Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsesi keskiarvo joulutodistuksessa?

Vierailija
20.12.2013 |

Meillä oli 9,3  :) mites teillä?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 17:18"]

[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 17:16"]Yläasteelaiset eivät täällä saa todistuksia. jaksotodistukset tulevat sitten tammikuulla. Tulee huono paperi, on ollut tosi takkuista ja olen varmaan menettänyt monta vuotta läksy- ja koetaistelujen kanssa tuon pojan kanssa.

[/quote]

Voi kuinka ikävää. Toivottavasti lukuinto löytyy

[/quote]

Juu, onneksi on hyvä yhteistyö koulun kanssa. Tältäkin palstalta yritin joskus apua kysellä, kun tilanne ei ollut paha, mutta sain vain haukut osakseni :)

Vierailija
22/47 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisella 9,8 ja nuoremmalla 8,6.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 17:20"][quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 17:18"]

[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 17:16"]Yläasteelaiset eivät täällä saa todistuksia. jaksotodistukset tulevat sitten tammikuulla. Tulee huono paperi, on ollut tosi takkuista ja olen varmaan menettänyt monta vuotta läksy- ja koetaistelujen kanssa tuon pojan kanssa.

[/quote]

Voi kuinka ikävää. Toivottavasti lukuinto löytyy

[/quote]

Juu, onneksi on hyvä yhteistyö koulun kanssa. Tältäkin palstalta yritin joskus apua kysellä, kun tilanne ei ollut paha, mutta sain vain haukut osakseni :)

[/quote]

No se nyt ei ollut yllätys... että siis palsta lyttää

Vierailija
24/47 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapsilla 9,4; 9,7 ja 8,8, kaikkiin olen älyttömän tyytyväinen. Olisin tyytyväinen heikompiinkin tuloksiin, mutta toki hienoa, kun koulu sujuu. Matikka, äidinkieli ja vieraat kielet kaikilla ysejä ja kymppejä, mikä on mielestäni erityisen upeaa.

Vierailija
25/47 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 17:24"]Meidän lapsilla 9,4; 9,7 ja 8,8, kaikkiin olen älyttömän tyytyväinen. Olisin tyytyväinen heikompiinkin tuloksiin, mutta toki hienoa, kun koulu sujuu. Matikka, äidinkieli ja vieraat kielet kaikilla ysejä ja kymppejä, mikä on mielestäni erityisen upeaa.

[/quote]

Vautsi! Hienot saavutukset :)

Vierailija
26/47 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
27/47 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori nyt vaa, mut tommoset keskiarvot on hienoja vasta sitten lukiossa...

Itselläni oli lukion päättötodistuksen keskiarvo 9,4.. Siellä jo vaaditaan jotain! Alakoulu ja yläaste oli ihan lastenleikkiä..

Vierailija
28/47 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 19:19"]Sori nyt vaa, mut tommoset keskiarvot on hienoja vasta sitten lukiossa...

Itselläni oli lukion päättötodistuksen keskiarvo 9,4.. Siellä jo vaaditaan jotain! Alakoulu ja yläaste oli ihan lastenleikkiä..

[/quote]

Juu lytätään vain lasten hienot saavutukset....

Vierailija
29/47 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noilla keskiarvoilla ole loppujen lopuksi suurtakaan vaikutusta. Minä alle seiskan ja velipoika yli ysin keskiarvolla päädyimme täysin samoihin töihin ;) 

99% väestöstä on harmaata massaa oli se keski-arvo mitä tahansa. Onni tulee ihan muista asioista kuin koulutodistuksista =D

Vierailija
30/47 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 19:19"]

[/quote]

Ok. Jos joku kertoo että lapsen keskiarvo 7. luokalla 9,5, niin siihen kuuluu vastata että ihan paska todistus, kun ei tuon ikäiseltä vielä vaadita mitään.

Minusta kun se oli jo hienoa kun ekaluokkalaisen kirjoutustehävän perään ope laittoi isöpön leiman ja kirjoitti Hienoa. 

Vierailija
31/47 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla välillä 9,6 ja 8,7.

Vierailija
32/47 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 19:23"]Ei noilla keskiarvoilla ole loppujen lopuksi suurtakaan vaikutusta. Minä alle seiskan ja velipoika yli ysin keskiarvolla päädyimme täysin samoihin töihin ;) 

99% väestöstä on harmaata massaa oli se keski-arvo mitä tahansa. Onni tulee ihan muista asioista kuin koulutodistuksista =D

[/quote]

Juuro tämän takia Pisa-tulokset romahtivat. Vanhempien kuuluu tukea lapsiaan koulunkäynnissä ja arvostaa koulutusta ja tuoda ilmi, että koulutus on tärkeä asia. Niissä maissa, missä koulutusta arvostetaan, voi lapset ja nuoriso paremmin! Terv. Kuraattori

Vierailija
33/47 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 19:24"]

[/quote]

Ok. Jos joku kertoo että lapsen keskiarvo 7. luokalla 9,5, niin siihen kuuluu vastata että ihan paska todistus, kun ei tuon ikäiseltä vielä vaadita mitään.

Minusta kun se oli jo hienoa kun ekaluokkalaisen kirjoutustehävän perään ope laittoi isöpön leiman ja kirjoitti Hienoa. 

[/quote]

No ei tietenkään kuulu vastata paska todistus, oletko vähän ääliö???

Minun esikoiseni k-a 9,2 ja kuopuksen 7,8. Olen kehunut molempia koska ovat tehneet PARHAANSA ja yrittäneet!

Mutta tosiasiahan se on että 7. luokan jolutodistuksen arvosanat ovat yhtä tyhjän kanssa, pääasia että kiinostus pysyy yllä lukioon asti ja osaa hommansa.

Vierailija
34/47 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 20:09"][quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 19:24"]

[/quote]

[/quote]

No ei tietenkään kuulu vastata paska todistus, oletko vähän ääliö???

Minun esikoiseni k-a 9,2 ja kuopuksen 7,8. Olen kehunut molempia koska ovat tehneet PARHAANSA ja yrittäneet!

Mutta tosiasiahan se on että 7. luokan jolutodistuksen arvosanat ovat yhtä tyhjän kanssa, pääasia että kiinostus pysyy yllä lukioon asti ja osaa hommansa.

[/quote]

En ole kenelle vastasit, mutta SINÄ olet tässä se ääliö

Vierailija
35/47 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

7.lk tytön keskiarvo 9,0. Käytös ja liikunta 10 ja fysiikka 8. Kaikki muut ysejä. Olen tosi ylpeä, on tehnyt paljon töitä menestyksenä eteen. Lisäksi treenit 4-5 kertaa viikossa. Täällä voi kehua, kun ei muualla viitsi ;)

Vierailija
36/47 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 20:46"]7.lk tytön keskiarvo 9,0. Käytös ja liikunta 10 ja fysiikka 8. Kaikki muut ysejä. Olen tosi ylpeä, on tehnyt paljon töitä menestyksenä eteen. Lisäksi treenit 4-5 kertaa viikossa. Täällä voi kehua, kun ei muualla viitsi ;)

[/quote]

Onnea :)

Vierailija
37/47 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mitä opiskelit sen jälkeen ja mitä teet nyt? Oliko lukiomenestyksestä todellista hyötyä urallasi?

Meillä lapset eivät saaneet numeroita, mutta suurin osa oli kiitettäviä. Hyvä niin, koska niillä on myös sopivasti tervettä kiukuttelua ja lusmuamista läksyissä.

Vierailija
38/47 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmilla noin 9,5.

Vierailija
39/47 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saavat todistukset vasta huomenna, keväällä ka:t olivat 9,2 ja 8,7. Nyt varmaan samaa luokkaa, esikoisella voi olla vain ysin pintaan nyt, ja taitaa olla itse hiukan pettynyt. Mutta sanoi, että onpa haastetta kevääksi. 

Mun mielestä 8,5 on riittävä, mutta kun kerran kapasiteetti riittää, niin tottakai kannustan lapsia tekemään parhaansa. Kuopus saa vasta rasti tokarin, isommat yläkoulussa. 

Vierailija
40/47 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmilla noin 9,5.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän