Nyt on osa joululahjoista sitten kaatopaikalla. Voi prkl!!
Olin jättänyt pussillisen joululahjoja (paketoimattomia) kuistille ja solminut pussin kiinni. Tarkoitukseni oli hakea pussi, kun lapset päiväunilla ja paketoida sitten nuo loputkin paketit.
Mies oli sitten aamulla vienyt roskat ja siinä kiireessä ja pimeässä sitten luullut pussia roskapussiksi ja vienyt sen roskiin. Aamupäivällä kävi roska-auto ja sinne meni ne lahjat!!!
Voi prkl!!!!
Kommentit (17)
Osanottoni. Onneksi oli vaan yksi pussillinen.
No mutta ainakin sulla on ihailtavan omatoiminen mies.
Käy katselemassa näkyiskö niitä siellä kaatopaikalla. Jos joku kysyy, mitä etsiskelet, niin sano niin kuin asiat on:"Etsiskelen lapsille joululahjoja"
Voi ei. :D
En taidakaan enää valittaa kun mies ei ikinä vie roskia...
Voi ei, tää on niin klassinen :D Mun isä joskus vei äidin nahkaiset juhlakorkkarit roskiin, kun ne oli myös jätetty muovipussissa lojumaan. Mitä tästä opimme?
Ikävä juttu, otan osaa. Mutta pahemminkin voisi käydä. Opetan yliopistolla ja kerran yhdelle entiselle työkaverille kävi suunnilleen sama juttu opiskelijoiden (ilmeisesti useampi kymmenen opiskelijaa) tenttipapereille. Papereita ei oltu vielä kokonaan arvosteltu eli vastauksia ja tuloksia ei pystynyt saamaan mistään takaisin.
Oma vikasi. Joululahjoja ei laiteta sinne, mistä roskat napataan!
Kaikkeen tekin menette. Porvoossakaan ei ole lunta!
:D Sori, mut nauratti. Voin vain kuvitella vitutuksen määrän..
Ja yksi tuttu vei vahingossa pesulaan menevän nyssykän kirppikselle! Sai kyllä takaisin :)
Jokainen keskivertosuomalainen on viettänyt n. ikävuosiensa määrän jouluja. Lapsuudenkodissa on opittu jo ihan selkäytimen kautta joulun valmisteluihin (ruuat, lahjat jne) liittyviä asioita.
Jos on tapana jättää roskapussi kuistille niin, että eka lähtijä ottaa sen siitä ja vie roskalaatikkoon, niin kuinka paljon älykkyysosamäärää vaatii, ettei siihen "roskapussipaikalle" jätä lahjapussia? Ei mun mielestä kovinkaan paljon.
Joulu ei ole niin vaikea asia kuin mitä palstaa lukiessaan luulisi.
Vähän asian vierestä, mutta me todettiin miehen kanssa, että paras piilopaikka lahjoille olisi teinin oma huone. Ei todellakaan vahingossakaan siivoa siellä eikä tajuaisi vaikka lahjakassi olisi keskellä lattiaa.
Nyt ärsyttää, mutta viimeistään parin vuoden päästä naurattaa :)
Sen siitä saa,kun ei kommunikoida puolison kanssa.
Hyvää joulua ;)