Kerrankin hyvissä ajoin valmis ennen joulua!
Löin yläfemmat mielessäni itseni kanssa: lahjat ostettu ja paketoitu, koko kämppä pesukoneen poistoletkua ja liesituulettimen suodatinta myöten siivottu, ruoat kaloja lukuun ottamatta ostettu ja jopa jouluaaton vaatteet silitetty. Ylitin itseni!
Kommentit (10)
Hieno juttu, mutta kyllä sinä samalla rikot jouluetikettiä pahemman kerran. Pitäähän "äidin hommat olla kiireiset". Hirveä hössötys joulurauhan julistukseen saakka. Sitten klik ja siirtyminen seesteiseen rauhaan.
Miltei valmista on täälläkin!!! Lattioiden imuroinnin ja pesun jätin viimeiseksi, sen teen sunnuntaina. Samoin saunan pesuhuoneen pesu on sunnuntain ohjelmassa. Muuten on vain jotain pölyjen pyyhintää jne pikku näpertämistä jäljellä. Maanantaina käydään ostamassa lohta, karjalanpiirakoita ja Lidlin ihania jalkapallosämpylöitä. Olen ajoittanut hommat niin, että hitaimpia hommia olen tehnyt jo pari viikkoa. Monta kassillista epämääräistä nurkkiin kertynyttä sälää on lähtenyt roskikseen.
Olen 4 ja jatkan vielä hieman. Laatikot on jo pakastimessa perunalaatikkoa lukuunottamatta, sen ostamme perinteisesti paikalliselta pitopalveluyrittäjältä kuten myös rosollin. Saamme ne maanantaina, kalkkunan otin äsken sulamaan terassille ämpäriin ja kinkun haemme huomenna. Joulutorttuja ostan muutaman Lidlistä.
[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 15:54"]Miltei valmista on täälläkin!!! Lattioiden imuroinnin ja pesun jätin viimeiseksi, sen teen sunnuntaina. Samoin saunan pesuhuoneen pesu on sunnuntain ohjelmassa. Muuten on vain jotain pölyjen pyyhintää jne pikku näpertämistä jäljellä. Maanantaina käydään ostamassa lohta, karjalanpiirakoita ja Lidlin ihania jalkapallosämpylöitä. Olen ajoittanut hommat niin, että hitaimpia hommia olen tehnyt jo pari viikkoa. Monta kassillista epämääräistä nurkkiin kertynyttä sälää on lähtenyt roskikseen.
[/quote]
Mitä ovat jalkapallosämpylät? Kiinnostuin.
Ap
[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 17:13"]Mitäs nyt sitten seuraavat kolme päivää?
[/quote]
Glögiä kaikilla höysteillä.
Ap
Muistitko myös pestä sen kissan? Jos ei ole omaa niin pese naapurin kissa.
Ne jalkapallosämpylät ovat hyviä mutta nimi tulee niiden ominaisuudesta. Kun olet syönyt yhden sellaisen niin tuntuu loppupäivän kuin olisi jalkapallo vatsassa.
[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 17:11"][quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 15:54"]Miltei valmista on täälläkin!!! Lattioiden imuroinnin ja pesun jätin viimeiseksi, sen teen sunnuntaina. Samoin saunan pesuhuoneen pesu on sunnuntain ohjelmassa. Muuten on vain jotain pölyjen pyyhintää jne pikku näpertämistä jäljellä. Maanantaina käydään ostamassa lohta, karjalanpiirakoita ja Lidlin ihania jalkapallosämpylöitä. Olen ajoittanut hommat niin, että hitaimpia hommia olen tehnyt jo pari viikkoa. Monta kassillista epämääräistä nurkkiin kertynyttä sälää on lähtenyt roskikseen.
[/quote]
Mitä ovat jalkapallosämpylät? Kiinnostuin.
Ap
[/quote]
Käy Lidlissä. Hyviä !
Tääl yks kade. Lahjat hankittu, mutta kaikki muu vielä puoli tiessään. :( Kaikki on aattoon mennessä valmista tavalla tai toisella. ;)
Hyvä sinä! :)