11cm mies featuring Joulu on lasten juhla. En osta lahjaa vaimolleni.
Eikä hänenkään tarvitse ostaa minulle. Ja en pelkää vaimoani niin paljon että häntä pitää lahjoin lepyytellä.
T: 11cm mies
Kommentit (11)
Oikein!
Elämme tasa-arvon aikaa. Tässä valossa naisten lahjominen näyttäytyy lähinnä surullisena jäänteenä patriarkaalisesta yhteiskunnasta, jossa naista tuli kerran pari vuodessa ylistää kallein lahjoin hänen heiveröisen itsetuntonsa pönkittämiseksi.
Minäkin olen sanonut alusta saakka, että huoria ei tässä talossa katsella; olen ottanut vaimoksi naisen, en ammatinharjoittajaa, jota pitää hyvitellä palveluksistaan.
Piheys on hyve. On hyvä säästää turhissa menoissa. Esimerkiksi työpaikalta lähtee rulla paperia jos toinenkin. Työsuhdevessapaperia!
T: 11cm mies
No jos oot niin ankea kuin sun viesteistäs voi päätellä ja kun sulla on vaan 11cm :/ niin kannatais hyvitykseksi ostaa edes kunnon lahja.
Lahjat kertovat siitä miten paljon mies rakastaa minua. Oletetaan että mies tienaa 5000e kuussa. Silloin hän voi ostaa 1000e lahjan joululahjaksi niin olen tyytyväinen. Erittäin tyytyväinen olen 3000e lahjasta. 5ooe lahja saa minut kiehumaan raivosta. Alle sen ei kannata tuodakaan. Saan isältäkin arvokkaampia lahjoja!
Meillä ollut vuosia ettei osteta joululahjoja puolin ja toisin. Sen mitä oikeasti tarvitsee ja halajaa, voi ostaa itsekin ja varmasti osuu oikeaan. Muuta turhaa "yllätys" lahjaa on turha hankkia nurkkia täyttämään. Meillä yhteiset rahat, joten lahjata toisillemme on yhteisestä pussista pois. Mieluummin käytetään rahat vaikka koko perheen kivaan juttuun kuin lisätavaroihin.
Minä jättäisin mieheni, jos ei muistaisi lahjoilla.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 16:14"]
No jos oot niin ankea kuin sun viesteistäs voi päätellä ja kun sulla on vaan 11cm :/ niin kannatais hyvitykseksi ostaa edes kunnon lahja.
[/quote]
Mitä vikaa 11cm? Ei aikuiset tarvitse lahjoja.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 16:43"]
Minä jättäisin mieheni, jos ei muistaisi lahjoilla.
[/quote]
Miksi katsot, että miehen pitää lahjoa sinua? Sukupuolesi vuoksi?
Melko sovinistinen käsitys.
Kaiken lisäksi oot vielä pihikin :(