Tiesitkö: Yliopistosairaalat ostavat kakkasiirteitä luovuttajilta, tuotteessa on kate kohdillaan, maksavat 20 euroa 100 grammaa tavaraa!
Aamusella kävin oman annoksen toimittamassa. Eiliseltä aloin luovutusta suunnitella ja lisäsin kuitua ja kasviksia. Aamulla ei ollut ihan paras tuotos kuitenkaan vaikka yritin aamupuurolla luumuilla herätellä. Sitten oli jo pakannut tuotteen ja autolla ajoin kun alkoi luumut vaikuttaa niin parkkipaikalla sain lisää syötettä tarjolle.
Siitä kyllä varmaan huomasi että oli jo hetki ajallista eroa mutta maksoivat kuitenkin koko paskasta.
Tuottajaksi voi alkaa kuka tahansa, itse kuulin työstä uimahallin saunassa. Tuotteelle on tietyt laatuvaatimukset ja yleensä on haluttu toimitusaika jolloin tuote luovutetaan. Itsellä sunnuntait. Haluaisin viikon puoliväliin toisen toimituksen tai keinoja säilyvyyteen kun joskus niin vistottaa laittaa tavaraa pakon edessä viemäriin.
Kaveri kertoi että jo toimittamassa lähetystään mutta sairaalassa oli alkanut mahasta vääntämään ja tottumuksesta oli mennyt vessaan ja loiskauttanut tuotteen viemäriin. Vasta sitten oli tajunnut että oma loota lattialla ja satasen edestä tavaraa pöntössä. Tässä tuo toimitusvarmuus ja tuotteen käsittely ja tuoreus tärkeintä. Siirre toimii parhaiten syötynä joten tosiaan ei mistään yleistä vessoista kaavita lisägrammoja toimituksiin.
Tässä hommassa voi elintavoillaan vaikuttaa palkan suuruuteen, ruokavalio vaikuttaa suoraan. Neste lisää painoa mutta helposti johtaa ohi vuotoihin ja hävikkiin, kuiduilla saa rakennetta ja hallittavuutta. Työkavereitten kanssa ollaan puhuttu mutta hyvin yksilösuorittamista tämä puurtaminen on. Mikä toimii yhdellä voi aiheuttaa hävikkiä toisella. Itse kerran vinkistä kävin pitseriassa jonka piti parantaa ulosantia mutta vaikutus oli liian voimakas ja koko viikon tuotanto jäi sinne vessaan.
Tuossa tietyllä tavalla panee rahaa pankkiin kun syö.
Itse nuprempa asuin Kööpenhaminassa vastapäätä lapsettomuushoitoja tarjoavaa klinikkaa. Se oli 200 kruunua laaki ja tyttöystävälläni oli kallis maku. Veivasi yleensä minusta rahat kun lähti ostoksille, lypsi minut tyhjiin. Lääkäri otti loputtomasti tuotetta, sanoi että sen verran sopii luovuttaa mitä meisseli kestää. Ja minuahan lypsettiin ja välillä vaikka kaljarahat niin tulihan sitä luovutettua. Vaikuttaa jo tanskalaisten geenistön se tuhlailu, pertanasti lapsia minulla Tanskassa. Kokonaisia sisarusparvi jotka elävät tanskalaiisperheissä