Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi otatte lapset mukaan jouluostoksille?

Vierailija
20.12.2013 |

Kiukkuavia, huutavia ja kitiseviä lapsia jo muutenkin täysissä tavarataloissa. Tehkää lapsille, itsellenne ja muille ihmisille palvelus ja palkatkaa siksi aikaa lastenhoitaja tai jättäkää mies lasten kanssa kotiin tai jääkää itse ja pistäkää mies ostoksille!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 14:18"]

Näissä ketjuissa aina hauskinta on se, kun enimmäiset seitsemän viestiä alkaa " ei kaikilla ole mahdollisuutta jättää lapsia kotiin /pistää miestä kauppaan /jne jne".

Ap:n pointti varmaan tähänkin postiin oli, että jospa ne 90% joilla se mahdollisuus on jättäisi ne rääkyvät nico-petterit ja janica-jessicat kotiin, niin kaupoissa olisi vähän vähemmän sitä rääkymistä!

Tätä palstaa lukiessa saa kyllä tästä maasta sen kuvan, että yh -äitejä on enemmän kuin ydinperheitä ja kaikkien sukulaiset /tuttavat / ystävät asuu vähintään 600 kilometrin päässä eikä kenelläkään ole koskaan varaa palkata hoitajaa kullannupuilleen. Totuushan on, luojan kiitos, aivan toinen.

[/quote]

Eiköhän ne, joilla se mahdollisuus on, todennäköisesti jätäkin ne lapset hoitoon... et sitä sitten tullut ajatelleeksi? Mä olin useamman tunnin jouluostoksilla tuossa keskiviikkona, enkä kuullut rääkymistä yhtään.

Vierailija
22/25 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 14:47"]

Mutta jos se on se lapsi jonka jouluostoksia tehdään? Aika tylyä jättää kotiin.... Äiti tuo sitten jotain jonka voit laittaa kaverille/iskälle/siskolle7serkulle/mummille pakettiin.

No, okei. Omia jouluostokia tekevä lapsi ei varmaan ole ekana rääkymässä, ehkei enää rääkymis-ikäinenkään (toisin kuin isänsä, jota en ota kauppaan mukaan IKINÄ).

[/quote]

Hyvä pointti tämäkin. Tosin mikä vielä on rääkymisikä? Meidän neljävuotias rakastaa juhlia ja lahjoja - sekä niiden saamsita että antamista. Kaupassa kiukkukohtauksia ei ole tullut, mutta tarvittaessa tempperamenttia kyllä löytyy. Ei voi olla varma ettei sellaista kohtausta tulisi vielä ostosmatkallakin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin on vaikea käsittää niitä, jotka lähtevät koko perheellä stokkalle tms. Eli äiti, isä ja 2-4 pientä lasta. Joo, on erityistilanteita, mutta vapaaehtoisesti en tuota käsitä. Yh:t on asia erikseen.

Vierailija
24/25 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjat ostin netistä. Ruokaostokset hoidan siten, että lähden töistä tuntia aikaisemmin ja käyn kaupassa, sitten haen lapsen hoidosta. Seuraavana päivänä teen sen tunnin takaisin.

Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin kitisevä lapsi kauppakärryissä.

Vierailija
25/25 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt samaa pitkään. Itse en ota lasta ostoksille mukaan kuin pakosta, koska muistan kuinka kurjaa se oli ravata äidin perässä aina monta tuntia ostoksilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi