Mieheni on entinen lassukka
Ja tämä ei ole mikään miehen kirjoittama juttu vaan olen nyt 26-vuotias nainen ja tuleva mieheni 27.
Tapasin miehen töissä ja rakastuimme pikku hiljaa. Mies oli kokematon naisasioissa ja tosi ujo ja kiltin näköinen. Kesti ainakin vuoden ennenkuin olimme niin hyviä kavereita, että pystyimme juttelemaan syvällisiäkin ja huomasin miehen olevan tosi fiksu. Syy kokemattomuuteen oli juuri sosiaalisten taitojen puute, hän ei osaa lukea muita ihmisiä eikä oikein hurmata sanoillaan. Tykästyin hänen rehellisyyteensä ja vilpittömään ystävällisyyteensä ja pikkujouluissa sitten pussailtiin. Siitä alettiin seurustelemaan ja mies on ollut aivan mahtava- siitä kiltistä miehestä kuoriutuu makkarissa hurja seksipeto ja makkarin ulkopuolella auttaa kotitöissä, antaa lahjoja, jatkuvasti pitää hyvänä ja osoittaa rakkauttaan. Lisäksi superuskollinen, en olisi uskonut tällaista miestä lassukaksi!
Mies kertoi pari viikkoa sitten olleensa minut tavatessaan jo katkeroitunut ja luuli joutuvansa viettämään loppuikänsä yksin, kun ei löytänyt itselleen naista. Kuulemma söi miestä, kun katseli naisten valitsevan renttuja jotka on komeita, ja hyviä supliikkimiehiä, mutta jotka pettävät tai jättävät heti. Kun ei juo alkoholia ja ei ole paljoa kavereita, niin ei tutustu kovin helposti muihin ihmisiin. Kai se seksinpuute tekee ihmisestä oikeasti vihaisen ja katkeran.
Antakaa lassukoille mahdollisuus, sillä heistä tulee oikeasti hyviä ja luotettavia miehiä.
Kommentit (31)
Uskomatonta, joku kirjoittaa jotain postitiivista lassuista. Oli kiva lukea. Kiitos ap:lle ja oikein hyvää joulua!
Mutta toteutuuko viha ja katkeruus naisia kohtaan miehessäsi? Entä ne kohdat, joidenka mukaan hän valitsee naisen? Ei varmaankaan.
No ap kysypä siltä mieheltäsi nyt, että onko tämä silti tosi lassukka ja vaihtaisi suht lennosta 13v. neitsyeen ( mikäli laki tämän sallisi tms.) joka auliisti myöntää miehen olevan perheen pää ja naisen olevan vain kulutustavara. Olitko edes neitsyt itse? Parhaan ikäsi oletkin jo ohittanut näiden mukaan ja miehesi vaan joutui tyytymään sinuun, oikeasti se olisi halunnut 13-16v. neitsyt supermallin kuitenkin, eikä mitään jämää, joka jää käteen tälle. Nyt sitten alistut kunnolla ja pukeudut silkkiin ja satiiniin ja puhut miehelle kuten vauvalle, niin mies tajuaa olla vaihtamatta sinua nuorempaan! Ja tietty luovut oikeuksistasi käydä työssä ja äänestää ja otat mukisematta orjan osan -mieshän on omistajasi nyt. Tai sitten miehesi ei ollutkaan lassukka vaan täysin normaali, mutta ujo mies.
No joo, mä nyt vaan olen jo onnellisesti aviossa enkä viitsi hyvää miestäni lassukkaan vaihtaa. Ei vaikka se olis kuinka mukava ja kiva.
Sitä mä en kyllä edelleenkään ymmärrä, että miksi se on naisten vika että itse ei saa suutaan auki. Ei naiset voi tietää mitä lassukka haluaa jos se ei sitä koskaan saa sanottua. Mies ei uskalla lähestyä naisia ja sitten suuttuu niille naisille ja haukkuu ne netissä. Pikkasen sitä omaakin vastuuta kehiin.
[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 11:22"]
Sehän se ongelma onkin, kun naiset sanovat arvostavansa tunteikkaita ja naisen huomioon ottavia ei niin maskuliinisa miehiä, mutta todellisuus on kuitenkin täysin toinen. Oikeasti halutaan sitten kuitenkin komea ja röyhkeä mies (mieluiten varakas), joka pettää eikä osallistu lasten kasvatukseen. Niitä kilttejä ja vähän syrjään vetäytyviä ei alfa-uroksia onkin vapaana vaikka kuinka paljon, mutta kun he eivät naisille valitettavasti kelpaa, vaikka naisten puheista näin usein luulisi.
[/quote]
Höpö höpö, suurimmalla osalla suomalaisnaisista nimenomaan on se tavallinen tunteikas naisen huomioon ottava mies. Ne naiset on vaan hiljaa, eivät hehkuta eivätkä valita. Ne joilla on se renttumies valittavat ja siitä tulee se mielikuva että kaikilla naisilla on renttumies ja että naiset ei muuta halua. Ainakin mun lähipiirissä ne tavalliset miehet on kyllä ylivoimainen enemmistö, renttuja on todella harvalla.
"Tuon keskustelun jäljiltä lassukan määritelmään kuuluu se, että kyseisestä miehestä ei koskaan voi tulla parisuhteeseen kelvollista. Jos tulee niin alkuarvio oli virheellinen eli kyseessä olikin perusujo suomalainen, ei lassukka. Tehtiin siis ad hoc - sääntö, jonka avulla lassukaksi huutelua saa vapaasti jatkaa. Jos perusujo ei pärjää naisten kanssa niin se olikin lassukka ja ansaitsee kohtalonsa. Huutelijoissa ja leimakirveen heiluttelijoissa ei ole mitään vikaa."
jepjep.
Lassukalla on mahdollista tehdä parannus :D.
Aloittajan mies ei ollut lassukka vaan ujo mies.
Jos hän olisi olut lassukka hän olisi aloittanut loppumattoman valituksen siitä kuinka helppoa aloittajalla oli iskeä lassukka ;D
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 03:59"]
Lassukalla on mahdollista tehdä parannus :D.
Aloittajan mies ei ollut lassukka vaan ujo mies.
Jos hän olisi olut lassukka hän olisi aloittanut loppumattoman valituksen siitä kuinka helppoa aloittajalla oli iskeä lassukka ;D
[/quote]
Minun lassukan aloittaessa ainaisen valitukseni naiseni pitäisi vain viedä sormensa huulille ja sanoa hellästi kuin laulussa China Girl:
(My little china girl says)
Oh Jimmy just you
Shut your mouth
She says "shhhh...' :D
[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 11:22"]
Niitä kilttejä ja vähän syrjään vetäytyviä ei alfa-uroksia onkin vapaana vaikka kuinka paljon, mutta kun he eivät naisille valitettavasti kelpaa, vaikka naisten puheista näin usein luulisi.
[/quote]
Noita miehiä riittää nuorena, mutta yritäpä löytää tuollainen 35 vuotias mies, jolla ei oikeasti ole mitään isompaa klappia tai katkeruutta pääkopassa. Eipä onnistu. Nuo miehet pariutuvat nopeasti ja tehokkaasti siinä vaiheessa, kun naiset alkavat haluta perheitä. Ne, jotka heräävät liian myöhään, jäävät usein ilman.