antaisitko koirasi paskota puutarhaan?
Kommentit (21)
Tottakai annan, mutta kerään sen myös pois.
No hyh, miksi antaisin? Kiva astua sitten siihen itse. Hölmöähän sellainen olisi.
Mun koira ei tee omalle tontille. Se pitää kävelyttää aika kauas omasta pihasta ja silloinkin se valitsee jonkun pusikkoisen ojan, jossa saa vähän piilossa pyllistää. Se on tosi tarkka näissä asioissa.
En. Se ei tee omaan pihaan edes pissoja.
Toisin kuin naapuri paskottaa kolme isoa koiraansa koko ajan omalla asukaspihallaan. Asiasta jos toisestakin on ilmoitettu valvovalle eläinlääkärille, kerran ovat käyneet. Niiden pihan perälle alkoi jo muodostumaan keko paskaa ja se haju oli aika imelän kakkainen, se kärpästen määrä... Lisäksi niillä oli seinillä kuulemma koirien kuivuneita ripuleita, yksi ovi oli nakerrettu puoliksi rikki yms. - saivat reippaat sakot.
Heidän mielestään järjetöntä ihmisten kiusaamista. Eivät vaan olleet ehtineet niitä ripuleita pestä seinästä. Kyllähän koiria lenkitetään joka päivä. Käyvät 10 metrin päästä kotiportissa metsän laidassa.
Sorry harhauduin aiheesta, kun niin ärsyttää tuo noiden käytös. Viina on porukan siellä viennyt. Lapset vietiin jo, ehkä seuraavaksi eläimet.. Häätö tuli jo.
Meillä koirat tekee aina syrjään tieltä ja sama koskee myös pihapolkuja, joten tehkööt mun puolestani tarpeensa.
Vierailija kirjoitti:
Ilmanen lannotus
Mistä lähtien lihansyöjien uloste on ollut hyvää lannoitetta?
Tietysti, sieltä se on helppo laittaa kompostiin eikä tarvitse lenkillä paskapusseja kanniskella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmanen lannotus
Mistä lähtien lihansyöjien uloste on ollut hyvää lannoitetta?
Miksi ei olisi hyvää lannoitetta? Minkinlantaa jalostetaan lannoitteeksi ja roskakala on mainiota lannoitetta.
Paskota? Onko tämä nyt peruskoulunsa reputtaiden uussuomea?
Koirankakkaa ei saisi laittaa kompostiin. Googlella löytää tarkempaa infoa.
Meillä koira tekee tarpeita pihalle, mutta ne siivotaan.
Meillä on iso aidattu piha maalla, jossa myös metsää juuri sen takia, ettei tarvitse aamulla lähteä sadekelillä lenkille vaan tuupata vaan koirat ulos. Piha on noin neljän ok talon pihan kokoinen ja siivotaan säännöllisesti. Lenkille pääsevät työpäivän jälkeen vapaaksi omiin metsiin kanssani samoamaan. Mihinkään rivitalon pihaan en paskattaisi paitsi hätätapauksessa (itsellä/koiralla ripuli tmv ettei voi hetkellisesti lenkittää).
Kuten jo yksi totesikin, ei koira tee asioitaan omaan pihaan. Meidän koira ei kakkaa edes mökillä pihan alueelle,vaikka on siellä isolla alueella vapaana. Tekee 3 kävelylenkkiä joka päivä ja yleensä kakkaa vai aamuisin 20-30 min käveltyään.Jos koira syö laadukasta ruokaa, se myös kakkaa yllättävän vähän.
Vierailija kirjoitti:
Koirankakkaa ei saisi laittaa kompostiin. Googlella löytää tarkempaa infoa.
Meillä koira tekee tarpeita pihalle, mutta ne siivotaan.
Koirankakan voi huoletta kompostoida. Kerään kompostiin myös hevosenlantaa. Komposti kuumenee niin tehokkaasti, että mikrobit kuolevat. Kelpo lannoitetta kukkapenkkeihin.
Vierailija kirjoitti:
Paskota? Onko tämä nyt peruskoulunsa reputtaiden uussuomea?
Juuri luin erään seksuaaliterapeutin instaa. Kirjoitti siellä: meinasin sulata.
Meidän koira tekee tarpeensa vain ja ainoastaan omalle pihalle. Lenkillä ei tee mitään muuta kuin vetää kohti kotia että pääsee pihanurmikolle tarpeille. On myös vähän hienohelma jos nurmikko on päässyt vähän pitkäksi niin silloin on vaikeuksia löytää pissapaikkaa kotipihassakaan.
Vierailija kirjoitti:
Mun koira ei tee omalle tontille. Se pitää kävelyttää aika kauas omasta pihasta ja silloinkin se valitsee jonkun pusikkoisen ojan, jossa saa vähän piilossa pyllistää. Se on tosi tarkka näissä asioissa.
Mun koiralla sama. Ei ikinä pasko omaan pihaan, ja hyvä niin.
Ilmanen lannotus