Inhoan lentokoneessa matkustamista, koska... JATKA
Listataan tähän syitä, miksi lentokoneessa matkustaminen on kamalaa.
Kommentit (23)
Nilkat luonnottomassa asennossa, polvet hankaa etupenkkiä ja korvat lukossa. 187 cm.
Koska siellä ei pääse vessaan kun on tarvis. Esim. nousun ja laskun sekä turbulenssin aikana.
Tulen lentokoneessa huonovointiseksi. Lapsena matkustimme paljon, ja oksensin joka lennolla (pitkillä lennoilla useamman kerran). Olen niin ehdollistunut tuohon oksentamiseen, että joskus olen oksentanut heti, kun olen saapunut lentokentälle.
Lentokoneruoka on _niin_ pahaa ja haisee kamalalta. Tämä ja edellinen kohta liittyvät toisiinsa.
Lentokoneen ilma on kuivaa, iho ja silmät kärsivät.
Nilkat turpoavat.
Hyi, mua alkoi oksettaa, joten parasta lopettaa lentomatkustamisen ajatteleminen tähän!
Lapset parkuvat, pöpöt tarttuu, ruokaa saa harvoin vähän ja se on huonoa, samoin juotavaa kannattaa ottaa itse mukaan jos 0.5dl hörppy kerran kahdessa tunnissa ei riitä.
Koska se edessä istuva itsekäs peräreikä (mies) vääntää penkin selkänojan taakse vieden jo muutenkin olemattoman vapaan tilan.
Pelkään nousu- ja laskuvaiheissa, varsinainen lentovaihe on taas tylsä.
Pelkään turbulensseja ja niiden aiheuttamia koneen tärinöitä.
Matkalaukkujen hakuvaiheessa se koko helvetin perhe vauvasta vaariin on pakko olla siinä hihnan edessä tukkeena. Hirveän itsekästä ja idioottimaista.
koska koneessa on kuitenkin joku happamalta maidolta lemahtava höyrypää-äiti rääkyvine pikkuäpäröineen.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 21:12"]
Pelkään turbulensseja ja niiden aiheuttamia koneen tärinöitä.
[/quote]
samoin
saan aina paniikkikohtauksen lentokoneessa.
Koska ne on aina myöhässä. Terveisiä vaan Norwegianille täältä Gardermoenilta, kotiin olis kiva päästä tän vuorokauden puolella...
Koska istuma-asento on kamala ja vihaan pitkään istumista, lisäksi koneessa on tahmaista ja pölyistä..
Sen säätämisen takia. Se on huomattavasti rasittavampaa ja vie usein pidempään kuin itse lento.
Lentokentät ovat keskimäärin tunnin matkan päässä kaupungin keskustasta. Tsekkautumisessa lennoille - ainahan varsinkaan kohteessa ei ole mahdollisuutta printata boardin passeja etukäteen - ja turvatarkastuksessa menee aina vähintään toinen tunti. Sitten check iniä ja koneen slottia odotellessa menee taas tunti. Samoin kohteessa sen matkalaukun ja kuljetuksen saamiseen menee tunti. Mahdollista koneenvaihtoa ei kannata aikatauluttaa alle puoleentoista tuntiin, muuten on enemmän kuin todennäköistä, että lennon 1 ollessa myöhässä matkalaukut eivät ehdi lennolle 2. Kaiken tämän huomioiden, erinäiseen säätämiseen pitää varata sen varsinaisen lentoajan lisäksi vähintään 4 tuntia. Käytännössä siis Euroopan sisäisillä lennoilla säätöön menee jopa kaksi kertaa enemmän aikaa kuin itse lentoon.
Lapsena nautin lentämisestä. Aikuisena olen joutunut kerran tilanteeseen, jossa koneen ilmanpainejärjestelmä hajosi, kone joutui pudottamaan nopeasti korkeutta ja kentälle palattiin happinaamarit naamalla. Siitä lähtien valitettavasti en ole pystnut rentoutumaan lentokoneessa, vaan seuraan koko ajan näytöltä matkan etenemisestä ja lasken kauanko matkanteko vielä kestää...
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 22:05"]
Syöminen on niin vitun vaikeaa kun on liikaa tuota vatsaa... tarjotin ei mahdu asettumaan vaaka-asentoon, jolloin se folio-idiootti-ruokavuoka ei pysy tarjottimella. Tarjotinta ei myöskään voi nostaa ylös syödessä, koska sitten ei ole mukilla paikkaa ja jos mukia pitää kädessä ja vuokaa toisessa, niin pitäis sitten ähmiä suoraan siitä vuokasta, jolloin possufiilis oikein korostuu.
[/quote]
Hitto, tää on niin totta.