Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi täällä oletetaan että kaikilla on luottokortti?

Vierailija
20.12.2013 |

Tuli mieleen tuosta lainanlyhennys ketjusta, eikä ole eka ketju jossa ehdotetaan ostamista visalle.

Miksi ihmisille joilla on jo nyt ongelmia rahan kanssa ehdotetaan lisää ongelmia. Ja kun ei kaikilla ole sitä luottokorttia, eivätkä edes halua. Itsekin olen sellaisen hankkinut vasta vuosi sitten ja ikää minulla on 33.

Sitten kuitenkin jaksetaan jeesustella, miten on saanut asiansa siihen kuntoon jne. Luottokorttihan ne ratkaisee.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tarvitsen luottokorttia ainakin pakosti ihan työssänikin. Meillä kun täytyy erilaiset koulutukset, edustusmenot tms maksaa itse ensin luottokortilla ja sitten laskuttaa firmalta takaisin.

Vierailija
2/9 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei luottokorttia tarvitse, mutta säästäähän se, esim tässä kuussa olen ostanut netistä joululahjoja yms ja säästänyt parisataa verrattuna kaupasta hakemiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No luottokortti ratkaisee monia ongelmia mutta ei tokikaan niitä että ei osaa hoitaa raha-asioitaan. Itse en tulisi toimeen ilman sitä juuri samasta syystä kuin kakkonen, työni takia olen sitä paljon käyttänyt ja on se siviilissäkin tosi kätevä.

Vierailija
4/9 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti se on kätevä ihmisillä jotka sitä osaa käyttää. Olen itsekin sitä harkitusti käyttänyt juuri matkojen maksamiseen jne.

Mutta kuten tuossa lainaketjussa jo huomaa että elämä on laskettu lapsilisien varaan niin ei todellakaan vaikuta siltä että se luottokortti ongelmia ratkaisisi..

ap

Vierailija
5/9 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko pikavippi sitten parempi kuin luottokortti? Luotolla sentään ei kerry korkoa jos laskee, että pystyy kuukauden päästä maksamaan kerralla pois.

Vierailija
6/9 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa luottokorttia ei ole firman kortti ainoastaan.

Vierailija
7/9 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hankin oman luottokorttini (tosin vain 1 000 euron rajalla) 20-vuotiaana eli heti kun olin oikeutettu opiskelijan luottokorttiin. Se on kydellä todella kätevä, koska antaa sen kuukauden lisää maksuaikaa.

Vierailija
8/9 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 12:24"]

Ei luottokorttia tarvitse, mutta säästäähän se, esim tässä kuussa olen ostanut netistä joululahjoja yms ja säästänyt parisataa verrattuna kaupasta hakemiseen.

[/quote]

Ja pointti oli? Ihan tavallisella visa electronillakin voi ostella netistä. Kaikki eivät ilmeisesti ymmärrä, mikä se luottokortti on...

Vierailija
9/9 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minä olen ostellut visa electronilla netistä, niin kotimaasta kuin ulkomailla. Ja olen matkustellutkin sen kanssa ympäri Eurooppaa, ei mitään ongelmaa. Lennot ja hotellit maksan yleensä esim nettipankissa suoraan kun varaan, ei ongelmaa. Ja mulla on aina vajaa satku käteistä, jos jossain ei toimisi, mutta ainoat paikat missä olen käteistä tarvinnut ovat vr juna ja lentokone ja nämä ovat olleet tiedossa etukäteen.

Mulle sopii tää electron, koska silloin en vahingossakaan elä yli varojeni. Rahaa on muuten enemmän kuin mitä tavallisen visan kanssa ikinä oli, mistähän johtuu :D?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä