Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ja ihan oma isähän se kusipää siyyen oli! 2v joka löytyi!

Vierailija
20.12.2013 |

Poliisin mukaan 2-vuotias oli isänsä hoidossa ennen kuin lapsi jätettiin ulos. Lapsi ehti poliisin arvion mukaan värjötellä vajan takana lähes puolitoista tuntia ennen kuin hänet löydettiin.

Kirkkonummen poliisi on varmistanut 2-vuotiaan heitteillejätöstä epäillyn miehen henkilöllisyyden. Poliisin mukaan keski-ikäinen, kirkkonummelalainen mies oli lapsen isä.

- Lapsen vanhemmat asuivat yhdessä lapsensa kanssa, eikä miehellä ollut aiempaa rikostaustaa, kertoo rikosylikonstaapeli Hannu Kangas Kirkkonummen poliisiasemalta.

Viime viikon perjantaina kaikki kuitenkin muuttui. Kankaan mukaan tuolloin 2-vuotias lapsi jäi isänsä kanssa kotiin, kun äiti lähti töihin. Jostain syystä kello yhden jälkeen iltapäivällä isä lähti lapsensa kanssa autolla pois kotoa. Poliisin tietoon tullut seuraava silminnäkijähavainto miehestä on kello 13.20. Noihin aikoihin mies jätti oman autonsa ja vaihtoi sen toiselta mieheltä varastamaansa autoon.

- Asianomistaja keskusteli miehen kanssa ja teki noihin aikoihin rikosilmoituksen autovarkaudesta poliisille. Silloin lapsi ei ollut enää mukana, Kangas sanoo.

Kommentit (141)

Vierailija
1/141 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

outo tapaus!

Vierailija
2/141 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko linkkiä uutiseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/141 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh. On se oikeasti tosi pelottavaa, että kuka tahansa voi flipata koska tahansa. Onneksi poika selvisi, toivottavasti ei tule muistamaan mitään viime hetkistä isänsä kanssa. Surullista.

Vierailija
5/141 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oh hoh.. :( Voi laps raukkaa! Mutta onneksi tämä juttu selvisi ja äiti on "kunnollinen". Onkohan ollut onnellinen liitto? Tulikohan flippaus yllätyksenä? Surraanko siellä nyt miehen kuolemaa vai ei? Jotenki tosi outi juttu.. Miksi oli varastanut auton?

Vierailija
6/141 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin niin oikeassa. No missä on ne isäpuoli huutelivat?????? Huvittaa av- mammat, kun mitään isäpuolta ei ole edes olemassa. Sanoinhan että muistuttaa perhesurmaa. Ainut missä olin väärässä niin oli se että luulin miehen ja naisen asuvan eri osoitteessa. Olihan se äiti jopa töissä. Entäs ne huutelivat jotka väitti isän löytyneen ensimmäisenä. Todella noloa puhua paskaa ja uskoa siihen vielä itse. Kertoo kyllä todellisesta tyhmyydestä.

Vierailija
7/141 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 07:36"]Olin niin oikeassa. No missä on ne isäpuoli huutelivat?????? Huvittaa av- mammat, kun mitään isäpuolta ei ole edes olemassa. Sanoinhan että muistuttaa perhesurmaa. Ainut missä olin väärässä niin oli se että luulin miehen ja naisen asuvan eri osoitteessa. Olihan se äiti jopa töissä. Entäs ne huutelivat jotka väitti isän löytyneen ensimmäisenä. Todella noloa puhua paskaa ja uskoa siihen vielä itse. Kertoo kyllä todellisesta tyhmyydestä.

[/quote]

Olisi voinut käydä niin että sinun huutelut olisivat menneet pieleen. Silloinhan sinun puheet olisi ollut paskaa ja noloa. Ja kertonut vain sinun tyhmyydestäsi.

Älä siis viitsi. Samallalailla jauhoit kuin muutkin ja spekuloit.

Vierailija
8/141 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilta Sanomat kyllä kertoivat ihan aluksi, että poliisi on tavoittanut lapsen isän. Sen jälkeen juttua muokattiin ja teksti korjattiin muotoon "poliisi on tavoittanut toisen vanhemmista".

Tämä siis sille joka etsi näitä huutelijoita. En täällä huudellut, mutta olin vanhempieni luona ja luin uutisia. Vanhempieni ja mieheni kanssa vielä keskusteltiin, että okei isä on tavoitettu. Erikoinen juttu.

Vierailija
9/141 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 08:05"]

Ilta Sanomat kyllä kertoivat ihan aluksi, että poliisi on tavoittanut lapsen isän. Sen jälkeen juttua muokattiin ja teksti korjattiin muotoon "poliisi on tavoittanut toisen vanhemmista".

Tämä siis sille joka etsi näitä huutelijoita. En täällä huudellut, mutta olin vanhempieni luona ja luin uutisia. Vanhempieni ja mieheni kanssa vielä keskusteltiin, että okei isä on tavoitettu. Erikoinen juttu.

[/quote]

Outoa että vaan sinä luit tuollaisen uutisen

Vierailija
10/141 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kamala tuolle lapselle ja äidille! Onneksi lapsi löytyi ja on ilmeisesti äitinsä luona. Ajatelkaa omalle kohdalle että mies tuolla lailla "sekoaisi". Hui. 

Vierailija
11/141 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja eikös tämän pitänyt av:n mukaan olla lastensuojelun hyvin tuntema huumeperhe? Joopa joo...

Vierailija
12/141 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko äiti todella olla täysin tietämätön koko jutusta? Mies ei ole oireillut ikinä mitenkään ja tapahtumia ei edeltänyt mitään riita tai päihteidenkäyttöä?

Ai kuka tahansa voi milloin tahansa yhtäkkiä ilman ennakkovaroitusta hakata lapsensa, varastaa auton ja sekoilla metsässä, jossa tappaa itsensä? Valistakaa minua.

Vierailija
13/141 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä tapaus on teistä "outo"? Harvinainen onneksi mutta itsemurhat ovat edelleen Suomessa yleisiä. Oikeasti kenen tahansa mielenterveys voi pettää, syystä tai toisesta ja arvelisin että tässäkin tapauksessa mies oli masentunut.

Vierailija
14/141 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ja Murhainfossa jo ehdittiin syyllistämään äiti. Ensin arvailtiin, ettää äidin tai äitipuolen tekosia, sitten kun paljastui kuningasmieheksi, luomakunnan kruunuksi niin syylistettiin äitiä että oli kunnon isän jättänyt ja ottanut ihan varmasti isäpuolen, joka siis hakannut lapsen. Hah, ja kukas se oli, ihana isukkihan se siellä joka hakkasi. Hah, voi vittu mikä kansa, aina äidin vika jos ei toisin todisteta.

Vierailija
15/141 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kamalaa :( Tulee kyllä niin mieleen eräs tuttavapariskunta jossa äiti käy töissä ja isä hulttio (ei hälläkään kyllä tietääkseni mitään rikostaustaa ole) ja heilläkin samanikäinen poika. Ihan hyvin vois vastaavaa heillekin sattua. Äiti on itse minullekin sanonut että ei täys luota mieheensa pojan suhteen.

Kyllä on ollut isällä tosi huono olla, jotain pahaa tapahtunut, kun on noin kamalan teon tehnyt, en nyt lähtisi heti häntäkään lynkkaamaan, vaikka tosi edesvastuuttomasti toimikin. Ja varmasti sen itsekin tajusi kun oman henkensä otti.

Toivottavasti tällä pojalla on jo kaikki hyvin! Vieläkin mielessä se kuva hänestä turvonneella silmällä ja laastari otsassa :(

Vierailija
16/141 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja taas äitiä syyllistettiinkin!

[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 08:12"]

Voiko äiti todella olla täysin tietämätön koko jutusta? Mies ei ole oireillut ikinä mitenkään ja tapahtumia ei edeltänyt mitään riita tai päihteidenkäyttöä?

Ai kuka tahansa voi milloin tahansa yhtäkkiä ilman ennakkovaroitusta hakata lapsensa, varastaa auton ja sekoilla metsässä, jossa tappaa itsensä? Valistakaa minua.

[/quote]

Vierailija
17/141 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro mulle esimerkkejä lääketieteestä tai uutisotsikoista, joissa ihminen on seonnut tuollatavoin täysin ilman minkäänlaista ennakko-oireilua.

Vierailija
18/141 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 07:36"]

Olin niin oikeassa. No missä on ne isäpuoli huutelivat?????? Huvittaa av- mammat, kun mitään isäpuolta ei ole edes olemassa. Sanoinhan että muistuttaa perhesurmaa. Ainut missä olin väärässä niin oli se että luulin miehen ja naisen asuvan eri osoitteessa. Olihan se äiti jopa töissä. Entäs ne huutelivat jotka väitti isän löytyneen ensimmäisenä. Todella noloa puhua paskaa ja uskoa siihen vielä itse. Kertoo kyllä todellisesta tyhmyydestä.

[/quote]

Mitä tarkoittaa "huuteliva"?

Vierailija
19/141 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolitoistatuntia.. Eli onkohan niin että kaikki ei olekaan pysähtynyt itkevän lapsen kohdalle?

Vierailija
20/141 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on tosi syrjäinen paikka, ei siitä välttämättä kulje ketään. Itsellä tuli mieleen, että olisko se lapsi ollut aluksi tajuttomana kun on sinne jätetty?