeää sillä pussailulla. Tuo oli kolmas kerta kun tapasivat ja ekat yksilötreffit Hannelen kanssa. Se Hannelen kuvaus Henristä (että silmistä näkee että on luotettava) tuntu kyllä itestä oudolta. Tai siis Hannelena en nyt ihan heti luottais kuitenkaan. Aatelkaa: "sori hei valitsin väärin ja enpä kyllä oottanut sua yhtään, mutta nyt kyn oot täällä niin tykkään susta kyllä tosi paljon, pus pus." Ja musta oli jotenkin koomista kattoa sitä kuinka Henri oli niin ikävöiny Saria jne. kun oletti että ainoa ehdokas, mut oho katopas, Hannele kun kurvasi taka-alalta mukaan niin sehän muuttaakin kaiken. Ihan reilu peli. :D

No joo oon ehkä vähän turhan tiukka, enhän tiedä vaikka Henri Sarin valitsiskin. Mutta Sarina en myöskään tykkäis kuulla että Hannele olis ollu parempi vaihtoehto kuin jotkut muut. Varmaan siis olettaa että se Riina (?) tai koira-Nina kyseessä, mutta mistäs sen varmasti tietää. Mun mielestä ehkä vähän mautonta puhua noista noin avoimesti.

Mitähän mulla viemä oli mielessä...

[/quote]

Kirjotan kännyllä ja tää ei enää suostunu skrollaamaan... -.- Meinasin siis sanoa että tuosta Hannelen kysymyksestä (etsiikö naista huolehtimaan) tuli heti mieleen onkohan H käynyt lukemassa keskusteluja täällä. :D

Niin ja se A-M:n tokaisu että tuli vähän yllätyksenä tuli kyllä *mulle* yllärinä. Eikö se oo huomannut että Markus lääpällään, vai luuliko että pussaillut kaikkia.

Vierailija
459/608 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahahahahha, kuolin tälle :DDDD

[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 21:57"]

Henri ja Hannele, match made in heaven. Kuin kaksi iloista muumia!

[/quote]

Vierailija
460/608 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 23:08"]

Oon nyt vaiheessa kun Sari ja Hannele on tullut ja en voi käsittää opettajalta noin huonoa englanninkielentaitoa!? Varsinkaan, jos on aikonut treffailla kyseistä kieltä (lähes) ainoastaan puhuvaa.

[/quote]

Henri on täysin kaksikielinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä