Monta joulukorttia sait/lähetit? 2013
Kommentit (28)
Lähetin 16 ja tähän mennessä saanut 11.
Lähetin ehkä 25 ja saan varmaan 15 takasin. Aina kaikki eivät lähetä niitä, mutta jotenkin itselle tulee jouluinen fiilis kun niitä valikoi, kirjoittelee tai tekee itse. Mun mielestä ainakin on tosi kiva saada joulukortteja. :)
Toiko posti vielä tänään kortteja? Meille ei.
34/35
postilaatikkoon tulee vielä naapurilta =)
lähetin 30 ja sain kymmenen ja nekin vanhoilta sukulaisilta
Lähetin 0, sain 4. Olen vuosia sanonut että en lähetä ja tulee huono mieli kun mulle lähetetään ja itse en moukkana lähetä, mutta muutama vielä sitkeästi lähettää
Lähetin 30, sain 11. Moni jolta ennen sai laittaa nyt fb:ssä tai tekstarilla toivotuksen. Harmi. Kukin tavallaan, mutta minun mieltä kortti lämmittää enemmän.
lähetin 16, saimme 12. Vanhat sukulaiset eivät jaksa lähettää, mutta ilahtuvat kortista.
lähetin 16, saimme 12. Vanhat sukulaiset eivät jaksa lähettää, mutta ilahtuvat kortista.
Lähetin 0, vein perille ehkä 25, soitin 4 joulupuhelua ja sain noin 25 korttia. Facebookin kautta tulee useita jouluterveisiä vielä. Naapureiden tervehdykset vielä viemättä.
En lähettänyt yhtään, sain neljä. En ole koskaan lähettänyt joulukortteja, joten mitään vastavuoroisuuden oletusta ei voinut noihin liittyä.
Lähetin 3 ja sain samoilta kolmelta kortin. Lisäksi saatiin miehen kanssa yhteisiltä tutuilta kortteja, joille mies oli laittanut meidän molempien nimissä kortin. Siitä en tiedä, kuinka ne meni tasan.
Lähetin tänä vuonna vain 3, saimme miehen kanssa yli 10. Yleensä olen lähettänyt 15-20, mutta nyt iski väsy.
Lähetin 20 ja sain (tähän mennessä) 5.